abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 maart 2022 @ 01:06:00 #126
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204096649
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 00:54 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
wat een onzin. Alsof zij terecht doorzijn door beter te hebben gespeeld.

Dit heeft Ajax aan zichzelf te dankenz niet doordat de tegenstander beter was.

Ik mag ook hopen dat door no ticket no problem kleuters de prijzen voor de seisoenskaarten niet omhoog gaan.
Je hebt geen kans gehad werkelijk 0.
  woensdag 16 maart 2022 @ 06:32:46 #127
80382 manny
30 is best veel
pi_204096830
teleurgesteld.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 16 maart 2022 @ 06:41:41 #128
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204096856
Je had gisteren 445 minuten kunnen voetballen en je had hem nog niet gewonnen.

Nu maar hopen dat we in de Eredivisie weer een beetje de vorm terug gaan vinden. 1 misstap daar en je bent de schaal ook nog kwijt :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:17:17 #129
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_204096951
Gadverdamme
pi_204097000
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je hebt geen kans gehad werkelijk 0.
mee eens
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204097003
Het is gewoon elke keer hetzelfde liedje. Tegenstander graaft zich in en zoals we de afgelopen weken hebben gezien is Ajax op dit moment gewoon niet bij machte om hierdoor heen te spelen. Gevolg is dat de tegenstander kan blijven loeren op zijn kansjes en hierdoor punten pakt of zelfs wint. De speelstijl van Ajax tegen een ingravende tegenstander valt of staat bij de vroege goal.

Het vervelende is. Wat doe je als je zoals nu in de rust nog steeds 0-0 staat? Het spelbeeld laat zien dat je aan het domineren bent en nauwelijks onder druk komt te staan. Logisch is dus om op deze manier door te voetballen. De tegenstander zal echter hoop houden en verspeeld nauwelijks energie met verdedigen. Wat je dus kan doen is besluiten om de tegenstander uit de tent te lokken door juist conservatiever te gaan spelen. Laat ze maar komen en probeer er snel uit te komen met Tadic en Haller. Snap je mijn punt? Je kunt dus maar op één manier spelen met de huidige selectie en daar zit de crux wmb. Ajax staat altijd voor een bepaalde speelstijl. Moet spelen op een bepaalde speelstijl en zal daardoor altijd tegen dit soort tegenstanders moeizame wedstrijden beleven.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_204097011
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 00:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Je had gewoon moeten winnen van Benfica. Punt.
Eens, deze uitschakeling was echt heel onnodig. Daarnaast kan het ook nog eens lekker blijven dooretteren in de competitie, zeker met een Onana op goal die het totaal niet meer interesseert.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204097033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je hebt geen kans gehad werkelijk 0.
Klopt. Maar dat is wat anders dan weggespeeld worden.

Dit hadden we moeten winnen, punt.
pi_204097200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 00:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Was een prachtig seizoen maar impact? De impact zou moeten zijn dat je vandaag Benfica oprolt maar dat seizoen was gewoon een uitzondering
Honderd procent eens. Maar da's vrij normaal natuurlijk. Elk seizoen overwinteren op CL-niveau zou onze doelstelling moeten zijn, wat het ook is volgens mij. Mensen die na het Tottenham-debacle dachten dat we dit elke drie jaar eens zouden zien hebben er niks van begrepen.
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:08:04 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204097221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:03 schreef Fargo het volgende:

[..]
Honderd procent eens. Maar da's vrij normaal natuurlijk. Elk seizoen overwinteren op CL-niveau zou onze doelstelling moeten zijn, wat het ook is volgens mij. Mensen die na het Tottenham-debacle dachten dat we dit elke drie jaar eens zouden zien hebben er niks van begrepen.
Al is het wel zo dat je zo'n ploeg als Benfica moet kunnen pakken maar ook daar heb je 2 topdagen voor nodig en die had je niet.
pi_204097265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 07:34 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Klopt. Maar dat is wat anders dan weggespeeld worden.

Dit hadden we moeten winnen, punt.
Eens. Normaal ook 99 van de 100 keer eens met LitmanenAFCA, maar we hebben driekwart van deze dubbele ontmoeting het betere van het spel gehad. Gisteren ging het mis in de eindpass. Speelden we op onze top? Welnee. Maar dat maakte Benfica natuurlijk niet ineens beter. Ze winnen door een eigen goal en twee fouten van de keeper. En omdat Ajax gewoon in deze fase van het seizoen niet het niveau heeft om daar doorheen te spelen, zoals tegen Sporting bijvoorbeeld wel gebeurde.

Bovendien is dit ook gewoon het niveau. Ja, we kunnen het ploegen die het wel proberen heel lastig maken. En af en toe verslaan. Maar dit soort 50/50 wedstrijden ga je soms winnen, en ook vaak genoeg verliezen. Dat we ze in beslissende fase vaak verliezen, dat is een dingetje. Maar op bepaalde platformen wordt alweer geroepen om een andere spits en een andere trainer. Het zal de teleurstelling zijn die spreekt.
pi_204097278
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Al is het wel zo dat je zo'n ploeg als Benfica moet kunnen pakken maar ook daar heb je 2 topdagen voor nodig en die had je niet.
Honderd procent eens. Tref ze in oktober of november en ze hebben geen schijn van kans. Nu missen we gewoon de vorm. En dan loop je tegen de lamp. Hoe zuur ook.
pi_204097437
Blijft vooral tenenkrommend om te bedenken hoe je die goal tegenkrijgt. Op 5 meter van het doel in kunnen koppen. Wat een grap.

Verder vond ik het vooral in de eerste helft een prima niveau wat Ajax betreft. Gezien de vorm van de laatste weken was dit echt dikke prima. Wellicht wat te voorzichtig in de eindfase, maar verder constant de bal heroverd. Jammer dat het tot geen echt grote kansen is gekomen. Al was doe afgekeurde goal wel prima gedaan en vond ik die Berghuis kans wel een grote kans. Verder alleen mogelijkheden.
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:43:08 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_204097530
Zozo, zijn de Galácticos niet door gegaan?
Dan zullen ze zondag wel weer met 3-0 winnen
pi_204097664
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:34 schreef StevenHyde het volgende:
Blijft vooral tenenkrommend om te bedenken hoe je die goal tegenkrijgt. Op 5 meter van het doel in kunnen koppen. Wat een grap.

Ik wil absoluut niet alles de schuld geven aan hem, maar sinds Onana er in staat loopt het een stuk minder en krijgen we de ene na de andere goal tegen. Ik blijf een verband zien.
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:57:25 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204097667
twitter


Veel mensen die geen geld hebben voor een kaartje zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:09:16 #142
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204097734
Katergevoel, kwartfinale was gewoon mogelijk geweest. Toch trots op wat Ajax weer heeft laten zien dit seizoen. Nu de dubbel maar pakken.
pi_204097740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:56 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Ik wil absoluut niet alles de schuld geven aan hem, maar sinds Onana er in staat loopt het een stuk minder en krijgen we de ene na de andere goal tegen. Ik blijf een verband zien.
Ja die tegengoal had hij sowieso wel kunnen voorkomen. Maar de afgelopen wedstrijden ervoor miste je steeds meer spelers in de achterste linie. Vond het gisteren wel erg goed staan. Zo'n tegengoal uit een vrije trap is wel tekenend.
pi_204097882
Ik vond die tegengoal eigenlijk niet eens zo'n fout. Steenhard ingekopt, die had hij ook op de lijn nooit gehad.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204097883
Wat ik Ten Hag kwalijk neem is dat ie pas wisselt als het te laat is. Als je ziet dat bij Berghuis de vorm ontbreekt moet je veel eerder Klaassen inbrengen of Brobbey als extra spits. Ook moest ik terugdenken aan wat Rafael van der Vaart zei zondag, misschien is Gravenberch wel de ideale '6' en zou dat ten koste moeten gaan van Alvarez. Dan had je in deze wedstrijd én Berghuis én Klaassen kunnen opstellen. Dit Benfica was zo aanvallend onmachtig dat je eigenlijk Alvarez niet nodig had.
pi_204097897
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Al is het wel zo dat je zo'n ploeg als Benfica moet kunnen pakken maar ook daar heb je 2 topdagen voor nodig en die had je niet.
Ben wel benieuwd wat die kleine Portugese clubs doen om Benfica af te stoppen want die hebben toch een stuk meer succes. Dit was echt weer zo'n ouderwetse Nederlandse nederlaag. Lekker balbezit gehad en je ligt eruit.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:27:25 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204097902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:25 schreef AmaninFull het volgende:
Wat ik Ten Hag kwalijk neem is dat ie pas wisselt als het te laat is. Als je ziet dat bij Berghuis de vorm ontbreekt moet je veel eerder Klaassen inbrengen of Brobbey als extra spits. Ook moest ik terugdenken aan wat Rafael van der Vaart zei zondag, misschien is Gravenberch wel de ideale '6' en zou dat ten koste moeten gaan van Alvarez. Dan had je in deze wedstrijd én Berghuis én Klaassen kunnen opstellen.
Blijft moeilijk, ik had ook het idee dat Berghuis niet zo goed in de wedstrijd zat maar hij is natuurlijk wel een betere voetballer dan Klaassen die het van z'n loopacties moet hebben
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:28:36 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204097909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd wat die kleine Portugese clubs doen om Benfica af te stoppen want die hebben toch een stuk meer succes. Dit was echt weer zo'n ouderwetse Nederlandse nederlaag. Lekker balbezit gehad en je ligt eruit.
:) ja want tegen die kleine Portuguese clubs verdedigt Benfica natuurlijk ook alleen maar
pi_204097912
Ten eerste is dit gewoon een prima niveau. Als je op het juiste moment de vorm hebt en een goede wedstrijd speelt kun je van daaruit een keer een absolute topclub uitschakelen en misschine zelfs wel de finale halen, maar je kunt ook struikelen over een niet zo spannende club die ook ongeveer op dat niveau zit en allicht meer te besteden heeft.

Ten tweede is dit Ajax wat degelijker dan dat van 3 jaar geleden maar ook met wat minder potentie. Het accent is ook een beetje verschoven van hele grote talenten naar ervaren spelers die tekort komen voor de echte top.

Je moet ook een beetje weerbaar zijn. De ene keer wordt je gewoon keihard genaaid door de VAR zoals tegen Chelsea, de andere keer weigert de VAR gewoon dienst zoals gisteren en laat de scheidsrechter toe dat de wedstrijd wordt doodgemaakt. Dan kunnen we allemaal wel zeggen Ajax creeerde te weinig echte kansen en dat is waar maar juist dan maken dat soort dingen het kliene verschil en krijg je geen herkansing meer om te laten zien dat je beter kan. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:29:18 #150
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204097917
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:25 schreef AmaninFull het volgende:
Wat ik Ten Hag kwalijk neem is dat ie pas wisselt als het te laat is. Als je ziet dat bij Berghuis de vorm ontbreekt moet je veel eerder Klaassen inbrengen of Brobbey als extra spits. Ook moest ik terugdenken aan wat Rafael van der Vaart zei zondag, misschien is Gravenberch wel de ideale '6' en zou dat ten koste moeten gaan van Alvarez. Dan had je in deze wedstrijd én Berghuis én Klaassen kunnen opstellen. Dit Benfica was zo aanvallend onmachtig dat je eigenlijk Alvarez niet nodig had.
Alvarez speelde fenomenaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')