wow, wat een vragenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi toch, maar wel voor de centen daar zitten.....terwijl hij dat niet nodig heeft.....beetje vreemd.
Te lui om te werken maar in het huis ook nergens te beroerd voor.
Is die jongen wel echt??
Zijn ze allemaal wel echt.....
Kristoff 4maanden leraar en kan gelijk drie maanden verlof krijgen. Zit daar voor het spel, of toch om zijn zang carriere een boots te geven.
Nouchine zelfstandig ondernemer in de zorg. Wie vervangt haar of heeft ze personeel??
Grace zoekt een baan maar heeft zat filmpjes op haar insta waaraan verdient kan worden.
Salar is voor mij de winnaar, maar heb mijn twijfels dat het nu een Belg moet zijn en dan Kristofquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:24 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar zodeju, wie zie jij als terechte winnaar nu dan ?
dus echt hard werkende zitten daar niet!!! clear...maar anders zou er geen bb zijn !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi toch, maar wel voor de centen daar zitten.....terwijl hij dat niet nodig heeft.....beetje vreemd.
Te lui om te werken maar in het huis ook nergens te beroerd voor.
Is die jongen wel echt??
Zijn ze allemaal wel echt.....
Kristoff 4maanden leraar en kan gelijk drie maanden verlof krijgen. Zit daar voor het spel, of toch om zijn zang carriere een boots te geven.
Nouchine zelfstandig ondernemer in de zorg. Wie vervangt haar of heeft ze personeel??
Grace zoekt een baan maar heeft zat filmpjes op haar insta waaraan verdient kan worden.
thxquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar is voor mij de winnaar, maar heb mijn twijfels dat het nu een Belg moet zijn en dan Kristof
Wie ik daar nog het meeste mag is toch echt Tobias. Met genoeg issues die BB nog even aan gewakkerd heeft toen hij met Julio apart moest. Weinig mazzeltjes heeft gehad maar ook nooit genomineerd. Geen pin geen little brother.
Had toch en beetje goede hoop, dat het door covid kwam, maar krijgt het idee dat er flink is overdreven in wat de bewoners gedaan hebben voor die tijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dus echt hard werkende zitten daar niet!!! clear...maar anders zou er geen bb zijn !
vergeet veraquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dus echt hard werkende zitten daar niet!!! clear...maar anders zou er geen bb zijn !
ja zit zo een beetje te denken ik ben alleen,maar kan echt geen maanden vrij krijgen...dus zou ik mijn baan moeten opzeggen en dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had toch en beetje goede hoop, dat het door covid kwam, maar krijgt het idee dat er flink is overdreven in wat de bewoners gedaan hebben voor die tijd.
Ben er ook niet zo blij mee, maar Nouchine helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef odie22 het volgende:
ik vind kristof sowieso totaal helemaal geen winnaar, heb nog liever nawel dan
nee die al helemaal niet,quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er ook niet zo blij mee, maar Nouchine helemaal niet.
Ja, die moest ook direct weer werken had ze bij Naomi en Lise vertelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:52 schreef suzi1 het volgende:
ja dacht ik ook, de corona. dan kan alles wat vrij nemen betreft (maar dat is ook wel erg simpel gedacht van mij, dus wrs heb ik er niet eens over nagedacht!)
maar hanne had ook maar 3,5 weken verlof genomen
das ook zo raar. alhoewel ze daar dan vast wel terug zou hebben mogen komen als ze door mocht. denk ik dan weer zo
kijk, dat zie jij dus weer. mij is die hele koffer nog niet opgevallen. terwijl hij al een paar uur live te zien isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:56 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is dat de koffer van thomas
nee van grace!! i hopequote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:56 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is dat de koffer van thomas
wat doen ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was echt een parfum meisje.....zie haar het ook echt doen.
dit shot was er pas 20 min, ik zat ook al te kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kijk, dat zie jij dus weer. mij is die hele koffer nog niet opgevallen. terwijl hij al een paar uur live te zien is
blijf scherpquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:00 schreef suzi1 het volgende:
ah ja je hebt gelijk zie ik bij terugspoel
vreemd weer
noes ligt lekker in de foetus-houding , terug naar de baarmoederquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:01 schreef suzi1 het volgende:
je ziet nouss ook helemaal niet liggen
zo raar ook waar die ene kussen ligt, zo op haar
strange zal niemand iets gemerkt hebben? kan toch nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:04 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hier beweegt wel iets, kan ook de muis zijn natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |