Komt wel dichtbij zo.quote:
Dat niet, Buitenrookhuisje voor bedrijven.quote:
aah gewoon een droog staan hokquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet, Buitenrookhuisje voor bedrijven.
Jep, een soort bushokje waar geen bussen rijden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, een soort bushokje waar geen bussen rijden.
ik heb er al 1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
Moet ik als ras echte hipster nu ook een tuinhuisje bouwen?
We weten hoe jou tuinhuisjes er uit zien. Een paleis is er niets bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
"Ras echte hipster" ? Heb je dan ook een topknot en een baard, en draag je houthakkershemden gecombineerd met bretels enzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ras echte hipster" ? Heb je dan ook een topknot en een baard, en draag je houthakkershemden gecombineerd met bretels enzo?![]()
Knotje en baard presentquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ras echte hipster" ? Heb je dan ook een topknot en een baard, en draag je houthakkershemden gecombineerd met bretels enzo?![]()
quote:
Dan zal ik nooit de ware voor jou worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit de ware voor jou worden.
Ik heb MrsL toch...quote:
ik ben ook al getrouwdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal ik nooit de ware voor jou worden.
Oh ja ? Is je haar ook echt lang? En ben je donker of blond? Probeer een beetje een beeld te krijgenquote:
Echte konijntjes hebben een knottig staartje!quote:
knappe manquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja ? Is je haar ook echt lang? En ben je donker of blond? Probeer een beetje een beeld te krijgen![]()
Ja hee zeg, straks zeg je ook nog dat je kinderen hebt.quote:
Donkerblond tot net onder mijn schouders en heb ze begin deze maand nog laten bijpunten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja ? Is je haar ook echt lang? En ben je donker of blond? Probeer een beetje een beeld te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hee zeg, straks zeg je ook nog dat je kinderen hebt.
Als het maar niet rood en pittig wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
ik ga donderdag naar de kapper
wat zal ik eens gaan doen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
Klinkt goed !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Donkerblond tot net onder mijn schouders en heb ze begin deze maand nog laten bijpunten.
Paars en pittig mag wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar niet rood en pittig wordt.
Zelfs niet als jij het wel goed vindt.quote:
Mijn definitie van kort en pittig is je haar korter dan mij hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelfs niet als jij het wel goed vindt.
Ik ga echt al jaren niet meer naar de kapperquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
Ik bedacht mij deze avond dat ik ook wel weer naar de kapper kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn definitie van kort en pittig is je haar korter dan mij hebben
een vriendin van mij is kapsterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga echt al jaren niet meer naar de kapperze doen nooit wat ik van ze vraag, toen ik jaren geleden in het buitenland woonde had ik wel echt een hele goede kapper, had ook in Frankrijk bij loréal z'n opleiding gehad, en hij was echt de ideale kapper...denk er nu nog weleens met weemoed aan terug
Ik ben dan ook gewoon geweldigquote:
Is ze nog vrijgezel en valt ze op badeendjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vriendin van mij is kapster
met een eigen salon
woont samenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is ze nog vrijgezel en valt ze op badeendjes?![]()
Ik vraag dit voor een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |