Kan iemand heeftquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:27 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand heeft geagiteerd reageren op mijn stelling dat mensen die niet stemmen dom zijn?
Ik post dat niet voor niks natuurlijk
Sta je dan met je kale bats en je plakplaatjes te huilen om een voetbalpotje.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:34 schreef GGMM het volgende:
Oh de OP is aangepast
Ja, die gast zag ik gisteren ook daar moest ik dan wel weer om lachen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:35 schreef GGMM het volgende:
Even FeyenoordTM namens Scrummie bedreigen.
Fok en anders zoeken naar fruit wat een droombaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Ik loop even naar een andere verdieping waar ook een fruitschaal staat, om te zien of ik daar nog een banaan kan bemachtigen.
@:wereldgozer @:afcniels
Veel succes ouwe reus. Ik hoop dat je in je missie slaagt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
Ik loop even naar een andere verdieping waar ook een fruitschaal staat, om te zien of ik daar nog een banaan kan bemachtigen.
Anders loop even naar de Frederiklaan 10A. Daar staat ook een fruitschaal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok en anders zoeken naar fruit wat een droombaan.
Twee Bommelaren ha ha ha.quote:
Altijd lokaal stemmenquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hebben jullie al gestemd. Ik twijfel enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |