Dibs op Geri.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Niettemin nog steeds wel iets van een kinky crush op Posh Spice
Five! * danst *quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef DrMarten het volgende:
Deze plaat nu en de komende 3 nummers zijn wel een goed excuus om even te gaan lunchen
Doe mij die blonde maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:19 schreef Barbusse het volgende:
Niettemin nog steeds wel iets van een kinky crush op Posh Spice
All yoursquote:
Hnnnggggquote:
Die heeft m'n vriendin ook nog ergens liggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vroeger de film ook echt helemaal stuk gekeken![]()
Eens kijken of ik die nog ergens kan downloaden, want ik heb de videoband nog wel maar die kan ik niet meer afspelen
Google : Spice world torrent, eerste link werktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eens kijken of ik die nog ergens kan downloaden, want ik heb de videoband nog wel maar die kan ik niet meer afspelen
Zat serieus net ook te denken dat ik hem nog eens wil kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Had inderdaad al eentje gevondenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Google : Spice world torrent, eerste link werkt.
Meteen ff een zorgmelding aangemaakt met een link naar deze post.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sowieso dat ik mijn dochter ga indoctrineren met Spice Girls
Nee, je kinderen naar Wet Ass Pussy (there are whorez in this house!!) is goeie opvoedingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen ff een zorgmelding aangemaakt met een link naar deze post.
Is dat de nieuwste van K3?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kinderen naar Wet Ass Pussy (there are whorez in this house!!) is goeie opvoeding.
Geen opvoeding is compleet zonder Bodycount vind ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Nee, je kinderen naar Wet Ass Pussy (there are whorez in this house!!) is goeie opvoeding.
Is dat de nieuwste toevoeging aan LGBTQAAI2+?quote:
Geheel wholesome agenten overhoop knallenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen opvoeding is compleet zonder Bodycount vind ik.
Och, als dat het meest zorgelijke is, dan doe ik het nog best goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen ff een zorgmelding aangemaakt met een link naar deze post.
Precies. Als 'cop killer' niet bij de eerste 25 woorden zit die je aanleert als kind dan heb je gefaald als ouders.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Geheel wholesome agenten overhoop knallen.
Topje van de ijsberg begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Och, als dat het meest zorgelijke is, dan doe ik het nog best goed
Ik vind het nog steeds een heerlijk album, maar kan me nog minder in de boodschap vinden dan toenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Als 'cop killer' niet bij de eerste 25 woorden zit die je aanleert als kind dan heb je gefaald als ouders.
God damn what's a brother gotta do to get a message through to the red, white and you?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het nog steeds een heerlijk album, maar kan me nog minder in de boodschap vinden dan toen.
Net als Rage against the Machine tegenwoordig Rage for the Government is.
Gewoon zelf geen kinderen hebben, beste oplossingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Mensen die hun kinderen niet opvoeden met Mozart en Boccherini
Inb4 AirwiN: "snob."
Variant op 'a boy named Sue' dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Mensen die hun kinderen niet opvoeden met Mozart en Boccherini
Inb4 AirwiN: "snob."
Jaloers nu op je collega's die jou Spice Girls dansjes zien doen tijdens jullie Teams meets.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga helemaal los op die 90's lijst hier
Ha! Thuiswerken en geen meets vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaloers nu op je collega's die jou Spice Girls dansjes zien doen tijdens jullie Teams meets.
Boh ik wil ook nibbits!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ha! Thuiswerken en geen meets vandaagDus lekker ongegeneerd meebleren en nibbits eten
R&P SC Teams organiseren dan maar?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ha! Thuiswerken en geen meets vandaagDus lekker ongegeneerd meebleren en nibbits eten
Klinkt bijna als werk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:57 schreef gcjoel het volgende:
Allemaal camera uit en niks durven zeggen
Dat was een tijd geleden toch hot hier, dat meeten via cams, ik weet alleen de site niet meerquote:
Nah dan moet ik dingen zeggen 'want ik ben senior 'quote:
https://imgflip.com/memegenerator/Mocking-Spongebobquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:59 schreef gcjoel het volgende:
Nah dan moet ik dingen zeggen 'want ik ben senior '![]()
Als ik wist hoe maakte ik er een spongebob plaatje bij.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
https://imgflip.com/memegenerator/Mocking-Spongebob
Tinychat!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was een tijd geleden toch hot hier, dat meeten via cams, ik weet alleen de site niet meer.
Zou kunnen ja, ik heb 1 keer meegedaan aan zo'n sessie, niet mijn dingquote:
quote:
Zou ik wel laten als het "tiny"chat heetquote:
Waarschijnlijk probeerden ze wat te compenseren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik wel laten als het "tiny"chat heet.
Met zo'n instagramfilter om je ogen groter te maken kom je een eind denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk probeerden ze wat te compenseren.
"Maar ik rij een BMW X6!"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou ik wel laten als het "tiny"chat heet.
Ik heb geen auto, nou de rest kan je zelf wel invullen danquote:
Model tripod broek zeker?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, nou de rest kan je zelf wel invullen dan.
Je hoeft dus niks te compenseren? @Ang3lquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen auto, nou de rest kan je zelf wel invullen dan.
quote:
Ik had vernietigende cynische grappen verwacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft dus niks te compenseren? @:Ang3l
Wil je hem zien?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt een zeer grote pener?
Of supergoeie tetten.quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ik had vernietigende cynische grappen verwacht.
Nu weet ik het niet meer.
Ik heb een deel van de waarheid gezien, voor een totaaloordeel heb ik meer beeldmateriaal nodigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij weet de waarheid dus kan je dit makkelijk zeggen
Smooth...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een deel van de waarheid gezien, voor een totaaloordeel heb ik meer beeldmateriaal nodig.
Ok je hebt gelijk, moment ik stuur een fotoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een deel van de waarheid gezien, voor een totaaloordeel heb ik meer beeldmateriaal nodig.
Gcjoel d'r tetten. We hebben beeldmateriaal nodig voor een totaaloordeel.quote:
quote:
I no rite?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk, moment ik stuur een foto
Ik ben gewoon jaloers.quote:
Mwah, de stand "tietenpics van foksters" is nu 2-97234 gok ik, in jouw voordeelquote:
Die kans is best groot. Ook dan zijn tettenpics nog altijd welkom.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, de stand "tietenpics van foksters" is nu 2-97234 gok ik, in jouw voordeel
Ja doei, alsof jij er niet meer hebt, of tenminste in het echt gezien anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, de stand "tietenpics van foksters" is nu 2-97234 gok ik, in jouw voordeel
Nee. Gewoon nee.quote:
Fair, al onderschatte ik mijn score, het is minstens 4 geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is best groot. Ook dan zijn tettenpics nog altijd welkom.
Er is serieus zo'n excel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja doei, alsof jij er niet meer hebt, of tenminste in het echt gezien anders.
Ik ken de 'Wie heeft HW gedaan' excel nog wel
Daar heb ik geen foto's vanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Slutshaming post gespot.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja. Gewoon ja!quote:
Dat is mijn score in de maand maart.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Fair, al onderschatte ik mijn score, het is minstens 4 geloof ik.
Begon ooit met boebiedoe's neuklijstje, is een heel schema van gemaakt, moet te Mycroften zijnquote:
Damn, woman. Heb jij vanochtend je dubbele espresso anaal genomen of zo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Gewoon ja!
A WHOLE NEW WOOOOOOOOOOOORLD
Of gewoon ff googlen op boebiedoe's wie-neukt-wie lijstje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:26 schreef gcjoel het volgende:
Ja of een diagram ofzo. Er was een naslagwerk
Senseo, for all your sensesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, woman. Heb jij vanochtend je dubbele espresso anaal genomen of zo?
Sickquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja of een diagram ofzo. Er was een naslagwerk
Ja, die ken ik. Maar die is van iedereen met iedereen. Niet van één persoonquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begon ooit met boebiedoe's neuklijstje, is een heel schema van gemaakt, moet te Mycroften zijn.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, woman. Heb jij vanochtend je dubbele espresso anaal genomen of zo?
Helemaal volledig is het niet nee, maar ik heb de nicks ook allemaal niet meer helder voor de geestquote:
Al deed je iedere dag een ander /carequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helemaal volledig is het niet nee, maar ik heb de nicks ook allemaal niet meer helder voor de geest.
En ach. het lijkt veel, maar als je het uitsmeert over 15 jaar valt het allemaal best mee, opzich dan.
Ja okquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Al deed je iedere dag een ander /care
Je hebt je eisen gewoon te hoog gesteld.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar goed, deze visvijver is wel leeg inmiddels.
Beschikbaar en willig, dat zijn echt geen hoge eisenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt je eisen gewoon te hoog gesteld.
Dat zijn er ook nog genoeg hier. Maar die heb je allemaal al gehad, begrijp ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beschikbaar en willig, dat zijn echt geen hoge eisen.
Nee, maar zie vorige posts over gebrek aan meetsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn er ook nog genoeg hier. Maar die heb je allemaal al gehad, begrijp ik?
Ahquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar zie vorige posts over gebrek aan meets.
Ik heb alle "veroveringen" IRL leren kennen, niet via sliding in DMs.
37 graden en een hartslag heb je al laten vallen als eis?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beschikbaar en willig, dat zijn echt geen hoge eisen.
Prima onderverdeling tot op heden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal vast wel eens een paar DMs hebben uitgewisseld her en der hoor, maar daar kwamen vrijwel nooit 1 op1 dates uit, pas als ik diegene op een meet ontmoet had ging het losquote:
Zou nu toch makkelijker moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pics?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je me nu zou zien zou je denken dat ik zwaar aan de coke zit
Uiteraard, het zijn skere tijdenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
37 graden en een hartslag heb je al laten vallen als eis?
Jij moet het dus vooral van je looks hebben, begrijp ik hieruit?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal vast wel eens een paar DMs hebben uitgewisseld her en der hoor, maar daar kwamen vrijwel nooit 1 op1 dates uit, pas als ik diegene op een meet ontmoet had ging het los.
Het mag weerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je me nu zou zien zou je denken dat ik zwaar aan de coke zit
Vooral van de drank als ik het goed lees.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij moet het dus vooral van je looks hebben, begrijp ik hieruit?
Neuh, dat kan gc wel bevestigen, maar ik was altijd wel erg "aanwezig" op meetsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij moet het dus vooral van je looks hebben, begrijp ik hieruit?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral van de drank als ik het goed lees.
Niks ervan. ik DM je wel ff een Teams link.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, denk maar gewoon een beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Nee je bent gewoon leuker in het echtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat kan gc wel bevestigen, maar ik was altijd wel erg "aanwezig" op meets.
Dqod.gifquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, denk maar gewoon een beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Oh, ja, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooral van de drank als ik het goed lees.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon leuker in het echt
Ja, Dqod is de blonde. Ik die brunette.quote:
Je woke gemekker is af en toe erg vervelend ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:46 schreef HeatWave het volgende:
.
Maar hoezo ben ik hier niet leuk dan he? Nou, Nou, NOU?!!!![]()
Maar nodig blijkbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je woke gemekker is af en toe erg vervelend ja.
Je zeikt met regelmaat als een boomer, manquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Dat moet jou dan toch aanspreken juistquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zeikt met regelmaat als een boomer, man
En als jij dat zelfs al vindt als opper boomer...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Je zeikt met regelmaat als een boomer, man
When two become oooooneeeequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als jij dat zelfs al vindt als opper boomer...
Hier ben je af en toe een oude zeiksnorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Stomquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rotnieuws gehad, weg vrolijke/hyper stemming. Ik ga maar even in bed liggen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet jou dan toch aanspreken juist.
Nee, alleen @Q kan daar mee wegkomenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als jij dat zelfs al vindt als opper boomer...
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
True, maar IRL soms ook hoor, er is een tijd en plek voor allesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier ben je af en toe een oude zeiksnor
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:53 schreef DrMarten het volgende:
Na dit nummer weer tijd voor plaspauze.Kane
Zo erg is Kane nou toch... O wacht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeft ie al een huis gekocht in Duitsland?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Nee, alleen @:Q kan daar mee wegkomen
Eerder een caravan toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ie al een huis gekocht in Duitsland?
Goed! Vandaag de eerste echo gehad en die was goedquote:
Wat fijn! Ben je nu ook verder dan toen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed! Vandaag de eerste echo gehad en die was goeddus een stuk geruster nu. Wel af en aan wat misselijk, dat is wat minder, maar ach. Je moet er wat voor over hebben he
.
Hoe gaat het met het huis?
Zat zaterdag even naar het afscheid van Ireen Wust en Sven kramer te kijken. Hadden ze Dinand als laatste hoofdactquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Zo erg is Kane nou toch... O wacht.
Nog even een trap na. Lekker dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zat zaterdag even naar het afscheid van Ireen Wust en Sven kramer te kijken. Hadden ze Dinand als laatste hoofdact
Ik heb wat gemist zie ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed! Vandaag de eerste echo gehad en die was goeddus een stuk geruster nu. Wel af en aan wat misselijk, dat is wat minder, maar ach. Je moet er wat voor over hebben he
.
Zo hard mogelijk die ereronde schaatsen zodat die gozer eindelijk zijn smoel houdt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even een trap na. Lekker dan.
Beter gewoon zijn tong eruit snijden met een net geslepen schaatsijzer.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:49 schreef DrMarten het volgende:
Zo hard mogelijk die ereronde schaatsen zodat die gozer eindelijk zijn smoel houdt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
.
Nee dat nog niet... maar toen liep het wel echt achter op wat ik had moeten zijn. Elke maandagochtend is er een inloopkwartiertje om even snel een check te laten doen dus denk dat ik daar maandag wel even heen gaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat fijn! Ben je nu ook verder dan toen?
Huis krijgen we volgende week donderdag de sleutel van en huidige huis is verkocht
Je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Wel af en aan wat misselijk, dat is wat minder, maar ach. Je moet er wat voor over hebben he.
Haha ja echt he. Slapen is nu ook al een ding. Is het weekend, word je om 7:30 alsnog wakkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt er zoveel voor terug.Tevens de manier waarop moeder natuur je alvast voorbereidt op alle fysieke malaise die je de komende jaren gaat krijgen van alle gebroken nachten, snotneuzen en andere narigheid.
Wat fijn dat die optie er is! Ik duim nog even door voor je!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat nog niet... maar toen liep het wel echt achter op wat ik had moeten zijn. Elke maandagochtend is er een inloopkwartiertje om even snel een check te laten doen dus denk dat ik daar maandag wel even heen ga.
WOOHOOstarten met de projecten!
Over een jaar teken je voor 7:30 wakker worden in het weekend.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:53 schreef Debsterr het volgende:
Haha ja echt he. Slapen is nu ook al een ding. Is het weekend, word je om 7:30 alsnog wakker.
Wees blij. Straks is dat 5 uurquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja echt he. Slapen is nu ook al een ding. Is het weekend, word je om 7:30 alsnog wakker.
De manier waarop ze met twee handjes mijn hoofd vastpakt en me vervolgens verliefd in de ogen aankijkt maakt dat weer helemaal goed hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Jullie maken dat kinderen krijgen wel aantrekkelijk
Als zelfs een ervaringsdeskundige het bevestigt...quote:
wellthatescalatedquickly.gifquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter gewoon zijn tong eruit snijden met een net geslepen schaatsijzer.
Escalated? Ik heb het toch niet over het doorsnijden van zijn halsslagader?quote:
Wat mild van je, afgekeken van Putin?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Escalated? Ik heb het toch niet over het doorsnijden van zijn halsslagader?
Too soon.quote:
Voordat ze de oorbellen uit je oren trekt en je een kopstoot tegen de neus geeft zeker?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De manier waarop ze met twee handjes mijn hoofd vastpakt en me vervolgens verliefd in de ogen aankijkt maakt dat weer helemaal goed hoor
quote:
Beter getimed zo?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat mild van je, afgekeken van Spreuken 10:31?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Goed logo wel, lekker vrouwelijk.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest dit uiteraard googlen want ik weet geen fuck uit de bijbel, behalve Jezus' "Just don't be a dick, mmmkay" gezever
Mijn septum... ik denk dat het een tijdje een horseshoe dragen wordt zodat ik hem omhoog kan klappenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voordat ze de oorbellen uit je oren trekt en je een kopstoot tegen de neus geeft zeker?
quote:
Dat hoort buiten te staanquote:
Hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voordat ze de oorbellen uit je oren trekt en je een kopstoot tegen de neus geeft zeker?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft dus niks te compenseren? @:Ang3l
Zo'n 250 platen gekocht afgelopen 1,5 jaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 17:01 schreef Barbusse het volgende:
The RZA rules. Limited 2LP soundtrack van Ghost Dog: the way of the samurai besteld
Holy guacamolequote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n 250 platen gekocht afgelopen 1,5 jaar
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg het te pakken toen ik backlog weg wilde werken via Discogs en optredens toch allemaal op hun gat lagenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamole
Daar kom ik niet aanJaloers
Hoe is het met jou Fax?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kreeg het te pakken toen ik backlog weg wilde werken via Discogs en optredens toch allemaal op hun gat lagen
En met gcjoel?quote:
Met mij is het goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
En met gcjoel?
Ok, hoe is het met iedereen, alhier?
Da's dan weer jammer iddquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met mij is het goed.![]()
Had net wel matig eten![]()
Dacht een koolrabi te hebben maar was een koolraap. Smaakt toch anders.
Heel erg moe na mijn kantoordag. Heb soep gegeten als avond eten maar heb nog steeds honger. Misschien maar paar patatjes in de oven gooien. Morgen vrij genomen. Mijn nieuwe team bestaat volgens mij best uit leuke mensen. Ben weer ff klaar met janken hoop ikquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heel erg moe na mijn kantoordag. Heb soep gegeten als avond eten maar heb nog steeds honger. Misschien maar paar patatjes in de oven gooien. Morgen vrij genomen. Mijn nieuwe team bestaat volgens mij best uit leuke mensen. Ben weer ff klaar met janken hoop ik
Afzeggen en patatjes gaan eten met Lotquote:
Meer patatjes voor jouquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou dan zie ik het probleem al helemaal niet.
Zelf nog moeten brouwen?quote:
Denken ze bij mij ook altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:11 schreef Senn88 het volgende:
Grappig momentje vandaag. Ik heb een mannelijke collega die ik heel lang had ingeschat. Bleek 20 cm
Kleiner dan ik. Ik moest zoo wennen
Nou, ik overdreef een klein beetje.quote:
Ik wacht er nog steeds op. Wellicht voor mijn volgende verjaardag als cadeautje ofzoquote:
wat heb je met je rug gedaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, ik overdreef een klein beetje.
Maar bietje een oud wijf met m'n zielige rug
Goed dat je 't zegt trouwens. Maandag ff bonen halen. Had een koffiemolentje gekregen van mr. Dkut
Vrijdag beetje doorheen gegaan geloof ik. Wel minder erg, maar voel 'm nog steeds wel watquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je met je rug gedaan?
Ik wil een aeropress bestellen. Eens kijken of dat wat is
Klinkt goed je nieuwe team.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heel erg moe na mijn kantoordag. Heb soep gegeten als avond eten maar heb nog steeds honger. Misschien maar paar patatjes in de oven gooien. Morgen vrij genomen. Mijn nieuwe team bestaat volgens mij best uit leuke mensen. Ben weer ff klaar met janken hoop ik
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:30 schreef Dqod het volgende:
Ik herinner me anders nog prima dat ik positief onder de indruk was van je en dat je er haske mooi uitziet Lot.
En nu ff gauw weer gefaked stoer doen, hier :$
Ondanks dat ik net zo over mezelf denk, geloof ik er geen ene derriere vanquote:
Een onderkindquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mensen schatten mij altijd lief en klein in en zonder onderkind vetkwabbels enzulks.
And in comes MeMoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:34 schreef Dqod het volgende:
Anyway, het is tijd voor cuteness
[ afbeelding ]
Zou dit de happy-trigger zijn geweest?quote:
They make my day. Every day. (almost) no exceptionsquote:
Goed bezig wel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kreeg het te pakken toen ik backlog weg wilde werken via Discogs en optredens toch allemaal op hun gat lagen
De jonge jaren van baconquote:
He was a good pigquote:
Tasty tooquote:
Leuke beesten, maar die luchtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
Maar kom op, biggetjes zijn wel supercute
Volwassen varkens zijn ook wel eckte bazen btw
Ruimte maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet wel oppassen. Ruimtegebrek ligt op de loer
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:22 schreef Dqod het volgende:
Maar kom op, biggetjes zijn wel supercute
Volwassen varkens zijn ook wel eckte bazen btw
Vind bokjes naarder om te ruikenquote:
Als je er een paar hebt is het allemaal wel te doen, maar zet er 250 samen in een stal en het meurt allemaalquote:
Je moet ook niet in de stal slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je er een paar hebt is het allemaal wel te doen, maar zet er 250 samen in een stal en het meurt allemaal
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je er een paar hebt is het allemaal wel te doen, maar zet er 250 samen in een stal en het meurt allemaal
Nee, dat noemen ze kantoren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt.
Moet je nagaan, een stal vol met 250 mensen
Oh wacht, dat noemen ze treinen
Of nog erger: een Ryanair vluchtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt.
Moet je nagaan, een stal vol met 250 mensen
Oh wacht, dat noemen ze treinen
Ook nog eens, walgelijkquote:
Jullie moeten dan ook wel regelmatig douchen hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komt ie ehquote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie moeten dan ook wel regelmatig douchen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
1st world problemsquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt ie ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:
Zo dan?quote:
It's alright man. Totallyquote:
Dit voor nu liever:quote:
Ja, dit wijkt wel een beetje af van m'n huidige zoetsappige vibes.quote:
Kan ook thuis!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dit wijkt wel een beetje af van m'n huidige zoetsappige vibes.
Zou wel helemaal op los gaan tijdens uitgaan, dat wel
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef Faxie het volgende:
Net 70,- gelapt voor de dezeIs amper beschikbaar want vrij gewild omdat zanger zelfmoord gepleegd enzo, en een goede versie kwam opeens beschikbaar vandaag
![]()
En dan jij zo van;quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan ook thuis!Totdat m'n vriendin in het Fins gaat schreeuwen what the fuck I'm doing at 2am
Wacht, ¤70 alleen vanwege zelfmoord? Klinkt als lijkenpikkerij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:12 schreef Faxie het volgende:
Net 70,- gelapt voor de dezeIs amper beschikbaar want vrij gewild omdat zanger zelfmoord gepleegd enzo, en een goede versie kwam opeens beschikbaar vandaag
![]()
IK GA DIT OVER 3 UUR UITPROBERENquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan jij zo van;
"JUST DANCE WITH ME LASSIE, DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS"
Toch?
Heb je platenspeler? Dan heb ik LP5 gratis voor je, knettert alleen als de ziekte en zijde D heb ik geprobeerd te fixen door te schuren, klinkt nog net zo rot en is nu ook lelijkquote:
Dat soort dingen zorgen wel vaak voor een prijsstijging ja. Gelimiteerde oplages ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wacht, ¤70 alleen vanwege zelfmoord? Klinkt als lijkenpikkerij.
Knettert?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je platenspeler? Dan heb ik LP5 gratis voor je, knettert alleen als de ziekte en zijde D heb ik geprobeerd te fixen door te schuren, klinkt nog net zo rot en is nu ook lelijkMaar wellicht met een minder gevoelige naald dat het prima klinkt. Het is wel luisterbaar hoor.
Ik ben erg benieuwd naar eventueel beeldmateriaal hiervan, plz keep me postedquote:
Groove damage denk ik. Krijg het er met de platenwasser niet uit, ook niet met enzymencleaner.quote:
Hmmz. Beperkte oplage dus duurder begrijp ik. Maar even de prijs opdrijven omdat 1 van de bandleden dood is vind ik niet echt ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zorgen wel vaak voor een prijsstijging ja. Gelimiteerde oplages ook.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar eventueel beeldmateriaal hiervan, plz keep me posted
Mgoed, mijn hersenlichten zijn uit, dus de rest van de verlichting gaat ook maar eens ff uit, me dunkt.
Welterusten, allen![]()
Ik heb er op dit moment zelfs 2.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je platenspeler? Dan heb ik LP5 gratis voor je, knettert alleen als de ziekte en zijde D heb ik geprobeerd te fixen door te schuren, klinkt nog net zo rot en is nu ook lelijkMaar wellicht met een minder gevoelige naald dat het prima klinkt. Het is wel luisterbaar hoor.
Oef. Ik zat ook te denken aan goede cleaner, maar als dat al niet werkt...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Groove damage denk ik. Krijg het er met de platenwasser niet uit, ook niet met enzymencleaner.
Ja dat durf ik dus niet hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar eventueel beeldmateriaal hiervan, plz keep me posted
Mgoed, mijn hersenlichten zijn uit, dus de rest van de verlichting gaat ook maar eens ff uit, me dunkt.
Welterusten, allen![]()
Nee, omdat de plaat opeens gewild is en er nooit meer nieuwe releases zullen komen. Mensen verkopen ook niet snel. Repress lijkt er ook niet in te zitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmz. Beperkte oplage dus duurder begrijp ik. Maar even de prijs opdrijven omdat 1 van de bandleden dood is vind ik niet echt ok.
Owquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment zelfs 2.
LP's fixen is mij nog nooit gelukt
Ik heb meerdere cleaners en een vacuum. Na 5 beurten geen verbetering. Heel misschien dat een ultrasoon het eruit krijgt, maar lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oef. Ik zat ook te denken aan goede cleaner, maar als dat al niet werkt...
Ik heb dat groove damage eigenlijk nog nooit begrepen. Ik heb een stapel LP's van m'n ouders meegenomen, en 2 klinken ook zo raar, alsof er runs en vuil in zit. Vreemde is dat ze er beiden nog piekfijn uitzien Op het eerste gezicht en ze eerder niet zo klonken, en de andere LP's hebben dat issue helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Groove damage denk ik. Krijg het er met de platenwasser niet uit, ook niet met enzymencleaner.
Ach deze staat al tijden op mijn lijstje https://www.discogs.com/s(...)1&ev=mb&format=Vinylquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, omdat de plaat opeens gewild is en er nooit meer nieuwe releases zullen komen. Mensen verkopen ook niet snel. Repress lijkt er ook niet in te zitten.
Gebeurt wel vaker hoor.
Ik zat nog even te kijken om oude Orbital albums te halen, maar daar ben ik maar snel vanaf gezienEn die leven nog
Kapotte naald kan dat doen. Een matige naald met veel druk (goedkope kofferspelers) krijgt een plaat zelfs niet zo snel kapot.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb dat groove damage eigenlijk nog nooit begrepen. Ik heb een stapel LP's van m'n ouders meegenomen, en 2 klinken ook zo raar, alsof er runs en vuil in zit. Vreemde is dat ze er beiden nog piekfijn uitzien Op het eerste gezicht en ze eerder niet zo klonken, en de andere LP's hebben dat issue helemaal niet.
De goedkoopste Orbital die ik zo snel kon vinden was 85 euroquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, omdat de plaat opeens gewild is en er nooit meer nieuwe releases zullen komen. Mensen verkopen ook niet snel. Repress lijkt er ook niet in te zitten.
Gebeurt wel vaker hoor.
Ik zat nog even te kijken om oude Orbital albums te halen, maar daar ben ik maar snel vanaf gezienEn die leven nog
Maar als jouw naald kapot is dan merk je dat toch en vervang je hem? Of bedoel je die van de vorige eigenaar?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kapotte naald kan dat doen. Een matige naald met veel druk (goedkope kofferspelers) krijgt een plaat zelfs niet zo snel kapot.
Pff. Zelfs de repress is duur...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach deze staat al tijden op mijn lijstje https://www.discogs.com/s(...)1&ev=mb&format=Vinyl
Vorige ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar als jouw naald kapot is dan merk je dat toch en vervang je hem? Of bedoel je die van de vorige eigenaar?
Schopt 'm danquote:
Nah, ik heb m'n wonden gelikt. Ook zelf mee lopen klooien natuurlijk.quote:
Deze nog steedsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:33 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, het grootste deel van m'n backlog heb ik ondertussen wel, dus de hoogste kosten heb ik wel gehad gok ik
Over de 100,- zou ik ook niet snel doen. Hoogste is 80,- geweest, en dan voor spul dat ik écht wilde.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, beetje teveel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |