Hij heeft inderdaad de doelpalen verzet.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ludo heeft het al 20 000 keer aangegeven
gezonde kinderen
maar nee daar lezen ze allemaal over heen
en Cola is daarop de enige juiste reactie
Oh, hij roept volgende week nog steeds dat Cola aantoont dat de test niet werkt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verklap het nou niet; zo gaat hij nooit zijn eigen onderzoek doen.
Geen idee, hangt af hoe tolerant jullie naar elkaar toe zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zie vooral een open minded groep die beseft dat de wereld niet zwart-wit is.
M'n vriendin is ook gevaccineerd, wat denk je? Einde relatie?
Ben je al vroeg begonnen met drinken?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen idee, hangt af hoe tolerant jullie naar elkaar toe zijn.
Bijvoorbeeld, vertel jij haar elke dag hoe blij je bent dat jij 'schoon bent' en zij dus niet , en dat jij je geen zorgen hoeft te maken over een experimenteel chemisch goedje in je lichaam en welke schadelijke gevolgen dat de komende jaren voor je heeft en zij dus wel ...
Nou, wat gewoontjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Mijn man is gevaccineerd zonder booster en ik niet. Geen einde relatie hier, want mijn man begrijpt waarom ik het niet wil.
Op zeer agressieve wijze is hij aangehouden en in de auto gesmeten. Gelukkig hebben we de beelden van zijn vriendin van deze misstanden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Willem Engel is opgepakt en gaat vervolgd worden voor zijn corona-uitspraken.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-aangifte-tribunalen
Ik herhaal gewoon een post van CAD, zoals die hier regelmatig wordt geplaatst.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ben je al vroeg begonnen met drinken?
Gelukkig heeft Willem nog een Spaans landhuis. Geen idee hoe wappies daar behandeld word.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zeer agressieve wijze is hij aangehouden en in de auto gesmeten. Gelukkig hebben we de beelden van zijn vriendin van deze misstanden.
Het moet toch niet gekker worden dat iemand die zelf alles en iedereen heeft aangeklaagd vanwege corona zelf kan worden aangeklaagd?
Zelfs in Rusland gaan ze beter met hun burgers om.
Daar zijn er in elk geval een stuk minder van.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Willem nog een Spaans landhuis. Geen idee hoe wappies daar behandeld word.
Papieren herstelbewijs kun je gewoon uitprinten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Het heeft me toch te pakken. Zelftest 2 maal positief.
Nu twijfel of ik me via de GGD wil laten testen.
Wil die app sowieso niet maar een papieren herstelbewijs, kan dat? Anders doe ik het niet.
Hoef het niet voor vakantie maar het is de bedoeling dat ik af en toe een leverancier bezoek voor mn werk. Engeland, Amerika, Roemenie, Denemarken en Spanje mag ik dan heen.
Ik slaap er eerst een nachtje over.
O en mijn klachten zijn lichte spierpijn en duffe kop.
Heb mijn collega's een mail gestuurd met 'tot over 10 dagen en anders was het fijn om met jullie gewerkt te hebben'. 😁
Tja, Willem koos er ook voor om iedereen voor de rechter te dagen, dus hij mag zich ook wel eens verantwoorden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Benieuwd of ze Flavio ook oppakken. De weg naar censuur wordt gelegd.
Waarschijnlijk valt het mee, maar toch beterschapquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Wil die app sowieso niet maar een papieren herstelbewijs, kan dat? Anders doe ik het niet.
Hoef het niet voor vakantie maar het is de bedoeling dat ik af en toe een leverancier bezoek voor mn werk. Engeland, Amerika, Roemenie, Denemarken en Spanje mag ik dan heen.
Heb mijn collega's een mail gestuurd met 'tot over 10 dagen en anders was het fijn om met jullie gewerkt te hebben'. 😁
Alles goed vriend?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik herhaal gewoon een post van CAD, zoals die hier regelmatig wordt geplaatst.
Grappig dat als ik het schrijf, je daar wel moeite mee hebt.
Heb nog wel een andere van BNW: ben je niet bang dat je gezondheidsschade oploopt door de spike eiwitten die je vriendin nu verspreid?
Verder worden gevaccineerden hier prikschapen genoemd.
Wat vind je ervan dat er zo over je vriendin wordt gesproken?
Als ik jou was zou ik zeker een test doen bij GGD, want dan heb je sowieso een (papieren) bewijs en ben je van het hele gezeik af als je naar het buitenland wil.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:30 schreef oppiedoppie het volgende:
Dit betekend dat de vaccin werkt , anders waren het alleen maar lege stoetjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:46 schreef Mr.Sandman het volgende:
We zijn hier op kantoor na de heropening begonnen met een minuut stilte voor alle lege stoelen voor hen die niet meer onder ons zijn na deze pandemie.
Oh nee, dat was niet nodig.
Of gewoon nieuwe banen gevonden?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit betekend dat de vaccin werkt , anders waren het alleen maar lege stoetjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |