jij mag dat, groetjes terugquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
ik wil de groetjes doen aan een meelezer. mag dat of is dat strafbaar?
Ook kado gekregen....was eerst anders gestemd maar dat kwam helemaal te vervallen en een dag later moest er een draai aan gegeven worden waardoor Kristof in de finale zou staan zonder dat er nog op hem gestemd kon worden net zoals bij Nouchine.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:00 schreef Verida het volgende:
[..]
nouch heeft het helemaal cadeau gekregen, die is overal doorheen geglibberd, Kris heeft er nog dat sleutelspel voor gedaan.
Ben net pas thuis, monteer straks wel even een filmpje .....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:20 schreef suzi1 het volgende:
waren spannende momenten. groot gemis voor hen die het gemist hebben
maar zodeju, wie zie jij als terechte winnaar nu dan ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook kado gekregen....was eerst anders gestemd maar dat kwam helemaal te vervallen en een dag later moest er een draai aan gegeven worden waardoor Kristof in de finale zou staan zonder dat er nog op hem gestemd kon worden net zoals bij Nouchine.
Leuk!!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben net pas thuis, monteer straks wel even een filmpje .....
oh no problem houd ik ook vanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
schrik me dood, had net lekkere hapjes gemaakt![]()
flesje wijn, kaarsje aan
Blokje kaas?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
schrik me dood, had net lekkere hapjes gemaakt![]()
flesje wijn, kaarsje aan
Mooi toch, maar wel voor de centen daar zitten.....terwijl hij dat niet nodig heeft.....beetje vreemd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Veel mannen zijn persontal trainer of adviseur
Maar Tobis heeft dus een luizenleventje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |