Komt wel dichtbij zo.quote:
Dat niet, Buitenrookhuisje voor bedrijven.quote:
aah gewoon een droog staan hokquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, Buitenrookhuisje voor bedrijven.
Jep, een soort bushokje waar geen bussen rijden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, een soort bushokje waar geen bussen rijden.
ik heb er al 1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Moet ik als ras echte hipster nu ook een tuinhuisje bouwen?
We weten hoe jou tuinhuisjes er uit zien. Een paleis is er niets bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
"Ras echte hipster" ? Heb je dan ook een topknot en een baard, en draag je houthakkershemden gecombineerd met bretels enzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ras echte hipster" ? Heb je dan ook een topknot en een baard, en draag je houthakkershemden gecombineerd met bretels enzo?![]()
Knotje en baard presentquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ras echte hipster" ? Heb je dan ook een topknot en een baard, en draag je houthakkershemden gecombineerd met bretels enzo?![]()
quote:
Dan zal ik nooit de ware voor jou worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit de ware voor jou worden.
Ik heb MrsL toch...quote:
ik ben ook al getrouwdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit de ware voor jou worden.
Oh ja ? Is je haar ook echt lang? En ben je donker of blond? Probeer een beetje een beeld te krijgenquote:
Echte konijntjes hebben een knottig staartje!quote:
knappe manquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja ? Is je haar ook echt lang? En ben je donker of blond? Probeer een beetje een beeld te krijgen![]()
Ja hee zeg, straks zeg je ook nog dat je kinderen hebt.quote:
Donkerblond tot net onder mijn schouders en heb ze begin deze maand nog laten bijpunten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja ? Is je haar ook echt lang? En ben je donker of blond? Probeer een beetje een beeld te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hee zeg, straks zeg je ook nog dat je kinderen hebt.
Als het maar niet rood en pittig wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
ik ga donderdag naar de kapper
wat zal ik eens gaan doen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
Klinkt goed !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Donkerblond tot net onder mijn schouders en heb ze begin deze maand nog laten bijpunten.
Paars en pittig mag wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar niet rood en pittig wordt.
Zelfs niet als jij het wel goed vindt.quote:
Mijn definitie van kort en pittig is je haar korter dan mij hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs niet als jij het wel goed vindt.
Ik ga echt al jaren niet meer naar de kapperquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
Ik bedacht mij deze avond dat ik ook wel weer naar de kapper kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn definitie van kort en pittig is je haar korter dan mij hebben
een vriendin van mij is kapsterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga echt al jaren niet meer naar de kapperze doen nooit wat ik van ze vraag, toen ik jaren geleden in het buitenland woonde had ik wel echt een hele goede kapper, had ook in Frankrijk bij loréal z'n opleiding gehad, en hij was echt de ideale kapper...denk er nu nog weleens met weemoed aan terug
Ik ben dan ook gewoon geweldigquote:
Is ze nog vrijgezel en valt ze op badeendjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vriendin van mij is kapster
met een eigen salon
woont samenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is ze nog vrijgezel en valt ze op badeendjes?![]()
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik zal het aan die "vriend" doorgeven.quote:
Beetje de mannelijke versie van mij dusquote:
Meestal wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:14 schreef Ama het volgende:
Het is hier in de avond wel drukker volgens mij?
Drukker dan dtsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:14 schreef Ama het volgende:
Het is hier in de avond wel drukker volgens mij?
Wat is dts?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Fuck DTS. Ben hier niet om het over DTS te hebben hoor.
Hoe ga je dit goed maken?quote:
Beetje donker is ook niet lelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje de mannelijke versie van mij dusmaar ben meer goth dan hipster qua uiterlijk
Boven deze post krijg ik net een advertentie van defensiequote:
Nee idd, blond staat mij ook echt totaal nietquote:
Okay Rabbit Sozequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef suzi1 het volgende:
sbe wilde iemand die een gezin heeft lees ik net. ik wil handje helpen
Dat is meestal zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee idd, blond staat mij ook echt totaal niet
Ik wens op geen enkele manier met de zwakzinnige in de samenleving geassocieerd te wordenquote:
Ik zeg: lekker gek doen en highlights erin laten zettenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
ik ben blond
maar wil er wel een verfje in
maar niet compleet
Toch niet zo'n paarse lok in je haar?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
ik ben blond
maar niet compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
nee johquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch niet zo'n paarse lok in je haar?
Dan is het goed.quote:
Sowwyquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wens op geen enkele manier met de zwakzinnige in de samenleving geassocieerd te worden
Weer een vivantastische dag gehad?quote:
uiteraardquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weer een vivantastische dag gehad?
Lang, vermoeiend, maar meer dan de moeite waardquote:
dikke primaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lang, vermoeiend, maar meer dan de moeite waard
Grijs, is tegenwoordig hip of zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
ik ben blond
maar niet compleet
Morguh Haags, kom jou ook overal tegen hequote:
@Haags god is overalquote:Op woensdag 16 maart 2022 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Haags, kom jou ook overal tegen he
Wat moeten we zonder Haagsquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:haags god is overal
@:haags god ondersteund alles
Hoi vriendquote:
Hoi Haagsiequote:
Fosje jarig?quote:
dat zei ze gisteren dat ze vandaag jarig zou zijn.quote:
Hallo mevrouw de milfquote:
Nog steeds kut.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog steeds kut.
Het gaat wel beter maar ik stortte gisteren om 1400 in en heb 2 uur geslapen. rest van de dag moe.
Hoest vooral in de ochtend en een beetje in de avond, verder nog erg snotterig.
Het mag wel klaar zijn nu. Ben bijna anderhalve week verder.
ik heb 1 dag niet gewerkt. de rest ben ik gewoon aan het werk geweest.quote:
nee maar aangezien je al wel redelijk moe was voor je Rona zal dat niet meevallen neem ik aanquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb 1 dag niet gewerkt. de rest ben ik gewoon aan het werk geweest.
werk vanuit huis dus dat is niet zo'n probleem
het helpt niet mee in ieder gevalquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar aangezien je al wel redelijk moe was voor je Rona zal dat niet meevallen neem ik aan
geniet ook een beetje moppiequote:
ja genieten komt wel weer.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
geniet ook een beetje moppie
vandaag mooi weer![]()
![]()
moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja genieten komt wel weer.
ik ga zo eerst even naar het stembureau wandelen
Hier is het 5 minuten :pquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik ook nog doen
maar wandelen er naar toe is 3 km
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maandag al gestemd, mooi op tijd want ik heb me gisterenmiddag uiteindelijk maar ziekgemeld.....
vandaag dan maar lekker een zonnetje pakken!quote:
Vooralsnog onder een deken op de bank hoor...quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaag dan maar lekker een zonnetje pakken!
heeft hier best gevroren nogquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooralsnog onder een deken op de bank hoor...
Viel hier mee maar heb het gewoon afwisselend ijskoud of bloedheet dus beter blijf ik vandaag in elk geval nog even binnenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Viel hier mee maar heb het gewoon afwisselend ijskoud of bloedheet dus beter blijf ik vandaag in elk geval nog even binnen
en weer thuisquote:
Beterschapquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maandag al gestemd, mooi op tijd want ik heb me gisterenmiddag uiteindelijk maar ziekgemeld.....
ja ging snel. was 1 andere persoon in het stemlokaal en dan 12 mensen die moeten controleren enzoquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ging snel. was 1 andere persoon in het stemlokaal en dan 12 mensen die moeten controleren enzo
nee niet heel veelquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelfs bij mensen in de tuin of een flyer voor t raam
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een lokale partij. Die zijn wel klein maar ze volgen wel ongeveer dezelfde lijn als de grotere partijen hier die nu de gemeenteraad zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ben zwaar aan het twijfelen
er zijn hier enkel baggerpartijen
Ja wie weet welquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet heel veel
mensen zullen zich wel schamen als ze er wel hangen![]()
![]()
ja dat dusquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een lokale partij. Die zijn wel klein maar ze volgen wel ongeveer dezelfde lijn als de grotere partijen hier die nu de gemeenteraad zijn.
Maar een lokale partij wordt niet beïnvloed door een landelijk orgaan zoals bij de grotere partijen en dat vind ik voor een gemeenteraad wel belangrijk.
kinderen kunnen dat nog.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:10 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Tering, Mini-ToT heeft nauwelijks geslapen vannacht en is nog steeds super blij en actief!
Echt he!quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
kinderen kunnen dat nog.
als ik dat doe val ik halverwege de dag gewoon om
daar zou ik ook blij van worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Hij zou vandaag naar de speelzaal gaan, maar door zijn drukte heb ik nauwelijks geslapen en ik heb de wekker voor ons beiden maar uitgezet. Ik denk ook wel dat hij op dat moment nog lag te slapen. Als ik hem toch uit bed had gehaald, waren we beiden kapot geweest en zou hij op de speelzaal helemaal instorten en zou hij thuis weer 1 - 2 uur niet te genieten zijn.
En nu zit hij hartstikke blij op de bank naar treinen op de tv te kijken terwijl hij knakworstjes eet!
brrquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar zou ik ook blij van worden.
knakworstjes
alsof jij nee zegt tegen een goede worst in je mondquote:
ja daar zeg ik nee tegenquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof jij nee zegt tegen een goede worst in je mond
* dud0r doet broek openquote:
Op een puntje met ketchupquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar zou ik ook blij van worden.
knakworstjes
ToTquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:10 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Tering, Mini-ToT heeft nauwelijks geslapen vannacht en is nog steeds super blij en actief!
Ze zei "nee" joh.quote:
Gaat wel, beetje hoofdpijn.. zakt gelukkig al wel iets af..quote:
oh ik lees weer niet goedquote:
Het is je vergeven met je covidhoofdquote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is je vergeven met je covidhoofd
quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Mannen en lezen gaat sowieso niet altijd samen
luisteren ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Mannen en lezen gaat sowieso niet altijd samen
Okee dan, hopen dat het idd snel beter wordt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel, beetje hoofdpijn.. zakt gelukkig al wel iets af..
Hoe is t daar?
Die heb ik alquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet boos kijken, krijg je rimpels van
Diepe groeven ditdat.quote:
Kan er een biertje op openen.quote:
Komt wel goed, zo even wat water drinken enz..quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, hopen dat het idd snel beter wordt.
Hier wat duf omdat Mini-ToT dus de hele nacht wakker was, beetje last van de nek, maar verder wel okee.
Net ff wat rondgebeld; we willen onze Prius inruilen voor een elektrische MG maar hij is in 2 jaar tijd ¤4000 - ¤5000 in waarde gedaald.(Ja okee, bij een garage gekocht en daarna als inruil bij een garage; krijg je nooit zo veel meer voor terug, maar hij is dus feitelijk gehalveerd in prijs!)
Hij is aan een grote beurt toe en er rammelt het één en ander onder de motorkap, dus we vroegen ons af of inruil misschien verstandiger was, zeker met de huidige benzineprijzen ondanks dat deze auto best zuinig is.
Klopt, maar ergens na 4.00 sliep hij een keer en toen heb ik tot pakweg 7.30 door kunnen slapen. Toen nog wat liggen doezelen tot 9.30, maar meneertje was toen allang weer wakker.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt wel goed, zo even wat water drinken enz..
Oh wilde die niet slapen dan? Dan heb je wel een gebroken nacht achter de rug
Dat scheelt nogal idd qau waarde zegJa je weet ook niet wat t gaat kosten als er iets gemaakt moet worden etc
erg hequote:
quote:
ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:12 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Nog twee dagen![]()
Wat hoop ik dat Mercedes de plank mis heeft geslagen
erg hequote:
ja tis niet echt mooi weerquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
Maar de lucht ziet wel bruin geel van het saharazand
Wind? De enige wind maak ik zelfquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja tis niet echt mooi weer
en waait hier ook te hard
Nee, zelftest.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt last van de winden van enigma?
Veel besmettingen gemeld bij kerel op 't werk en ik had hier nog een test liggen (want mocht vriend besmet zijn, dan ben ik inmiddels óók zeker in aanraking geweest met), maar in ieder geval nog niks.quote:
gelukkig maar dan!quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel besmettingen gemeld bij kerel op 't werk en ik had hier nog een test liggen (want mocht vriend besmet zijn, dan ben ik inmiddels óók zeker in aanraking geweest met), maar in ieder geval nog niks.
Gewoon houden zoquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel besmettingen gemeld bij kerel op 't werk en ik had hier nog een test liggen (want mocht vriend besmet zijn, dan ben ik inmiddels óók zeker in aanraking geweest met), maar in ieder geval nog niks.
Ben ik wel van plan ja.quote:
Buda is ook een vivantastische user gewordenquote:
Alleen maar beter toch. Voel jij je meer thuis hierquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu voelt het niet meer vreemd om hier te posten
Emergency gang!quote:
Omnomnomquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
straks pozzaatje eten om het te vieren!
[ afbeelding ]
Niets van gemerkt, ik moest werken.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, of hij moet goeie hulp krijgen
geen mooie dingen gemaakt op werk dan?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets van gemerkt, ik moest werken.
Verder met het rookhokje tekenen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen mooie dingen gemaakt op werk dan?
nou dat is toch fantastisch mooi!quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verder met het rookhokje tekenen.
Dat is wel heel radicaalquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:19 schreef Haags het volgende:
De wereld is inderdaad wel toe aan een allesvernietigende kernoorlog.
Liever vandaag dan morgen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buda is ook een vivantastische user geworden
quote:
Drie zelfsquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik snap niet zo goed wat GC met 2 sc's moet. Maar ja.
Oh, geil!quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie zelfsJe hebt ook nog die Lesbeau SC
Pasta met halloumi en een zwik groente in tomatensaus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Buikje weer vol? Wat heb je gegeten?
Oehquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, goddelijke gehaktballen had ik
Pieppiepquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jakkie bah
De rest is wel lekker
Bij lesbische vrouwen stel ik me altijd van die bloedmooie vrouwen voor ja. Maar eigenlijk zijn ze vrijwel altijd gruwelijk lelijk.quote:
...saaie mutsen?quote:
Oi, daar zit ik ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die zelfgemaakte, die zitten in CRE
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij lesbische vrouwen stel ik me altijd van die bloedmooie vrouwen voor ja. Maar eigenlijk zijn ze vrijwel altijd gruwelijk lelijk.
Ben je al geweest?quote:
Oke...apart wel. Ik ben net wezen stemmen idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je al geweest?
Ik bedacht vorige week ineens dat ik nog geen stempas had ontvangen en toen ik op onderzoek uit ging bleek dat we hier niet gaan stemmen omdat we verderop in het jaar gaan fuseren met 2 andere gemeentes en daarom de gemeenteraadsverkiezingen zijn uitgesteld.
De opkomst is ook niet heel erg hoog hoorde ik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke...apart wel. Ik ben net wezen stemmen idd.
Was vrij rustig.
Verkopen op marktplaatsquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
heb ook kleurpotlood gekregen
mocht mee naar huis
grote blij
Ik denk dat het weer voordelig is voor de VVD.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De opkomst is ook niet heel erg hoog hoorde ik.
Op wat stem jij eigenlijk?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
mocht mee naar huis
grote blij
Weer een rood potloodquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
mocht mee naar huis
grote blij
Rabbitquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
Was ik weer even weg, word het topic bijna vol gepost
AvdP dat is een top idee!quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een groenlinks stemmer.
Schandaligquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
Was ik weer even weg, word het topic bijna vol gepost
Nou, dat hoeft ook niet, maar ik had er wel graag bericht over ontvangenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
SchandaligDat ze niet even op je wachten man ma
Veel plezier met Ritaquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:48 schreef Haags het volgende:
Mijn held Richard de Mos gaat D66vermorzelen hier in Den Haag
@:nattekat
Ik heb niet eens gestemd vandaagquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
Ik kon niet stemmen op de partij waarop ik wou stemmen.
In viervoud of enkelquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft ook niet, maar ik had er wel graag bericht over ontvangen
quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een groenlinks stemmer.
Alles wat D66 vermorzelt is goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:48 schreef Haags het volgende:
Mijn held Richard de Mos gaat D66vermorzelen hier in Den Haag
@:nattekat
Enkel is goed, ik ben geen ambtenaarquote:
Ik heb muis de volmacht gegeven om voor me te stemmenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |