abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204090345
https://www.gelderlander.(...)halla-toch~ab3b1024/

Die wappies beginnen nu wel erg door te slaan, ik ben zelf geen naturist maar als anderen dat wel willen zonder dat anderen er echt last van hebben.. why not??

En pedo?? Is gaan douchen met je kids dan ook al pedofilie? Pleur toch op, pedo's doen het in het geheim achter gesloten deuren of die in de bosjes...

[ Bericht 5% gewijzigd door The-BFG op 15-03-2022 17:30:52 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 15 maart 2022 @ 17:20:10 #2
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_204090386
Nog even en er iets niets meer mogelijk, dankzij mensen met de herseninhoud van een goudvis op "sociale" media.
pi_204090412
Toch echt jammer! ben zelf ook het liefst naakt aan het zwemmen, gelukkig kan dat ook gewoon in sauna's! :)
En ook daar komen gewoon kinderen! (met hun ouders/oma)

Maar toch echt jammer dat er mensen zijn die het voor de rest op deze manier verpesten, naturisten zijn geen pedo's en pedo's zijn in het algemeen geen naturisten :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_204090423
Naakt zijn automatisch associeren met seks, die Feesboekbedreigers zijn zelf (simpele) viespeuken :')
  dinsdag 15 maart 2022 @ 17:26:00 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204090452
Oohja want naaktzwemmen staat gelijk aan pedofilie :') Tering wat een dom volk :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204090467
Het is natuurlijk makkelijk te raden welke hersenloze figuren hierachter zitten. Stelletje laffe honden! :(
pi_204090482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:20 schreef qltel het volgende:
Nog even en er iets niets meer mogelijk, dankzij mensen met de herseninhoud van een goudvis op "sociale" media.
Dit dus. Jammer dat ze van hun begeleiders zelfstandig het Internet op mogen. ;(
  Spellchecker dinsdag 15 maart 2022 @ 17:28:17 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204090491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.gelderlander.(...)meende-bedreigingen-
pedowalhalla-toch~ab3b1024/

Die wappies beginnen nu wel erg door te slaan, ik ben zelf geen naturist maar als anderen dat wel willen zonder dat anderen er echt last van hebben.. why not??

En pedo?? Is gaan douchen met je kids dan ook al pedofilie? Pleur toch op, pedo's doen het in het geheim achter gesloten deuren of die in de bosjes...
De pagina kon niet gevonden worden ...
En beetje raar dat die in De Gelderlander zou staan ...
pi_204090539
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:28 schreef maily het volgende:

[..]
De pagina kon niet gevonden worden ...
En beetje raar dat die in De Gelderlander zou staan ...
fixed
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_204090625
De vertrutting en verpreutsing gaat maar door, dat wisten we al.
Maar dit raakt een in de grondwet vastgelegd recht. In dit geval een clubje blootzwemmers dat achter gesloten deuren wil samenkomen om hun ding te doen.

We gaan ten onder aan de stem en invloed van achterlijke religies ben ik bang.
-
pi_204090648
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:38 schreef quo_ het volgende:
Maar dit raakt een in de grondwet vastgelegd recht. In dit geval een clubje blootzwemmers dat achter gesloten deuren wil samenkomen om hun ding te doen.

En leeghoofden die voorbeelden volgen via (a)sociale media...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_204090878
quote:

De nieuwste religie schreeuwt het hardst over pedofilie. Hebben niets met God, Allah, Boeddha of Brahma, maar wel met allerlei self-fulfilling prophecies op Qanon en dergelijke forums.
pi_204090920
Ik snap dat het park geen rellen wil, maar toch weer diep triest dat al die debiele leeghoofdjes op facebook elkaar hebben kunnen vinden en ook hun zin krijgen.
pi_204090927
VrijMiBabes #63 (not very sfw!) Dit is dan weer wat ik te zien krijg in de zin in wat leuks balk...
pi_204090944
Sja, ik zal wel een hoop users over me heen krijgen :9 maar waarom moeten zij per se naakt gebruik maken van het Tikibad? Ik bedoel; er zijn straks genoeg plekken in de zomer waar ze naar hartenlust hun gang kunnen gaan in de vrije natuur.

Kweetniet hoor, maar zelf zou ik het niet erg fijn en hygiënisch vinden als ik de dag erop zou plaatsnemen op stoelen of ligplaatsen waar anderen volledig naakt met hun aars en open kut vagina over geschuifeld hebben. :{w
Soms moet je gewoon niet per se gek willen doen. Pas je gewoon aan aan de regels die er normaal gelden.

Dat ze doodsbedreigingen krijgen gaat dan wel weer een stapje of 2 te ver. :N
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:19:47 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204090961
Van een dagje naaktzwemmen krijg ik altijd stevige trek in een lekkere kaaspizza :9~ :9~ :9~
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_204090967
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Sja, ik zal wel een hoop users over me heen krijgen :9 maar waarom moeten zij per se naakt gebruik maken van het Tikibad? Ik bedoel; er zijn straks genoeg plekken in de zomer waar ze naar hartenlust hun gang kunnen gaan in de vrije natuur.

Kweetniet hoor, maar zelf zou ik het niet erg fijn en hygiënisch vinden als ik de dag erop zou plaatsnemen op stoelen of ligplaatsen waar anderen volledig naakt met hun aars en open kut vagina over geschuifeld hebben. :{w
Soms moet je gewoon niet per se gek willen doen. Pas je gewoon aan aan de regels die er normaal gelden.

Mee eens hoor ;) , maar ik zal ook wel tot de 'wereldvreemden' en preutsen behoren, who cares :P .
Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist. Aan de stoelen had ik nog niet gedacht :D
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_204090974
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:20 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Mee eens hoor ;) , maar ik zal ook wel tot de 'wereldvreemden' en preutsen behoren, who cares :P .
Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist. Aan de stoelen had ik nog niet gedacht :D
:D
Ja toch?! Bah bah. :r
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:22:54 #19
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204090983
quote:

[..]
Laat die mensen lekker. Je bent nog nooit in een sauna geweest? Bovendien, zwemmen in een subtropisch zwembad en dan klagen over een eventueel schaamhaartje op een ligstoel :') :') :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:23:07 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204090986
Achterlijke tokkies op feesboek weer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204090988
Je bent wel kneitergek als je jouw kinderen daartussen laat, dat hoort niet bij vriend. Goed dat het is afgelast.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204090998
quote:

Alsof een lapje stof van een zwembroek of badpak zo veel uit maakt _O-
pi_204091018
quote:

[..]

Het eerste wat ik dacht was inderdaad ook: als de volgende dag maar wel al die vieze kutharen uit het bad zijn gevist.
Jouw vieze kutharen blijven netjes in je lapje badtextiel?
Radio Espantoso
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:25:54 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204091023
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap dat het park geen rellen wil, maar toch weer diep triest dat al die debiele leeghoofdjes op facebook elkaar hebben kunnen vinden en ook hun zin krijgen.
Ze hadden aangifte moeten doen van bedreiging.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204091039
Volgens mij slaat Duinrell nogal door. Je buigt toch niet zomaar voor de eerste de beste dwaas?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204091103
De Preutsheid slaat hard toe.
Niks fijner dan in je blootje zwemmen en zonnebaden.
Maar ja...........
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:34:49 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204091117
quote:

Ze huren voor een dagje het bad. Waarom zou dat niet kunnen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204091134
quote:
84s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen?
Vanwege de pedo's.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_204091142
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:33 schreef Kanaroe het volgende:
De Preutsheid slaat hard toe.
Niks fijner dan in je blootje zwemmen en zonnebaden.
Maar ja...........
Dat moet evenals je geloof belijden achter je voordeur waar niemand dat kan horen of zien.
pi_204091147
pi_204091149
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:38 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Dat moet evenals je geloof belijden achter je voordeur waar niemand dat kan horen of zien.
Ze hebben toch ook het tikibad voor zichzelf afgehuurd?
pi_204091161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:38 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Ze hebben toch ook het tikibad voor zichzelf afgehuurd?
Dat is toch niet achter de eigen voordeur?
pi_204091171
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:40 schreef torentje het volgende:

[..]
Dat is toch niet achter de eigen voordeur?
Maar toch nog steeds privé?
pi_204091173
Trouwens, de meeste naturisten zitten of liggen op hun eigen meegebrachte handdoek. Vanwege de hygiëne.
Dus niet met de blote doos/ballen/bips op een stoel/bankje/ligbed.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:45:47 #35
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204091206
quote:

Ga eens even heel gauw uitloggen en een nieuwe nick aanmaken.

Overigens zijn de regels dus dat dit gewoon mag. Heeft niks met gek doen te maken. Naturisme is het hele punt van hun vereniging en ze huren toevallig jaarlijks het Tikibad af.
pi_204091344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:20 schreef qltel het volgende:
Dat vat het wel kort en correct samen ja.
.
pi_204091409
Op de een of andere manier zijn de mensen die denken op te moeten komen voor ‘onse kinderruh’ vaak net de types waar ik m’n toekomstige kinderen zelf liever niet bij achter zou laten
pi_204091435
Absurd, onacceptabel. Een bedreiging is laf. Laat dat evenement doorgaan, desnoods op een andere dag die ze alleen bekend maken bij de organisatie.

Voor die malle anonieme lafbekjes; in het zwembad waar ondergetekende wekelijks zwemt zijn er twee uurtjes per week voor naturisten. Naturisten-zwemmen en iedereen is welkom. Het is elke week! Er is een uur voor iedereen en een uur alleen voor dames. joehoe, wappies! elke week, families in hun nakie! oehhhhhh een heel uur lang.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204091463
quote:

Best apart commentaar, met jouw username en onderschrift :D
pi_204091496
quote:

Ze huren het bad af, en gaan ook gewoon op een badhanddoek zitten of liggen. Net zoals jij niet op een badstoel wilt zitten waar gister een naakt iemand op lag, willen zij niet naakt op een badstoel liggen waar gister een ander op lag.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204091844
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij slaat Duinrell nogal door. Je buigt toch niet zomaar voor de eerste de beste dwaas?
Schijnbaar heeft de gemeente zich er ook mee bemoeid...
pi_204091996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:42 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Maar toch nog steeds privé?
Iemand kan zich toch vergissen en dan dat zwembad inlopen?
pi_204092349
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 19:05 schreef Raw85 het volgende:
Op de een of andere manier zijn de mensen die denken op te moeten komen voor ‘onse kinderruh’ vaak net de types waar ik m’n toekomstige kinderen zelf liever niet bij achter zou laten
Is ook vaak zo hé dat gasten die op pedos jagen dit zelf doen omdat ze hun pedofiele gevoelens niet kunnen onderdrukken. In USA tal van voorbeelden van…
U MAD?
pi_204093069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 19:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Iemand kan zich toch vergissen en dan dat zwembad inlopen?
Nee want ze hadden de boel afgehuurd...
pi_204093387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 19:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Blijkbaar niet, want die heeft een taak om te zorgen dat dat soort dingen gewoon door kunnen gaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:29:01 #46
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204093872
Wat erg zeg dat dit gebeurd. Maar ook wel ranzig dat er van die mensen zijn die met hun open kut door dat bad willen zwemmen. :r Babah. Getsie zeg.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:42:07 #47
495427 LiptonLemon
Houdt van ijsthee drinken
pi_204094159
Jullie weten wel dat mensen ook in het Tikibad plassen, deed ik zelf ook toen ik 13 was. >:)
pi_204094377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 19:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Wat ik uit het artikel haal is dat de gemeente bericht heeft gekregen dat er gedemonstreerd zou worden en dat aan Duinrell doorgegeven.
En dat Duinrell daarna heeft besloten om het af te blazen.
Wat er nog meer is besproken en wat de doorslag heeft gegeven is niet bekend.
pi_204096411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 21:42 schreef LiptonLemon het volgende:
Jullie weten wel dat mensen ook in het Tikibad plassen, deed ik zelf ook toen ik 13 was. >:)
Ik zal het je nog sterker vertellen: in elk bubbelbad zit ongeveer een eetlepel ontlasting. Sinds dat nieuws eet ik bijna soep met stokjes...
Dus wat zit er dan in een heel Tikibad? Daar kan je een park mee bemesten. Om maar te zwijgen over wat er aan die glijbanen blijft plakken omdat we vroeger onze zwembroeken omlaag deden op de glijbaan voor de snelheid.

Rustig maar, er wordt dagelijks schoongemaakt, dus de kans dat er nog wat vergane glorie van de vorige dag aan de ligstoelen blijft plakken, is heel klein.
pi_204096482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
https://www.gelderlander.(...)halla-toch~ab3b1024/

Rot op man, ben je moedwillig dom of zo???
Net zo goed als dat niet iedereen in een sauna komt om te zweten lenen ook dit soort georganiseerde taferelen zich voor stiekeme gasten die hun plezier eigenlijk ergens anders vandaan halen.
Dat begrijpt iemand met downsyndroom nog !!!
pi_204096626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 00:12 schreef Werkman het volgende:

[..]
Net zo goed als dat niet iedereen in een sauna komt om te zweten lenen ook dit soort georganiseerde taferelen zich voor stiekeme gasten die hun plezier eigenlijk ergens anders vandaan halen.
Ja, das zo’n vieze ouwe rukker met een verlept staartje in het Zoutbad. :r Je haalt die smeerlappen er zo tussen uit.

Vroeger ging ik altijd op eerste date naar de sauna. Nooit spijt van gehad.
  woensdag 16 maart 2022 @ 01:25:23 #52
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204096666
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 21:29 schreef Draak31 het volgende:
Wat erg zeg dat dit gebeurd. Maar ook wel ranzig dat er van die mensen zijn die met hun open kut door dat bad willen zwemmen. :r Babah. Getsie zeg.
Ik neem aan dat je op hygiëne doelt. Zo ja: denk je dat een lapje stof ook maar iets tegenhoudt in een zwembad? Sterker nog: een bikini/zwembroek/badpak zorgt er waarschijnlijk voor dat je zelfs meer bacteriën mee het water in neemt dan naakt. Zeker met die trend om een extra boxershort eronder te dragen. In een zwembad zwem je nu eenmaal in een grote onzichtbare poel van stront, pis, menstruatiebloed, smegma, afscheiding, etc. van iedereen om je heen.
pi_204096760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 01:25 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je op hygiëne doelt. Zo ja: denk je dat een lapje stof ook maar iets tegenhoudt in een zwembad? Sterker nog: een bikini/zwembroek/badpak zorgt er waarschijnlijk voor dat je zelfs meer bacteriën mee het water in neemt dan naakt. Zeker met die trend om een extra boxershort eronder te dragen. In een zwembad zwem je nu eenmaal in een grote onzichtbare poel van stront, pis, menstruatiebloed, smegma, afscheiding, etc. van iedereen om je heen.
Wel nee, daarnaast waarom denk je dat er Chloor in een zwembad zit?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:37:19 #54
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204097053
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 01:25 schreef Repentless het volgende:

[..]
Getsie zeg. Smerige smegma in het water. :r Iewwww. BAH Vuile viezerik dat je bent zeg.
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:00:54 #55
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204097181
Ik dacht eerst dat dit gewoon een 18+ feestje was maar die zieke geesten willen dit met hun kinderen doen? :r
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_204097231
We gaan weer richting preutse jaren, dit keer zonder kerk.
pi_204097346
Fijn dat de zedelijkheid terugkeert en de goddeloosheid verdwijnt.
pi_204097495
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 20:55 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Nee want ze hadden de boel afgehuurd...
Afgehuurd betekend dus dat er gewaakt wordt zodat niemand per ongeluk dat zwembad in kan lopen? Lijkt mij stug.
pi_204097696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:39 schreef torentje het volgende:

[..]
Afgehuurd betekend dus dat er gewaakt wordt zodat niemand per ongeluk dat zwembad in kan lopen? Lijkt mij stug.
Er zal vast wel een bordje worden neergezet.
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:24:25 #60
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_204097878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 20:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Is ook vaak zo hé dat gasten die op pedos jagen dit zelf doen omdat ze hun pedofiele gevoelens niet kunnen onderdrukken. In USA tal van voorbeelden van…
Ja, hier verbaas ik me al jaren over. Het lijkt me een vreemd soort projectie om overal pedofilie in te zien. Mensen willen graag naakt zwemmen? PEDO'S! Het mist echt elk causaal verband.
pi_204097899
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:39 schreef torentje het volgende:

[..]
Zonder kaartje geen toegang, zo moeilijk is dat toch niet?
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:30:21 #62
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_204097920
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:00 schreef SuperNeger het volgende:
Ik dacht eerst dat dit gewoon een 18+ feestje was maar die zieke geesten willen dit met hun kinderen doen? :r
Naturisme is in verenigingsverband. Een misstap en je bent niet meer welkom. Dit in tegenstelling tot nudisme waarbij mensen gewoon naakt lopen.

Mijn hippie ouders gingen vroeger naar naturisten campings en ik ging als kind gewoon mee. Vanaf mn 16de niet meer (want dan wil je gewoon niet meer met je ouders op vakantie). In al die jaren is er niets gebeurd, met mij, mn zusje of al die honderden kinderen die op die campings rondhangen jaarlijks.

Edit: ik ga zelf niet daarheen, ik maak andere keuzes in mn leven.
pi_204097945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zonder kaartje geen toegang, zo moeilijk is dat toch niet?
Torentje loopt soms "per ongeluk" het verkeerde huis binnen, nadat ie (ook "per ongeluk") het slot heeft geforceerd.
pi_204098017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:03 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Er zal vast wel een bordje worden neergezet.
Evenals gelovigen zijn naturisten gewoon niet te vertrouwen.
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:49:57 #65
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_204098119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Ook enigszins argumenten, of praat hier je onderbuik?
pi_204098148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:43 schreef torentje het volgende:

[..]
En dan zitten alle naturisten verstopt en als er dan iemand gekleed binnen komt dan springen ze ineens tevoorschijn?
pi_204098563
Le wappie army. De nieuwe tumor in de samenleving.
pi_204099378
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:49 schreef Yon_Wip het volgende:

[..]
Ook enigszins argumenten, of praat hier je onderbuik?
Mijn gezond verstand en ervaringen vertellen mij dat.
  woensdag 16 maart 2022 @ 11:47:26 #69
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204099417
De echokamer van Twitter/Facebook bewijst zich nog maar eens als de grootste kanker van de 21ste eeuw. Vroeger had je dit soort volk ook maar dat was dan die gekke oom op de verjaardag of die werkeloze die de hele dag in het centrum hing, geïsoleerd en uitgelachen. Nu vinden ze elkaar massaal en maken ze elkaar steeds extremer. Noem iemand schuimbekkend een "pedo", "nazi" of "racist" en hele volksstammen maken zich online hard voor een "tribunaal". De maatschappij geeft ze dan maar hun zin en ze gaan op zoek naar het volgende slachtoffer.
pi_204100152
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 00:12 schreef Werkman het volgende:

[..]
Je weet dat ze daar speciale sauna's voor hebben? Daarnaast geloof je nou werkelijk dat je in een normale sauna kan blijven zitten als je constant met een stijve loopt?

Dit is gewoon een vereniging die ook geen leden toestaat die constant met een stijve loopt zodra ie kids ziet..

Als je zo gaat redeneren moeten we zwembaden überhaupt maar verbieden, stel je toch voor dat er een pedo loopt...

Daarnaast als slachtoffer van een pedo; kan je ik je vertellen dat een pedo alles stiekem doet.. Op het darkweb, achter gesloten deuren en diep in de bosjes...

[ Bericht 1% gewijzigd door The-BFG op 16-03-2022 12:59:32 ]
  woensdag 16 maart 2022 @ 12:57:41 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204100204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:52 schreef MatthijsDJ het volgende:

Daarnaast uit eigen ervaring kan je ik je vertellen dat een pedo alles stiekem doet.. Op het darkweb, achter gesloten deuren en diep in de bosjes...
Dit zou ik even anders verwoorden :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204100225
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit zou ik even anders verwoorden :P.
Done, toen ik het poste dacht ik al: "Hopelijk lezen ze dit zoals ik het bedoel.."
pi_204100325
Naaktzwem evenement? Klinkt sussy
pi_204100401
Bedreigingen zijn ten strengste af te keuren. Neemt niet weg dat ik het toch op zijn minst dubieus vindt dat iemand heeft verzonnen om volwassenen met kinderen naakt te laten zwemmen .
pi_204100403
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
Naaktzwem evenement? Klinkt sussy
Met kinderen nog wel.
pi_204100414
quote:
11s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:15 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Met kinderen nog wel.
Ja dat is een beetje vreemd. Als het 18+ was had ik er nog wel een klein beetje begrip voor maar zelfs dan.... 🤔
pi_204100442
quote:
6s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:47 schreef Twiitch het volgende:
De echokamer van Twitter/Facebook bewijst zich nog maar eens als de grootste kanker van de 21ste eeuw. Vroeger had je dit soort volk ook maar dat was dan die gekke oom op de verjaardag of die werkeloze die de hele dag in het centrum hing, geïsoleerd en uitgelachen. Nu vinden ze elkaar massaal en maken ze elkaar steeds extremer. Noem iemand schuimbekkend een "pedo", "nazi" of "racist" en hele volksstammen maken zich online hard voor een "tribunaal". De maatschappij geeft ze dan maar hun zin en ze gaan op zoek naar het volgende slachtoffer.
Natuurlijk zijn dit idioten. Maar kom op. Het is toch ook wel vreemd?
pi_204100547
Als je dan mensen gaat bedreigen, bedreig dan die preutse halve zolen van de badkledingdagen bij de sauna, dat soort volk is het cancelen wel waard.
-nee-
pi_204100736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:14 schreef theunderdog het volgende:
Bedreigingen zijn ten strengste af te keuren. Neemt niet weg dat ik het toch op zijn minst dubieus vindt dat iemand heeft verzonnen om volwassenen met kinderen naakt te laten zwemmen .
Dubieus? Zeg maar gewoon ziek.
En in grote context ook gewoon belachelijk.
Naar volwassen vrouwen fluiten op straat staat tegenwoordig gelijk aan aanranding en verkrachting maar een kleuter aan laten kijken tegen een volwassen leuter moet geen probleem zijn.
Ga ff blindemannetje spelen op de snelweg.
pi_204100750
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:14 schreef theunderdog het volgende:
Waarom?
Цой жив
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')