Haha oh :p Ik zat echt te zoeken en snapte het nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Het crime tekentje boven je vliegveld
Nahja, ik herkende 'm omdat mijn dorpje overspoeld was met criminaliteitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha oh :p Ik zat echt te zoeken en snapte het niet![]()
Is dat het crime icoon? Ik vind het knap dat je het kan zien met die slechte resolutie van de screenshots
Vanavond eens ff kijken. Een politie naast het vliegveld sowieso wel een idee!
Ja ik heb genoeg politie. Alleen denk ik net beetje ver naar het vliegveld. Maar vind een politie bij het vliegveld wel logisch klinken eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Nahja, ik herkende 'm omdat mijn dorpje overspoeld was met criminaliteit
Je hoeft er volgens mij niet per sé een politiebureau naast te zitten. De range op die dingen is supergroot. En je kan districten aanwijzen per service zodat ze alleen daar heen gaan.
Het loopt voor geen meter op m'n 3070ti op 1440.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 01:19 schreef Cyan9 het volgende:
Draait voorlopig als een zonnetje op m'n 3070ti, maar ben nog niet verder gekomen dan 1700 inwoners.
Nee, ligt niet aan jou. Het werkt voor geen meterquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:03 schreef byah het volgende:
Ligt het aan mij of is het plaatsen en verbinden van sewage extreem buggy?
Nee ligt niet aan jou. Wat wel een voordeel is. je hebt het amper nodig. Als het eenmaal werkt heb je er geen omkijken meer aanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:03 schreef byah het volgende:
Ligt het aan mij of is het plaatsen en verbinden van sewage extreem buggy?
Wel onrealistisch dat het ook in wegen is met een bocht er in. Zo werkt dat niet in het echtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:16 schreef Cyan9 het volgende:
Dat alles onder de meeste wegen ligt is wel echt een zegen.
Ik dacht dat we al tot de conclusie waren gekomen dat realisme slechts op enkele vlakken wordt toegepast.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel onrealistisch dat het ook in wegen is met een bocht er in. Zo werkt dat niet in het echtVeel te duur en minder betrouwbaar dan lekker rechtdoor gaan
Ja op plekken waar het niet hoeft. Geef me mijn gegroeide bomen terug!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we al tot de conclusie waren gekomen dat realisme slechts op enkele vlakken wordt toegepast.
die wordt vanzelf verwijderd vrees ik..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:35 schreef Divje het volgende:
Who needs mods anyway. Even rondkloten in developer mode
Met af en toe een klein beetje anarchy is het nu wel makkelijker om die quay roads aan te leggenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
die wordt vanzelf verwijderd vrees ik..
al is het wel echt het modders walhalla menu
Lol. Dit heb ik gister ook zitten doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Met af en toe een klein beetje anarchy is het nu wel makkelijker om die quay roads aan te leggen
Ben overnieuw begonnen en heb even een sunken highway in m'n toekomstige downtown gekwakt
[ afbeelding ]
En als je dan via die insert object mode de surface tool pakt kan je makkelijk grasvelden aanleggen zodat alles toch nét wat mooier lijkt
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Met af en toe een klein beetje anarchy is het nu wel makkelijker om die quay roads aan te leggen
Ben overnieuw begonnen en heb even een sunken highway in m'n toekomstige downtown gekwakt
[ afbeelding ]
En als je dan via die insert object mode de surface tool pakt kan je makkelijk grasvelden aanleggen zodat alles toch nét wat mooier lijkt
Stijfje gekregen, UK pack doet me meteen aan Biffa's Blightea-on-the-Wold denken, m'n favo stad van die vent, sowieso van alle Cities-spelers die streamen en hun dingen op youtube zettenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:42 schreef over_hedge het volgende:
Kan niet snel genoeg komen. Ik wilde oude gebouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik mis de scherpheid van de shots hierboven.. enige wat ik kan verzinnen is de resolutie.. en dat de game daarop wat compenseert ofzo?
[ Bericht 26% gewijzigd door mschol op 27-10-2023 22:30:07 ]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:22 schreef mschol het volgende:
dinsdag had ik nog wat stuttering bij een bijna lege map..
inmiddels draait hij voor mn gevoel smooth.. geen idee van de FPS..
op 7660x1440 met alles op high, geen motion blur en tilt shift..Ingame is het zelfs nog stuk scherper. Die screenshots is 2x compressie overheen gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik mis de scherpheid van de shots hierboven.. enige wat ik kan verzinnen is de resolutie.. en dat de game daarop wat compenseert ofzo?
Kan die van jou lastig beoordelen door de resolutieMaar heb meer het idee dat ik naar cs1 dan 2 kijk bij jou
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Oh jij hebt de rails tussen de snelweg liggenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals beloofd.
Screenshots in de winter maakt het wel een stuk kutter meteen
mja, alle settings staan op high, dat is het idiotequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ingame is het zelfs nog stuk scherper. Die screenshots is 2x compressie overheen gegaan.
Kan die van jou lastig beoordelen door de resolutieMaar heb meer het idee dat ik naar cs1 dan 2 kijk bij jou
Vind het oprecht grappig dat op steam community de wereld vergaat over dit spel, tweakers iedereen lyrisch is met goede technische oplossingen, hier het ook wel chill is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh jij hebt de rails tussen de snelweg liggenLekker stadje wel
Geen rekening met treinen gehouden in m'n hele planning![]()
[ afbeelding ]
Heb rechts een begin gemaakt voor m'n industrie, waar waarschijnlijk ook trein/bus depots komen. Onderin komt de Geothermal plant als ik die unlocked heb. Zie nu pas dat de textures van de wegen verdwijnen op deze hoogte
Wel fijn die developer mode, heb volledige controle over welke gebouwen ik neer zet en kan wat beautification doen. Heb een half uur hegjes lopen plaatsen rond het grote park
Die reacties op steam jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het oprecht grappig dat op steam community de wereld vergaat over dit spel, tweakers iedereen lyrisch is met goede technische oplossingen, hier het ook wel chill is.
Maar uiteindelijk de game toch best wel goed gereleased is, zeker als je beseft dat het een fokking gecompliceerde game is om te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |