En je mening is veranderd puur op emotioneel sentiment? Want oorlog en zulks?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Tot voor kort niet, in ieder geval. Eerst orde op zaken stellen... en vergeleken met hun startpositie in 1990 doen een hoop Oostbloklanden het verre van slecht.
Is nu inderdaad ietsje veranderd, die mening, qua toelating.
Niet, maar om duidelijk te maken dat dat land voorlopig NOOIT bij de EU moet komen. Dus stop je insinuaties maar weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe is dit precies een rechtvaardiging voor een invasie, Riches?
Nee, daarom moeten de NAVO en EU landen hun verdediging flink gaan verbeteren voor het geval dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar moeten we wél gokken dat Putin het hierbij houdt als we niets doen?
Wat hebben jullie toch steeds met 'emoties'...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En je mening is veranderd puur op emotioneel sentiment? Want oorlog en zulks?
ik luister nu voor de eerste keer naar "we dont talk about bruno"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch steeds met 'emoties'...
Ja, dus waarom breng je het ter berde? Waar is hier ontkend dat Oekraïne verre van een perfecte staat was en of is?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet, maar om duidelijk te maken dat dat land voorlopig NOOIT bij de EU moet komen. Dus stop je insinuaties maar weer.
En dat zou nu dan niet opeens moeten veranderen (waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat zegt - geen idee hoe jij er in staat) omdat we met ze te doen hebben; omdat ze aangevallen worden. Dat hoor ik nu heel veel. Dat ze toegelaten moeten worden uit medelijden. Vind ik geen goede reden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit niet was gebeurd was er inderdaad nooit serieus sprake geweest van een mogelijke toevoeging van Oekraine aan de Unie.
Hoe verklaar jij jouw verandering van mening dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch steeds met 'emoties'...
Medelijden?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dat zou nu dan niet opeens moeten veranderen (waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat zegt - geen idee hoe jij er in staat) omdat we met ze te doen hebben; omdat ze aangevallen worden. Dat hoor ik nu heel veel. Dat ze toegelaten moeten worden uit medelijden. Vind ik geen goede reden.
Zo, nu ga ik mijn Putin foto collectie even afstoffen, want ben natuurlijk meteen een Putin fan volgens sommigen hier
Waarschijnlijk moet je even inzoomen (browser), dat werkt bij mij in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:12 schreef Idisrom het volgende:
Even een vraag tussendoor. Vroeger kon ik zien wanneer een YouTube-uitzending was ontstaan.
Maar ik kan het nu niet meer vinden. Voor deze oorlog vind ik van belang wanneer iets gezegd en gepubliceerd is.
Zoals de reportages van WION.
Hoe kan ik de uploaddatum vinden?
Dat onderwerp komt hier ook voorbij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dus waarom breng je het ter berde? Waar is hier ontkend dat Oekraïne verre van een perfecte staat was en of is?
Het gaat om volkssoevereiniteit en integriteit van landsgrenzen. Die zijn geschonden. C'est ça.
Ook dat vind ik geen reden om ze toe te laten. We kunnen ook op andere manieren gewoon helpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Medelijden?
Denk eerder (zelf)bescherming.
Vanuit een nogal historische en rationele kijk op wat de gevolgen zijn van een ongebreidelde Oosterse expansie richting het Westen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij jouw verandering van mening dan?
Die laatste alinea lijkt me bullshit overigensquote:The Guardia Civil are guarding the yacht Lady Anastasia, which is owned by the Russian arms manufacturer Alexander Mikheyev and is moored in Port Adriano.
The yacht will be sealed, as it is the property of a Russian oligarch close to the Kremlin and the Putin regime. It will not be able to leave Port Adriano. This is the first yacht to be seized in Mallorca since the European Union and the United States announced sanctions against the interests of Russian businesspeople.
The Lady Anastasia was partially sunk byengineer who worked on the yacht, Ukrainian Taras Ostapchuk. He denounced his now ex-boss, Mikheyev, for being a criminal and killing innocents.
Taras, from Kjiv in Ukraine, where he has now enlisted in the army to fight for his country, said that he was very pleased that the yacht had been detained.
https://www.majorcadailyb(...)seized-mallorca.html
?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat onderwerp komt hier ook voorbij.
Het lijkt mij inderdaad niet verstandig om daardoor elke vrijbrief te spelen, nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dat zou nu dan niet opeens moeten veranderen (waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat zegt - geen idee hoe jij er in staat) omdat we met ze te doen hebben; omdat ze aangevallen worden. Dat hoor ik nu heel veel. Dat ze toegelaten moeten worden uit medelijden. Vind ik geen goede reden.
Zo, nu ga ik mijn Putin foto collectie even afstoffen, want ben natuurlijk meteen een Putin fan volgens sommigen hier
Wel grappig dat Oekraïne dan wel weer beter scoort dan Rusland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Etto gaat prat op zijn historische kennis, zijn kennis over het heden laat duidelijk te wensen over. Oekraïne is een land waar oligarchen, gelieerd aan het Kremlin, nog steeds de dienst uitmaken. Alles is intens corrupt. Dat blijkt ook wel uit de cijfers:
https://www.transparency.org/en/cpi/2021/index/nld
Een slechtere corruptiescore dan democratische paradijslanden als Albanië, de Filipijnen, Egypte, Sierra Leone, Peru en Ecuador.
Toevallig, ben net stevig in de weer met mijn swiffer-doekjes en uit Grieks marmer opgetrokken beeld van Ollongren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over Rusland wordt geloof ik niet geroepen dat het bij de EU moet maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel grappig dat Oekraïne dan wel weer beter scoort dan Rusland.
Oekraïne op plaats 122
Rusland op plaats 136
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mag Oekraïne daar ook zelf nog iets over zeggen, Oekraïne zijnde?
Kunnen jullie niet even via DM onderling overleggen wie de grootste plasser heeft, in plaats van heel dit topic te vervuilen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tot op heden lijken beide partijen daar niet toe bereid. Maar dat wil niet zeggen dat het geen juiste oplossing zou zijn. Het is te hopen dat deze realisatie ook bij zowel Rusland als Oekraïne snel door begint te dringen.
Uh ok. Veel plezier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toevallig, ben net stevig in de weer met mijn swiffer-doekjes en uit Grieks marmer opgetrokken beeld van Ollongren.
Ook van negen drollen is er altijd één de knapste.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel grappig dat Oekraïne dan wel weer beter scoort dan Rusland.
Oekraïne op plaats 122
Rusland op plaats 136
Voor de zoveelste keer kom je aanzetten met geschiedkundig praatje. En het is natuurlijk erg aandoenlijk dat geschiedenis vroeger jouw favoriete vak was op school. Maar juist als amateurhistoricus zou je toch ook moeten weten dat je niet constant het verleden op het heden kunt projecteren. Jij lijkt te denken dat historie een soort glazen bol is waarmee je exact kunt voorspelen wat er nu gaat gebeuren. Daarmee ga je voorbij aan het feit dat de hele wereld nu, niet te vergelijken is met die van vroeger.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanuit een nogal historische en rationele kijk op wat de gevolgen zijn van een ongebreidelde Oosterse expansie richting het Westen.
En i.t.t. tot de (emotionele) slogans dat het Wésten dat doet, hebben we thans nogal glashelder en op een dienblad gepresenteerd gekregen dat die expansiedrift niet bij ons ligt.
Ik vind ook niet dat Oekraïne bij de EU moet. Wel vind ik dat we Oekraïne zo veel mogelijk moeten helpen, met hulp en met wapens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Over Rusland wordt geloof ik niet geroepen dat het bij de EU moet maar ik kan me vergissen.
Beetje een wollige manier om te zeggen dat we onze oostgrens maar moeten consolideren omdat het oosten een losse pols heeft in het uitbreiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanuit een nogal historische en rationele kijk op wat de gevolgen zijn van een ongebreidelde Oosterse expansie richting het Westen.
En i.t.t. tot de (emotionele) slogans dat het Wésten dat doet, hebben we thans nogal glashelder en op een dienblad gepresenteerd gekregen dat die expansiedrift niet bij ons ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |