ze zitten er allemaal voor de knaken, ze moet alleen niet haar familie gebruiken en zielig doen als je met 100 euro daar een hele straat te eten kan geven bij wijze van spreken,dan blijf je lekker zelf in NL ipv voor 2700 euro daar heen te vliegen, maar als je dat doet moet je niet je 'arme 'familie gebruiken om zieltjes te winnenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ach zo slecht heeft ze het dus niet, maar ja ze wil meer... ik krijg het idee dat grace en tobi er meer voor het geld zitten dan de rest zij worden liever rijk zonder werken
papa Tobias zal ook alimentatie moeten betalen gok ik zoquote:
Tonny heeft een huis in Barcelona. En in Brazilië huurt Grace voor zes weken een luxe grote villa.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar vriedin nodigt haar ook elk jaar naar st maarten..en ze gaat ook elke keer naar barcelona.
aha, die heb ik dan gemist helaasquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tobias zei eerder van niet
Tobi heeft al zijn spaargeld er doorheen gejaagd
je mag mij altijd quoten hoorquote:
1 zit er voor doekoesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zitten er allemaal voor de knaken, ze moet alleen niet haar familie gebruiken en zielig doen als je met 100 euro daar een hele straat te eten kan geven bij wijze van spreken,dan blijf je lekker zelf in NL ipv voor 2700 euro daar heen te vliegen, maar als je dat doet moet je niet je 'arme 'familie gebruiken om zieltjes te winnen
dát maakt míj nou inwendig boos![]()
vaak wat aparte en onduidelijke ondefinieerbare beroepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Veel mannen zijn persontal trainer of adviseur
Maar Tobis heeft dus een luizenleventje!
wat ik zeker niet leuk vindt van haar is het zielige gedrag van ik ben arm...mijn familie is zieligquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
vaak wat aparte en onduidelijke ondefinieerbare beroepen.
Grace vertelde dat er ook goedkopere tickets zijn en dat hoge bedrag was tijdens de kerst en ze ging samen met haar zoon. Het geld zal toch ergens vandaan komen ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zitten er allemaal voor de knaken, ze moet alleen niet haar familie gebruiken en zielig doen als je met 100 euro daar een hele straat te eten kan geven bij wijze van spreken,dan blijf je lekker zelf in NL ipv voor 2700 euro daar heen te vliegen, maar als je dat doet moet je niet je 'arme 'familie gebruiken om zieltjes te winnen
sugardaddyquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Grace vertelde dat er ook goedkopere tickets zijn en dat hoge bedrag was tijdens de kerst en ze ging samen met haar zoon. Het geld zal toch ergens vandaan komen ?
is niet goed voor je hartquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
is niet goed voor je hart
je inwendig boos maken
mental coach doet het ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
vaak wat aparte en onduidelijke ondefinieerbare beroepen.
DSB?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lening bij de Kredietbank (of bestaat die niet meer)
Frisia financieringenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lening bij de Kredietbank (of bestaat die niet meer)
Zelfs Tobias opwarmenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij doet Grace bijna alles voor geld
dat mag jijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
mag ik even zeggen dat ik die sokjes ook echt stom vind
Het goedkoopste was 400 euro en dat was zonder kofferquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Grace vertelde dat er ook goedkopere tickets zijn en dat hoge bedrag was tijdens de kerst en ze ging samen met haar zoon. Het geld zal toch ergens vandaan komen ?
anders krijg ik daar last vanquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders krijg ik daar last van
als ik dat soort dingen in me moet houden
inwendig
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
mag ik even zeggen dat ik die sokjes ook echt stom vind
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind haar wel zo'n type die 'savonds wat bij beunt als fluffer bij Kimmie Hollandaise
Gooi het eruit, laat het gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders krijg ik daar last van
als ik dat soort dingen in me moet houden
inwendig
ze hebben een knikkerbaan gebouwdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn moet. De tere zieltjes hebben weer hard gewerkt vandaag.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:38 schreef just me het volgende:
COS-sers die op vakantie zijn kunnen toch wel meelezen hier?tot snel
dan moet je wel uitloggen, want anders kan je alles meelezen behalve BB ha ha haquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:38 schreef just me het volgende:
en bedankt hèquote:
mijn bedoeling was goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan moet je wel uitloggen, want anders kan je alles meelezen behalve BB ha ha ha
vraag je dit voor een vriendquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:38 schreef just me het volgende:
daar doe ik geen uitspraken overquote:
nopequote:
aah zoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel , maar snap niet waarom ze haar fijne vakantie wensen
Kristof kan ook behoorlijk lawaai maken als hij zijn tanden aan het schrobben isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen ze als ooit weer BB maken elektrische tandenborstels verbieden
jij bent niet nieuwquote:
weet je wat dat kost maat ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:44 schreef suzi1 het volgende:
of gwn een luxere. je hebt er die amper geluid maken
en ik kan altijd het fok! woordenboek gebruikenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
geeft niks, iedereen is hier welkom![]()
en als je vragen hebt , dan google je maar
Grace wel, takkewijfquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij doet Grace bijna alles voor geld
is dat in- of exclusief BTWquote:
Was er zaterdag nog tijdens de livequote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:50 schreef odie22 het volgende:
er is er wel 1 die ik al een tijdje mis, benny
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Inclusief volgens de fok sponsor
Zelfs gratis verzendkosten
Op dinsdag 15 maart 2022 22:52 schreef just me het volgende:
nee zeker niet maar het is niet anders en ik kan er niets anders van makenquote:
nee dat zeggen ze altijd, leuker kunnen we het niet makenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
nee zeker niet maar het is niet anders en ik kan er niets anders van maken
en ze geloven er zelf nog inquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat zeggen ze altijd, leuker kunnen we het niet maken
trustequote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef just me het volgende:
Ik ga verstandig doen en dit keer eens op tijd naar bedwelterusten en tot morgen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:56 schreef just me het volgende:
Ik ga verstandig doen en dit keer eens op tijd naar bedwelterusten en tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |