Dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik mis de optie ''allebei zijn ze niet helemaal koosjer''.
Ik mis de optie: "ik heb geen idee maar ik post nog even de defensie tweet"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel kan goed pallets stapelen. Hij heeft ook wel ervaring met Oekraïense vrouwen denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:05 schreef Ulx het volgende:
Als de Nederlandse Strijdkrachten zich gaan bemoeien met het conflict moeten ze wel de logistiek ol orde krijgen. Ik denk dat ze nieuwe stapelaars moeten aanschaffen.
Ik ben ook realistisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, ben alleen maar realistisch.
Klopt, beide partijen. Over schuld heb ik het verder niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Putin die de soevereiniteit van Oekraïne respecteert lijkt me ook een juiste oplossing; zit er ook niet echt in. Kortom: als dit alles is wat je hebt om tot 'diplomatie' over te gaan, is het nogal dunnetjes.
Ook frappant dat het hier om 'beide partijen' gaat, alsof er twee schuld hebben. Neen. Er is er hier maar één schuldig, en dat is Putin en diens agressieve bezetting van een soeverein land.
Ik denk niet dat ze dat gaan doen omdat Finland bij de EU zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Finland is al wel aan het flirten met de NAVO. Sinds Oekraïne is zelfs een meerderheid van de burgers voor lidmaatschap. Dat zou betekenen dat Rusland Finland mag annexeren want Finland is over een aantal jaar niet meer weerloos en zwak.
Kingfloplandquote:
Dat gaat niet gebeuren want wij zijn een NAVO lid. Maar om eerder te zijn: feitelijk wel, alleen emotioneel niet. Alleen denk ik dat de emotie dan veel te hoog en verblindend is om realistisch naar de situatie te kunnen kijken. Maar goed, er zijn zo veel wat als dingen. Gelukkig gaat dat hier nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je ook zo laks zijn wanneer het niet Oekraïne maar Nederland betreft?
Staat altijd standaard onder de titel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:12 schreef Idisrom het volgende:
Even een vraag tussendoor. Vroeger kon ik zien wanneer een YouTube-uitzending was ontstaan.
Maar ik kan het nu niet meer vinden. Voor deze oorlog vind ik van belang wanneer iets gezegd en gepubliceerd is.
Zoals de reportages van WION.
Hoe kan ik de uploaddatum vinden?
En nu de volgende vraag: welke van die twee is een aanvalsoorlog op de ander begonnen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat putin zei dat als Trump president zou worden dat een oorlog dan voorkomen zou worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben ook realistisch.
Poetin durfde tijdens het regime Trump Oekraine niet binnen te vallen omdat hij bang was voor een nukestrike door die onberekenbare. Daaruit volgt: Poetin is bang voor nukes. Dus kan NATO wel conventioneel militair ingrijpen want Poetin bluft.
Ook al besproken. Leest niemand hier eigenlijk nog wel wat?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland wilt Ukrains hout stelen
https://www.reddit.com/r/(...)o_cut_down_and_sell/
Putin and Shoigu want to cut down and sell Ukrainian forests - Intelligence report
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen drankje aannemen waar Poetin iets in heeft kunnen doen. Wijn verdund met polonium oplossing…
Oekraine heeft een flinke bos hout voor elke deur.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef slashdotter3 het volgende:
Rusland wilt Ukrains hout stelen
https://www.reddit.com/r/(...)o_cut_down_and_sell/
Putin and Shoigu want to cut down and sell Ukrainian forests - Intelligence report
Dat vind ik niet zo relevant eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe zou het komen dat Oost-Europese landen relatief gezien een lagere levensstandaard hebben en corruptie?
Volgens mij escaleert het dan dusdanig dat nukes in allebei de gevallen noodzakelijk zijn. Je krijgt actie, reactie, actie, reactie. Eigenlijk is dat gewoon het allerdomste wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:13 schreef Ulx het volgende:
Dus kan NATO wel conventioneel militair ingrijpen want Poetin bluft.
Ligt denk ik aan de cache, cookies of extensions van de browser want bij mij thuis is de uploaddatum onder de Youtube videos ook verdwenen, maar hier op het werk zie ik het nog wel. Ben er ook nog niet achter wat het probleem precies is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:12 schreef Idisrom het volgende:
Even een vraag tussendoor. Vroeger kon ik zien wanneer een YouTube-uitzending was ontstaan.
Maar ik kan het nu niet meer vinden. Voor deze oorlog vind ik van belang wanneer iets gezegd en gepubliceerd is.
Zoals de reportages van WION.
Hoe kan ik de uploaddatum vinden?
Oh echt? Zeg nooit nooit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren want wij zijn een NAVO lid. Maar om eerder te zijn: feitelijk wel, alleen emotioneel niet. Alleen denk ik dat de emotie dan veel te hoog en verblindend is om realistisch naar de situatie te kunnen kijken. Maar goed, er zijn zo veel wat als dingen. Gelukkig gaat dat hier nooit gebeuren.
omdat trump geen nato-fan is?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat putin zei dat als Trump president zou worden dat een oorlog dan voorkomen zou worden.
Waarom precies ben ik nog niet achter.
Daar kun je donder op zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jouw levensstandaard gaat omlaag in dat geval?
Wat gaan ze afpakken dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar kun je donder op zeggen.
Even denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nu de volgende vraag: welke van die twee is een aanvalsoorlog op de ander begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |