Ook weer zo.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:29 schreef Charmian het volgende:
Zou je liever De CU of de FVD in je gemeenteraad willen hebben?
de noorderlichtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
[..]
Oh ja, sommige van die pilaren waren de halve dikte van wat ze moesten zijn of zo?
[..]
Ja, dat is leuker.Of noorderlicht:
[ twitter ]
Ja, maar het is stom als je niks live kunt zien.quote:
Zie! Die mensen begrijpen datquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
Geen pakje sigaretten, maar wel een banaan voor schaal:
[ afbeelding ]
Hmmm ...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:35 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Ik weet niet hoe ik dit moet begrijpen. De drie Russische astronauten die net in het ruimtestation zijn aangekomen, hebben geel/blauwe uniformen aan. Is dit een soort protest? Of iets cynisch?
Heb je geen abo op F1TV of Viaplay?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, maar het is stom als je niks live kunt zien.
Ja, ik moest de laatste ontwikkelingen nog meenemen in mijn computersimulaties.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij was de laatste, volgens mij.
Flauw! Waarom zou je zelf niet mogen vechten tijdens zo'n avond?quote:Kickboksgevecht tussen Hari en Wrzosek gestaakt na vechtpartijen op tribune
Nee, die gaan voor Bottas.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat de uitkomst van je computersimulaties?
Het zal weer eens niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah mooi, die heb ik wel in m'n team.
Ik Bottas, Latifi, Alpine en Alfa Romeo. Alpine schoot nog niet heel erg op.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Bottas, Schumacher en twee maal Haas.
Mwah, dan heb je best goed gescoord tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik Bottas, Latifi, Alpine en Alfa Romeo. Alpine schoot nog niet heel erg op.
Dat is altijd maar tijdelijk. Je zult morgen zien dat die Hazen niets voorstellen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus voorlopig heb ik je weer vernederd?
Tja, ze moeten wel blijven rijden. Daar heb ik nog wel een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is altijd maar tijdelijk. Je zult morgen zien dat die Hazen niets voorstellen.
Magnussen kegelt het hele middenveld er af.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze moeten wel blijven rijden. Daar heb ik nog wel een hard hoofd in.
En vanaf wanneer mogen ze niet meer doorontwikkelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
Maar er is iets niet in orde met de Mercedesmotoren. Kennelijk werken die niet zo goed met E10 brandstof, las ik.
Die kabouter doet het toch maar even in de knakenbak met een minimum aan voorbereiding.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Magnussen kegelt het hele middenveld er af.
2026 of zo?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En vanaf wanneer mogen ze niet meer doorontwikkelen?
Hülkenberg was sneller dan Stroll.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kabouter doet het toch maar even in de knakenbak met een minimum aan voorbereiding.
quote:
quote:The engine freeze takes effect just before the start of the 2022 season, meaning the manufacturers are currently flat out on their test benches trying to squeeze every last bit of power and efficiency from their units, while also trying to balance that against the reliability demands of modern F1
Echt?quote:Op zondag 20 maart 2022 00:06 schreef Recce het volgende:
Wist je trouwens dat Hülkenberg ook Nederlands spreekt?
Ze zullen bij de FIA wel een uitzondering voor Mercedes maken.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja. Dat was ik even vergeten. Dan is Mercedes wel een beetje het bokje.
Strulovitch. Dat wist ik nog niet eigenlijk.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt?
Wist je trouwens dat Lance Stroll geen Lance Stroll heet?
Ja, als genoegdoening voor het stelen van de winst van vorig jaar.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zullen bij de FIA wel een uitzondering voor Mercedes maken.
Hoorde ik ook pas vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Strulovitch. Dat wist ik nog niet eigenlijk.
En omdat die vleugels onder de spiegels toch ook al een beetje illegaal zijn kan dit er ook nog wel bij.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als genoegdoening voor het stelen van de winst van vorig jaar.
Russische vliegtuigen boven Europa ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:12 schreef Recce het volgende:
De NAVO-vliegtuigen boven Europa hebben bijna allemaal hun transponder uitgezet.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En omdat die vleugels onder de spiegels toch ook al een beetje illegaal zijn kan dit er ook nog wel bij.
Europese vliegtuigen boven Rusland ook.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Russische vliegtuigen boven Europa ook.
Ze staan gewoon weer naast elkaar op de gridquote:Op zondag 20 maart 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.Ik ga wel lachen als Bottas voorbijkomt aan Hamilton bij de start.
Maar dan kunnen wij het niet volgenquote:Op zondag 20 maart 2022 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Europese vliegtuigen boven Rusland ook.
Volgens mij had Bottas lager gestaan als-ie in een Mercedes had gezeten.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze staan gewoon weer naast elkaar op de grid
Oorlog is al erg genoeg en nu kunnen we het niet eens goed volgen ook nog.quote:Op zondag 20 maart 2022 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan kunnen wij het niet volgen
Ze lijken daar gewoon geen rekening mee te houdenquote:Op zondag 20 maart 2022 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oorlog is al erg genoeg en nu kunnen we het niet eens goed volgen ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |