quote:Op zondag 20 maart 2022 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze lijken daar gewoon geen rekening mee te houden
Voor het publiek bij het gevecht van Badrquote:Op zondag 20 maart 2022 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]Sst, niet aan Poetin doorvertellen, Canada en Italië hebben net wapens naar Polen gebracht.
[ afbeelding ]
Maar dat was toch in België?quote:Op zondag 20 maart 2022 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor het publiek bij het gevecht van Badr
Hmm, ja, was vast een lading van de maffia. Zou Badr met die wapens wel gewonnen hebben?quote:Op zondag 20 maart 2022 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten die Italianen niet.
Nah, denk het niet. Die schiet langzamer dan z'n schaduw.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, was vast een lading van de maffia. Zou Badr met die wapens wel gewonnen hebben?
Hij heeft wel geoefend:quote:Op zondag 20 maart 2022 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, denk het niet. Die schiet langzamer dan z'n schaduw.
Jij wel ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gezellie.
Zou ik ook m'n broek aanhouden.
Slaap wel en veel plezier met de race morgen!quote:Op zondag 20 maart 2022 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga eens kijken of @:sacha al slaapt.
Welterusten Recce
Nee, maar op de valreep kwam er een gratis streampje tevoorschijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je geen abo op F1TV of Viaplay?
Ik zat ook te denken aan Bottas, Magnussen, Haas en Alfa Romeo. Dan had ik nu 536 punten.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker
Leuke uitslag voor de manager ook
Die combi had ik nog niet samengesteld. Ik twijfelde of Magnussen in de race wel constant genoeg zou zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan Bottas, Magnussen, Haas en Alfa Romeo. Dan had ik nu 536 punten.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
Kennelijk vertrouwde ik Haas toch niet helemaal.
Ik vertrouw eigenlijk de meeste coureurs niet meer omdat ik ze bijna allemaal wel eens in de manager heb gehad en ze me allemaal hebben teleurgesteld.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die combi had ik nog niet samengesteld. Ik twijfelde of Magnussen in de race wel constant genoeg zou zijn.
quote:[..]
Ik ook nietMaar heb nu wel 49 punten meer dan jij. Als we zo doorgaan heb ik aan het eind van het seizoen een voorsprong van meer dan 1000 punten op jou
Die reed heel degelijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vertrouw eigenlijk de meeste coureurs niet meer omdat ik ze bijna allemaal wel eens in de manager heb gehad en ze me allemaal hebben teleurgesteld.Zhou deed het trouwens best goed.
Die moet ik ook eens kopen.
Ik doe dat gewoon helemaal zonder programmaquote:[..]Vreselijk! En ik heb nog wel zo'n mooi programma gemaakt waarmee ik het beste team kan zoeken. Maar ja, dan moet ik de uitslag wel juist voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |