Omdat ze hem anders toch wel te pakken krijgen. Vroeg of laat. Of z'n familie, of weet ik veel wat ze aan het rotzooien zijn. Oekraïne geen NAVO lid is voor Rusland zo existentieel. Bovendien zou het ook beter zijn voor Oekraïne zelf want je ziet wat er van komt. Maak er samen maar wat van straks als EU, VS en Rusland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom hij dit nu opeens zegt.
En nogmaals de vraag: welke bronnen hebben wij thans tot onze beschikking waaruit blijkt dat Poetin die wijn wat gaat willen verdunnen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat een diplomatieke oplossing het beste is om deze oorlog te beëindigen en dat beide partijen daar water bij de wijn voor zullen moeten doen. Dat jij daarvan maakt dat ik zou hebben gezegd dat Oekraïne als enige de wapens moet neerleggen kan ik weinig aan veranderen. Het benadrukt eens te meer dat jij als andermans woorden niet kan verdraaien, je niet in staat bent een normale discussie te voeren.
Sterker nog. Oekraine heeft er meer belang bij als er zoveel mogelijk shit op de weg staat tussen de russen en hun op grote wegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oekraine heeft er geen belang bij en Rusland stelt zich wel erg kwetsbaar op als ze die voertuigen rustig gaan wegslepen?
Het is geen ongeluk op A2 tijdens spitsuur of zo
Hallo Mexicanobakker. Sp3c heeft laten weten op de hoogte te willen blijven alle tweets van Defensie terwijl hij zit te poepen. Kan je hem ook even taggen in je post? Wel belangrijk voor hem.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
@:Frozen-assassin deze al gezien?
Rusland heeft nou niet bepaald slechts een beetje schade gedaan he....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat ze hem anders toch wel te pakken krijgen. Vroeg of laat. Of z'n familie, of weet ik veel wat ze aan het rotzooien zijn. Oekraïne geen NAVO lid is voor Rusland zo existentieel. Bovendien zou het ook beter zijn voor Oekraïne zelf want je ziet wat er van komt. Maak er samen maar wat van straks als EU, VS en Rusland.
Woooahhhh wat een burn, toptweet!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ twitter ]
@:Frozen-assassin deze al gezien?
Mag Oekraïne daar ook zelf nog iets over zeggen, Oekraïne zijnde?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat ze hem anders toch wel te pakken krijgen. Vroeg of laat. Of z'n familie, of weet ik veel wat ze aan het rotzooien zijn. Oekraïne geen NAVO lid is voor Rusland zo existentieel. Bovendien zou het ook beter zijn voor Oekraïne zelf want je ziet wat er van komt. Maak er samen maar wat van straks als EU, VS en Rusland.
Tot op heden lijken beide partijen daar niet toe bereid. Maar dat wil niet zeggen dat het geen juiste oplossing zou zijn. Het is te hopen dat deze realisatie ook bij zowel Rusland als Oekraïne snel door begint te dringen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nogmaals de vraag: welke bronnen hebben wij thans tot onze beschikking waaruit blijkt dat Poetin die wijn wat gaat willen verdunnen?
Ah, het 'Oekraïne moet een speelbal van de Rus worden'-argument.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Buig jij altijd zo makkelijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jouw levensstandaard gaat omlaag in dat geval?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wij als Nederlanders hebben er sowieso geen ene fuck aan dat een semi-corrupt Oostblokland net boven de armoedegrens onze levensstandaard naar beneden trekt binnen de EU.
Putin die de soevereiniteit van Oekraïne respecteert lijkt me ook een juiste oplossing; zit er ook niet echt in. Kortom: als dit alles is wat je hebt om tot 'diplomatie' over te gaan, is het nogal dunnetjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tot op heden lijken beide partijen daar niet toe bereid. Maar dat wil niet zeggen dat het geen juiste oplossing zou zijn. Het is te hopen dat deze realisatie ook bij zowel Rusland als Oekraïne snel door begint te dringen.
Zo werkt het niet in de geopolitiek. Natuurlijk mag dat en is het moreler en ethischer, maar zo zijn nou eenmaal niet de feiten in de grote boze wereld. Ben het met je eens hoor, natuurlijk mag Oekraïne daar zelf iets over zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mag Oekraïne daar ook zelf nog iets over zeggen, Oekraïne zijnde?
Het grote probleem is natuurlijk dat zodra 1 partij dit laat merken, de andere partij juist zijn standpunten zal verharden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tot op heden lijken beide partijen daar niet toe bereid. Maar dat wil niet zeggen dat het geen juiste oplossing zou zijn. Het is te hopen dat deze realisatie ook bij zowel Rusland als Oekraïne snel door begint te dringen.
Finland is al wel aan het flirten met de NAVO. Sinds Oekraïne is zelfs een meerderheid van de burgers voor lidmaatschap. Dat zou betekenen dat Rusland Finland mag annexeren want Finland is over een aantal jaar niet meer weerloos en zwak.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
De Baltische staten horen al bij de EU en NAVO.
Het lijkt me sterk dat Rusland een oorlog met de NAVO wilt, kunnen ze namelijk nooit winnen.
Finland hoort bij de EU maar niet bij de NAVO en is daarom een buffer.
Nee, ben alleen maar realistisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buig jij altijd zo makkelijk?
Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, het 'Oekraïne moet een speelbal van de Rus worden'-argument.
Zou je ook zo laks zijn wanneer het niet Oekraïne maar Nederland betreft?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in de geopolitiek. Natuurlijk mag dat en is het moreler en ethischer, maar zo zijn nou eenmaal niet de feiten in de grote boze wereld. Ben het met je eens hoor, natuurlijk mag Oekraïne daar zelf iets over zeggen.
Ik zou sowieso geen drankje aannemen waar Poetin iets in heeft kunnen doen. Wijn verdund met polonium oplossing…quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nogmaals de vraag: welke bronnen hebben wij thans tot onze beschikking waaruit blijkt dat Poetin die wijn wat gaat willen verdunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |