Wat verslaafdquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:49 schreef Oriente het volgende:
Animo voor 22:00/22:15?
@:Coco @:Firefox1 @:wazaaaaa @:jr-style-93 @:ettovanbelgie @:3rr0r @:scrummie @:chevycaprice @:-jos- @:dj_day-v
Jammer man, beterschap.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=RRkoS-Ip1TAquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
zie bovenquote:
Mijn goal in de laatste seconde... hoogtepunt van zeker een minuut of vijf uit mijn levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal @Scrummie
Chevy was weer iets belangrijks aan het typen
Je begint steeds beter te spelen, dus het zal vast niet je laatste hoogtepunt zijnquote:Op zaterdag 2 april 2022 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn goal in de laatste seconde... hoogtepunt van zeker een minuut of vijf uit mijn leven
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:00 schreef GGMM het volgende:
Dank maat. Goede opzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie goal @:scrummie
Chevy was weer iets belangrijks aan het typen
quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn goal in de laatste seconde... hoogtepunt van zeker een minuut of vijf uit mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook hoe @Coco de spits inloopt, waar toto al stond.
Bedankt @Coco!
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook hoe @:coco de spits inloopt, waar toto al stond.
Bedankt @:coco!![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je er toch bent, kap ff met dit soort dingen. Is een beetje triest namelijkquote:
Kan de beste overkomen, kap met je gezeik.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, kap ff met dit soort dingen. Is een beetje triest namelijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]Je wacht te lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ook hoe @:coco de spits inloopt, waar toto al stond.
Bedankt @:coco!What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je speelt de bal gewoon op @Scrummie?
Nee ik dacht dat het gespeeld was, maar jij blijft nog aanklooien.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:03 schreef GGMM het volgende:
Coco dacht het is de laatste seconde misschien scoor ik nog
Que?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, kap ff met dit soort dingen. Is een beetje triest namelijk
[ afbeelding ]
Waarom neem je het risico muurbal te spelen?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op welk punt? Waz staat toch voor me dus als ik schiet komt hij retour
Lol moet jij zeggen. Denk je dat ik ga kappen met mensen aanspreken op vuile rattengedrag?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan de beste overkomen, kap met je gezeik.
Ja die ongelofelijk trieste actie, of je daarmee ff wilt stoppen.quote:
Wat had ik dan volgens jou moeten doen? Als ik die bal schiet schiet ik tegen Waz aan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het gespeeld was, maar jij blijft nog aanklooien.
Wacht even... begrijp ik goed dat je denkt dat ik daar de bal in eigen doel wilde schieten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol moet jij zeggen. Denk je dat ik ga kappen met mensen aanspreken op vuile rattengedrag?
Dan heb je het goed mis
Hoek in gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat had ik dan volgens jou moeten doen? Als ik die bal schiet schiet ik tegen Waz aan.
Je loopt gewoon idioot naar voren op een idioot moment.
Ik speel de bal naar de hoek, dat is logisch als je verdedigtquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom neem je het risico muurbal te spelen?
Ik “denk”? Ik denk het niet hoor. Ik weet het zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wacht even... begrijp ik goed dat je denkt dat ik daar de bal in eigen doel wilde schieten?
De bal kwam wederom voor mij, niet voor het doel.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoek in gaan.
In ieder geval niet muurtje spelen zodat de bal weer voor het doel komt.
Ik speel om te winnen... Lijkt me nogal dom om dan opzettelijk in je eigen doel te gaan schieten. Of is dat heel gek?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik “denk”? Ik denk het niet hoor. Ik weet het zeker.
Of wilde jij het gaan ontkennen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom schiet je die bal in eigen doel dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik speel om te winnen... Lijkt me nogal dom om dan opzettelijk in je eigen doel te gaan schieten. Of is dat heel gek?
Met nog 1 seconde te spelen gaan je niet nog een keer de bal tegen muur spelen, waarom loop je niet gewoon de hoek in?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
De bal kwam wederom voor mij, niet voor het doel.
Geef gewoon toe dat het dom was dat je de spits inlooptWaarom zou je dat doen? Waarom?
Ik probeerde de bal weg te krijgen van het doel...quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom schiet je die bal in eigen doel dan?
Beetje rare actie want op die manier ga je niet win en
Waarom zou ik de hoek inlopen? Als ik dan de bal verlies ligt hij zonder man ervoor voor de goal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Met nog 1 seconde te spelen gaan je niet nog een keer de bal tegen muur spelen, waarom loop je niet gewoon de hoek in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@waz![]()
Omdat je de bal dan niet verliest, nu verlies je de bal omdat je.. schietquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik de hoek inlopen? Als ik dan de bal verlies ligt hij zonder man ervoor voor de goal.
Het is vooral een Chevy dingetje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik probeerde de bal weg te krijgen van het doel...![]()
Wie gaat nou opzettelijk in eigen doel schieten? Is dat een hax dingetje wat ik nog mee moet krijgen?
Is goedquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik probeerde de bal weg te krijgen van het doel...![]()
Wie gaat nou opzettelijk in eigen doel schieten? Is dat een hax dingetje wat ik nog mee moet krijgen?
Graag ja, iedereen weet dat jij zo goed kan keepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag ja, iedereen weet dat jij zo goed kan keepen.Je weet best dat je voor die seconde even in de hoek kan gaan hangen en de bal beschermen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze was duidelijk lucky
What can change the nature of a man?
Madquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Je weet best dat je voor die seconde even in de hoek kan gaan hangen en de bal beschermen.
En deze was duidelijk lucky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan gewoon direct terug op mij he, bovenin.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:07 schreef GGMM het volgende:
Waarna die bal vervolgens weer terugstuitertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Of je speelt de bal gewoon op @:scrummie?
Lol
Schold je me wel uit na die “fout”? Zal wel zo zijn geweest.
(Maar nee Chevy is de persoon met de stoornis)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:22 schreef GGMM het volgende:
Post ook even je eigen keep foutjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan gewoon direct terug op mij he, bovenin.What can change the nature of a man?
Die zijn vrij zeldzaam kan ik je vertellenquote:
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:22 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar beneden, maar toto stond weer eens niet vrij. Dus wilde ik weer terug naar boven richting jou maar was te laat daardoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan gewoon direct terug op mij he, bovenin.What can change the nature of a man?
Je hebt deze sessie ook genoeg keep fouten gemaakt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn vrij zeldzaam kan ik je vertellen
Nou ja, tenzij je mij de schuld geeft omdat ik in een hoek had moeten staan (lol)
Dat was trouwens dat potje waarin we 2-0 achterkwamen, ik ging keepen, 2-3 voorkwamen en toen maakte jij die blunder met de 3-3Verpest je het alsnog
Het was toch een kwartier voordat je begon met draaien al duidelijk hoe Toto stond?quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naar beneden, maar toto stond weer eens niet vrij. Dus wilde ik weer terug naar boven richting jou maar was te laat daardoor.
Die blunder was van jou, met nog 1 seconde op de klok had je de hoek in kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn vrij zeldzaam kan ik je vertellen
Nou ja, tenzij je mij de schuld geeft omdat ik in een hoek had moeten staan (lol)
Dat was trouwens dat potje waarin we 2-0 achterkwamen, ik ging keepen, 2-3 voorkwamen en toen maakte jij die blunder met de 3-3Verpest je het alsnog
Had je de bal naar onderen gespeeld dan had ik die makkelijk op kunnen halen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naar beneden, maar toto stond weer eens niet vrij. Dus wilde ik weer terug naar boven richting jou maar was te laat daardoor.
Er waren 100 opties die beter waren dan wat hij deedquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Had je de bal naar onderen gespeeld dan had ik die makkelijk op kunnen halen.
Nee, hij had genoeg kansen om naar onderen verder te gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was toch een kwartier voordat je begon met draaien al duidelijk hoe Toto stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er op gerekend dat jij onder die bal zou komen @Oriente
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:28 schreef GGMM het volgende:
Hier een fout van mijDit is geen fout van jou, deze mag op mijn contoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er op gerekend dat jij onder die bal zou komen @:oriente
Mwa ik neem alsnog te veel risico, was 3-3 en overtimequote:Op zaterdag 2 april 2022 01:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is geen fout van jou, deze mag op mijn conto
Nee, want uit ervaring lukt toto het dan juist niet om de bal te krijgen. Tenzij hij daar al eerder stond, voor het ' befaamde muurtrucje' , hij is namelijk niet zo sterk in druk zetten 1v1.quote:
Je stond te diep.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is geen fout van jou, deze mag op mijn conto
Watquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, want uit ervaring lukt toto het dan juist niet om de bal te krijgen. Tenzij hij daar al eerder stond, voor het ' befaamde muurtrucje' hij is namelijk niet zo sterk in druk zetten 1v1.
Dat was een minder groot risico dan wat je nu deedquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, want uit ervaring lukt toto het dan juist niet om de bal te krijgen. Tenzij hij daar al eerder stond, voor het ' befaamde muurtrucje' , hij is namelijk niet zo sterk in druk zetten 1v1.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:28 schreef GGMM het volgende:
Hier een fout van mijNee dat is mijn fout, ik had meer achter moeten blijven, omdat ik zag dat waz al snel de ruimte kleiner maakte en er een bounce zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er op gerekend dat jij onder die bal zou komen @:orienteWhat can change the nature of a man?
Nou ja ik doe wel iets meer dan drukzetten hé, maak ook genoeg belangrijke goals en assistsquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:30 schreef GGMM het volgende:
Verder ook niet eens over je statement over Toto, dat is juist het enige wat hij doet lol
Oh maar het was al heel laat in de wedstrijd dus je rekende waarschijnlijk niet meer op een fout ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:31 schreef Coco het volgende:
Nee dat is mijn fout, ik had meer achter moeten blijven
Ik bedoel dat als je 1v1 met bal tussen jezelf en hem hebt, dan verliest hij meeste keren. Die druk zetten.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:30 schreef GGMM het volgende:
Verder ook niet eens over je statement over Toto, dat is juist het enige wat hij doet lol
Ik had het gelezen jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 01:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je 1v1 met bal tussen jezelf en hem hebt, dan verliest hij meeste keren. Die druk zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente![]()
Stop hiermee.quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Achterin ben ik waardeloos maar voorin doe ik mijn werk meestal wel
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:34 schreef GGMM het volgende:
@Oriente waarom sta je daar voor mij onspeelbaar in het begin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteWhat can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schiet ik op fraaie wijze een mislukte voorzet van @ChevyCaprice binnen, ondanks dat @ChevyCaprice na zijn mislukte voorzet ook nog eens in de weg gaat staan![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:36 schreef GGMM het volgende:
Totaal onnodige terugspeelbal, die hij ook nog eens slecht aangeeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Hij kon weinig anders hequote:Op zaterdag 2 april 2022 01:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Totaal onnodige terugspeelbal, die hij ook nog eens slecht aangeeft.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 01:38 schreef GGMM het volgende:
Geloof je er zelf nog in? lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schiet ik op fraaie wijze een mislukte voorzet van @:chevycaprice binnen, ondanks dat @:chevycaprice na zijn mislukte voorzet ook nog eens in de weg gaat staanGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |