SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
BB "Alleen versieringen die onderdeel uitmaken van de baan, leveren geld op"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Grace en Nouch gaan met tennisballen en andere attributen de baan decoreren. Beetje laf als ze daar ook geld voor gaan krijgen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
BB "Alleen versieringen die onderdeel uitmaken van de baan, leveren geld op"
Gelukkig heeft Kris in de gaten, dat hij hem uitgebreid heeft moeten bedanken..anders wordt hij weer boos!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:22 schreef Verida het volgende:
En toob heeft dus stukken kaas uit lopen delen
wat is hij toch goed en gul, onze toob.
ja, maar zijn stukken kaas zijn natuurlijk ook wel heel erg insprirerend, zonder die kaas was het niet gelukt....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:23 schreef Silves het volgende:
Kris alles alleen gedaan in de tuin..na zijn stuk kaas komt hij ff kijken en heeft natuurlijk een beter idee..
lekker kort en pittig?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:26 schreef Ireth het volgende:
De afloop ga ik missen op de streams, ben onderweg naar de kapper
Nou....het waren geen hardlopers om Kris te helpen buitenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef Silves het volgende:
Kris loopt op zijn tenen als toos iets voorsteld...denk nu dat ook een grace en consorten op hun tenen aan het lopen zijn!..
En Tobias kan juist daar niet tegen. Het is idd wel een beetje de 'leraar' dan, maar Kris is gewoon reeel en ze moeten nu iig zorgen dat het werkt. Nog een half uur of 45 min denk?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een respect voor kristof hoe hij het idee van tobias complimenten gaf en dat meermaals maar aangaf dat de tijd te kort was ervoor.
Nog altijd zuur ? omdat Je toob steeds lager komt te staan in de ogen van de kijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou....het waren geen hardlopers om Kris te helpen buiten
is toch ook vreselijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Tobias kan juist daar niet tegen. Het is idd wel een beetje de 'leraar' dan, maar Kris is gewoon reeel en ze moeten nu iig zorgen dat het werkt. Nog een half uur of 45 min denk?
zonder knikkers gaat het sowieso niet werkenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonder knikkers gaat het sowieso niet werken![]()
![]()
Nee, niet zuur.....het is een feit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Nog altijd zuur ? omdat Je toob steeds lager komt te staan in de ogen van de kijker
lekker hoor ik ga donderdagquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is het al, we gaan nu het grijs verdoezelen
en deze post heeft wel betrekking op de streams?quote:
nou wat een respect hij zei eigenlijk gewoon nee dat doen we niet klaar en juist door het meermaals te herhalen klinkt het nepquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een respect voor kristof hoe hij het idee van tobias complimenten gaf en dat meermaals maar aangaf dat de tijd te kort was ervoor.
lach me een deuk als het binnen al mis gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:42 schreef Angelflush het volgende:
Kristof die alles probeert om extra geld te verdienen. Tobias die zegt wat maakt die 50 uit op 1500. Die weet tuurlijk dat hij niet gaat winnen.
Kan hij vanmiddag weer lekker zeuren en roddelen over Kristof tegen Grace
Kris zegt we en wij alle, en tooske zegt zoals altijd IK..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wat een respect hij zei eigenlijk gewoon nee dat doen we niet klaar en juist door het meermaals te herhalen klinkt het nep
Wat is 50euro op 1500. De tijd was ook te kort om Tobias zijn idee te doen....was een héél goed idee maar geen tijd voor volgen Kristof.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:42 schreef Angelflush het volgende:
Kristof die alles probeert om extra geld te verdienen. Tobias die zegt wat maakt die 50 uit op 1500. Die weet tuurlijk dat hij niet gaat winnen.
Ja nie normaal zeg..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
ze zijn 2 uur met zijn 4-en binnen bezig geweest
waarbij er 2 enkel af en toe hebben gezegd
neuhh
jaaaa
nou sorry hoor maar die Kristoff is wel een doordrammer en ook echt wel een type dat het moet zoals hij wiltquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:42 schreef Angelflush het volgende:
Achterhaald, zonder kris, waren ze nog bezig met het 1ste stuk en knikkers zoeken..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar die Kristoff is wel een doordrammer en ook echt wel een type dat het moet zoals hij wilt
Tobi net zoquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar die Kristoff is wel een doordrammer en ook echt wel een type dat het moet zoals hij wilt
Dus de keuken kastjes niet......quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:51 schreef Rhosyn het volgende:
Kristof gaat vertellen wat ze uit de minimall hebben gebruikt. Versieringen tellen niet.
ja en dat moest hij opnoemen nee hij noemt alles op pfffquote:
wilde t net zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft er iemand een secret mission om te saboteren of zo?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Was kristof niet tijdens een SL in de dbk geweest??quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
ja raar he, de 1 mag dat wel, de ander nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wilde weer en Go posten maar dat mocht niet van Fok.
Het is verboden om twee keer dezelfde post te posten in 1 cos.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wilde weer en Go posten maar dat mocht niet van Fok.
Het is verboden om twee keer dezelfde post te posten in 1 cos.
![]()
![]()
nee niemand mag datquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja raar he, de 1 mag dat wel, de ander niet
hhaah en nog een keer
dat weten we al hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:05 schreef suzi1 het volgende:
laat ze 1450 mislopen. even kijken wie het booswoestst wordt
ja snap ik ook niet hoor waarom ze niet even zelf meer getest hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben te weinig proef gedraaid.
En nooit gehoord van de chaos theorie.
![]()
![]()
Die willen de pot niet spekken..zou er een pin te winnen zijn, moet je eens kijken hoe ze vechten voor een finale plaatstquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Grace of Tobias probeert de boel te vertragen.
dan kristoffs fout hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:18 schreef suzi1 het volgende:
hij zeurt , omdat dat t punt was waar het steeds mislukt
daar bij het eind heeft Kris gebouwdquote:
nee want kristoff heeft die einde gemaaktquote:
ja daar waar grace en salar nog een paar keer checkte en die kussen te zwak stondquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar bij het eind heeft Kris gebouwd
Heeft grace veranderd, met goed keuring van tobi..geweldig idee grace zei hij nog...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daar bij het eind heeft Kris gebouwd
Indiaas eten, met ananas is sowieso geen Indiaas eten...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig heeft DooieToob een kist vol lekker eten
ja kussen met wind werkt niet maar Salar wees punt verder aanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja daar waar grace en salar nog een paar keer checkte en die kussen te zwak stond
Een Zoetje, Een Zuurtje....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Indiaas eten, met ananas is sowieso geen Indiaas eten...
ja moest snelheid maken he hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef Rhosyn het volgende:
Hij kwam wel helemaal tot het eind en viel in die kom.
.toen was het juichen maar de knikker vloog uit die kom.
Te harde snelheid misschien?
je mag kris wel de schuld geven hoor. is alleen niet zijn fout, maar van diegene die het nog heeft aangepastquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja kussen met wind werkt niet maar Salar wees punt verder aan
ja ok, hebben jullie ook zwart beeld nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft grace veranderd, met goed keuring van tobi..geweldig idee grace zei hij nog...
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Wellicht kreeg Tobias een woedeaanval en trapte een gat in de deur.
Kristof wilde hem tegenhouden maar Tobias sloeg hem een blauw oog waarna Salar boven op Tobias sprong en de meiden Kristof tegen hielden door aan zijn benen te gaan hangen.
ziet er wel naar uit raar dit zegquote:
denk van allemaal salar ook zekersquote:
Ja maar Tobi...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:30 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind t belachelijk dat ze nog een keer mogen. neem je verlies een keer
ja denk dat die het ook geweest isquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
fucking kut hoere ding...oh Toby toch...vloeken is niet netjes..
Die snedige tekst zal de uitzending wel niet halen...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
fucking kut hoere ding...oh Toby toch...vloeken is niet netjes..
Lijkt de omroep EO wel tegenwoordig..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die snedige tekst zal de uitzending wel niet halen...
Doet een nawelke voor de camera, hij loopt ze steeds af..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:44 schreef greysbones het volgende:
geen idee wat Tobi aan het doen is maar stofzuigen is het niet
hadden ze rustig een monopolybord van kunnen maken of ganzenbord ofzo..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
kristof vindt 2 grote snijplanken
2 weken voor de finale![]()
niemand die ze in al die weken heeft zien liggenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:51 schreef Silves het volgende:
[..]
hadden ze rustig een monopolybord van kunnen maken of ganzenbord ofzo..
Hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
kristof vindt 2 grote snijplanken
2 weken voor de finale![]()
neuhhquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:00 schreef Silves het volgende:
Wordt ondertussen gek van die halve zinnen van Nous, ze begint met een woord en dan stopt ze met haar stopwoorden..amai, hummm ect.
Eind van de middag nog de NL'ers die verhaaltjes op de livestream mogen vertellen waarom ze in de finale thuishoren. En wellicht een rol voor Nouch en Kristof.quote:
Zie zelf op filmpje dat ze deze bewust zegt, kousen en alle shit gedrukt met haar uitspraken..quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Zie zelf op filmpje dat ze deze bewust zegt, kousen en alle shit gedrukt met haar uitspraken..
Ah natuurlijk freaky weet het altijd beter , zelfs als iets niet zo is .quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet goed, of gekleurd...dat kan ook.
Gaan we weer persoonlijk worden?! Nasty!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah natuurlijk freaky weet het altijd beter , zelfs als iets niet zo is .
Jouw reactie komt gekleurder over dan mijn vraag aan jou.
Gedraag je eens volwassen freaky . ik vroeg wat en je wordt zelf persoonlijk, kleuter,quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaan we weer persoonlijk worden? Nasty!
Ja dus. En TR.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gedraag je eens volwassen freaky . ik vroeg wat en je wordt zelf persoonlijk, kleuter,
En zonder SL. De laatste twee weken spelen zonder SL en buiten de GR.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:39 schreef spapaars het volgende:
Er was vandaag eindelijk iets wat best leuk was.
Jammer dat het zo zeldzaam is.
Laat ze elke dag iets doen om geld te verdienen.
Te vies om naar te kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:42 schreef humpty het volgende:
Hoe meer je op Nouch let hoe raarder ze wordt
Laat net haar BH zien en laat vervolgens een scheet
voel gewoon een trilling zegt Salar
En nu zit Salar met een zakdoek haar neus schoon te maken
maar Salar doet er toch ook aan mee ? Die vind ik ook wel vreemd worden, het is net een grote kleuter.quote:
Precies, ze zijn gelijk op elkaar afgestemd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:45 schreef Verida het volgende:
[..]
maar Salar doet er toch ook aan mee ? Die vind ik ook wel vreemd worden, het is net een grote kleuter.
Zit als een mallootje de kleine stukjes paprika uit zijn eten te vissen, omdat hij dat niet lust.
En de opdracht met de baan vond hij ook niet leuk, hij doet liever gewoon een spelletje, wat hij dan niet hoeft op te ruimen. Die is dus ook liever lui dan moe en hij wordt bovendien weer een beetje vadsig, eet heel de dag en doet amper mee met sporten.
Dat waren ook twee ransapenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:48 schreef lonneberga het volgende:
Doet me beetje denken aan Ruud en Billy,die vraten elkaars snot op
Dat zou echt onterecht zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wie weet gaat ze als winnaar met de pot er vandoor.
dan gaat ze het straks delen met Grace, want ze gunt het Grace zo, het geld, voor haar rugzakje en zielige moeder...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en wie weet gaat ze als winnaar met de pot er vandoor.
Heyquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:50 schreef lonneberga het volgende:
[..]alles goed met jou? tijd niet gezien
Fijn,hier ook alles okéquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HeyGoed hier
Met jou hopelijk ook?
Dat las ik hier idd: opgekropte woedequote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had het even moeilijk, want hij had wel alles goed neergezet met die knikkerbaan.
Fanatiek baasje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat las ik hier idd: opgekropte woede
Mag ze niet naast hem zitten of heeft ze iets verkeerds gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Grace gaat weer ergens anders liggen
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Mag ze niet naast hem zitten of heeft ze iets verkeerds gezegd
of hem ergens niet voor bedankt
Zo snel over de zeik zijn van een spel is niet echt gezondquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
Toch een goede eigenschap fanatiek, hij weet ook wel dat hij eruit vliegt. Dus is voor een ander ook fanatiek bezig wie het ook mogen worden.
Alleen bij Nouchine kijken ze de andere kant op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:11 schreef humpty het volgende:
Ze vroegen mij in de DBK wat ik had gestolen zegt Kriss maa ik had niks gestolen
Ik zei dat ook zegt Tobias maar ze hadden gezien dat ik een tennisbal had en moest
hem inleveren
Ze letten er dus wel op
Ja, en wat me opvalt is dat op de foto Nouchine echt op een wang bijt van een meisje.....dus thuis ook zo hardhanding.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk ff tussendoor en dat kind ligt alweer in bed...
En toob liegt dus gewoon in de dbkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:11 schreef humpty het volgende:
Ze vroegen mij in de DBK wat ik had gestolen zegt Kriss maa ik had niks gestolen
Ik zei dat ook zegt Tobias maar ze hadden gezien dat ik een tennisbal had en moest
hem inleveren
Ze letten er dus wel op
Raar dat het bij Salar altijd grappig is dat hij BB in de maling neemt en bij de ander liegen is.quote:
Maar de finale was 2 weken later dan dit jaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:14 schreef Joyce-43 het volgende:
16 maart vorig jaar ging Matt weg met 15K
Ahh Toby fanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat het bij Salar altijd grappig is dat hij BB in de maling neemt en bij de ander liegen is.
Was BB toen misschien veel guller.......quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar de finale was 2 weken later dan dit jaar.
ze mogen dus wel opschieten.
Zaten nog met meer man ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar de finale was 2 weken later dan dit jaar.
ze mogen dus wel opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |