Er komt vanzelf een leeftijd waarop je erg geen last meer van hebquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij MEN moet ik altijd aan menstruatie denken.kan er niks aan doen. Heb hier ook écht al jaren last van.
![]()
![]()
![]()
quote:
Aaah okequote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en was aan het sneeuwruimen geweest
SBE zou hem afmaken maar is nu weer aan het werk
Rottedam-the hague airportquote:
Ik ook, gewoon Rotterdam Airport, niets met De Heek te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rottedam-the hague airport
Ik noem het nog altijd Rotterdam-airport of zestienhoven
Is een visburger en visstick het enige soort vis wat je eet of zo?quote:
De Hikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon Rotterdam Airport, niets met De Heek te maken
die is wel heeeeeeel deudquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is een heek, mooi he![]()
[ afbeelding ]
Schattig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ondersteboven een glas water drinken helpt altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vervelend altijd die heek, raak je nooit meer kwijt.
Je weet waarom het de randstad heet?quote:
Lilluk dingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
om dat het op het randje ligt van het grote verderfquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet waarom het de randstad heet?
Het zit op het randje van awesome?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die opeens tegen je begint te pratenquote:
die amerikanen met die pratende vissen op een plankjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die opeens tegen je begint te praten
Niet dat ik ooit een heek op de bbq heb gegooid.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die opeens tegen je begint te praten
Mijn zus had er jaren geleden zo'n één in de gang hangenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
die amerikanen met die pratende vissen op een plankje
Omdat de bebouwing aan de rand van het Groene Hart ligt en het Groene Hart als het ware omringt. Of is het te serieusquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er worden enkel rand debielen geborenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
om dat het op het randje ligt van het grote verderf![]()
![]()
The Owl House en Amphibia ook gezien?quote:
u zijt welkom in ons prachtige gebiedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er worden enkel rand debielen geboren![]()
[me=DerRabbit[gaat weer even snel huisje buiten de randstad zoeken voor muis vergeet wat de pil ook alweer is [/me]
Ik weet niet of dat goed of slecht isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zit op het randje van awesome?
Dat word dan wel een huis in het Groot Hertogdom, beter bekend als Het Beloofde Landquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
u zijt welkom in ons prachtige gebied
met of zonder mini rabmuisjes
Ik zit nét buiten de Randstad, dus randje Randstad is awesome.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat goed of slecht is
hmmm... ik weet niet eens of mijn geboorteplaats tot de Randstad behoort (Gorinchem)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er worden enkel rand debielen geboren![]()
* DerRabbit gaat weer even snel huisje buiten de randstad zoeken voor muis vergeet wat de pil ook alweer is
Beetje vergelijkbare vibe, erg toffe series!quote:
"Alles is Randstad"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hmmm... ik weet niet eens of mijn geboorteplaats tot de Randstad behoort (Gorinchem)
ja heb hem even gegoogledquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbare vibe, erg toffe series!
Vast wel, het behoort niet tot het beloofde land dus dan moet het wel tot de Randstad behoren, of Friesland (beter bekend als 'het buitenland')quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hmmm... ik weet niet eens of mijn geboorteplaats tot de Randstad behoort (Gorinchem)
Ach ben daar alleen geboren, verder heb ik niks te maken met dat stadjequote:
Daarom ook simpel houden voor simpel volk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef dud0r het volgende:
Gorinchem en het dan uitspreken als Gorkum
Doe niet zo verwarrend daar mensen.
Allemaal van die gehuchten daar ook in de buurt.
Heb nog een jaar ofzo gewerkt in Gorinchem
Zat een keer in de trein in die richting, toen sprak de automatische omroep het uit als Goor-Rien-Chem. Dat klinkt ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef dud0r het volgende:
Gorinchem en het dan uitspreken als Gorkum
Doe niet zo verwarrend daar mensen.
Allemaal van die gehuchten daar ook in de buurt.
Heb nog een jaar ofzo gewerkt in Gorinchem
Limburg bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
'het geannexeerd buiteland waar ze liever vanaf zijn maar gedogen' '_
terecht dat die installatie dat zo uitspreektquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zat een keer in de trein in die richting, toen sprak de automatische omroep het uit als Goor-Rien-Chem. Dat klinkt ook niet
Yep, dat bedoelde ik als groot Hertogdomquote:
Dat quote ik niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yep, dat bedoelde ik als groot Hertogdom
Toch die kaito ook maar besteld gisteren. Street fighter, kaito en the manga. Dag 125 eurotjesquote:
Ik verbeterde je enkel in de ijdele hoop dat je tot bezinning zou komenquote:
Heb net nog een ijdele hoop gedraaidquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verbeterde je enkel in de ijdele hoop dat je tot bezinning zou komen
Met een kroontje er opquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb net nog een ijdele hoop gedraaid
Ik had nog ijdele hoop, maar die is na deze post van de balustrade geflikkerdquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een leeftijd waarop je erg geen last meer van heb
Altijd even melden als je iemand appt, dm't, pm't, faxt, enz.....quote:
aah ja sommige mensen krijgen natuurlijk een heleboel dm'squote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd even melden als je iemand appt, dm't, pm't, faxt, enz.....
Ik ben wel benieuwd naar de billen van Greetquote:
Ik denk dat Yvonne ok heel wat mentions krijgtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja sommige mensen krijgen natuurlijk een heleboel dm's
en dacht meld het even
is geen normaal onderwerp
al gedaan maar denk dat ook jij er niet veel mee kanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Yvonne ok heel wat mentions krijgt
Je mag mij ook dm-en
Yvonne ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
al gedaan maar denk dat ook jij er niet veel mee kan
Ik kan bevestigen dat die erg lekker zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de billen van Greet
Niet van DJMO?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de billen van Greet
Brrrr, je zal er maar door gebeten worden. Het beest zal vast ook niet lekker smaken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ben nog steeds in therapie.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft heel FOK toch al eens gezien.... ow wacht @:greysbones mist wel vaker iets
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft heel FOK toch al eens gezien.... ow wacht @:greysbones mist wel vaker iets
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
@:Moonlight heeft nog nooit de bips van DJMO gezien?
Zit in veel producten waar witvis wordt gebruiktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef StoerePatser1968 het volgende:
[..]
Brrrr, je zal er maar door gebeten worden. Het beest zal vast ook niet lekker smaken.
Ik schrok al.quote:
Omg dat kijk ik ook.quote:
Ach kan t altijd nog wel weer een keer gaan kijken, nu nog té veel om te kijkenquote:
Ik ben nog maar bij seizoen 1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik schrok al.
[..]
Omg dat kijk ik ook.Gisteren begonnen aan seizoen 4.
Ik kijk eigenlijk te veel door elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach kan t altijd nog wel weer een keer gaan kijken, nu nog té veel om te kijken
Politie series ook etcquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij seizoen 1maar ziekenhuis series zijn wel verslavend, en deze heeft wel iets
Het is weer eens anders dan de gemiddelde ziekenhuisserie. Ik vind het beetje vergelijkbaar met House (aparte dokter maar wel goed). Zit ook een zelfde acteur in oh en de maker is ook van House.quote:
Nja met sommige series kan dat wel, maar bij sommige series moet je er echt bij blijven om het te volgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk te veel door elkaar
House wel veel gekeken, was idd wel leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is weer eens anders dan de gemiddelde ziekenhuisserie. Ik vind het beetje vergelijkbaar met House (aparte dokter maar wel goed). Zit ook een zelfde acteur in oh en de maker is ook van House.
Dan ga je dit ook wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
House wel veel gekeken, was idd wel leuk om naar te kijken
Hoe bedoel je? Serie heeft nu 5 seizoenen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ging wel wat verder dan 1 aflevering toch?
The New Amsterdam is ook tof! En Chicago Med ....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij seizoen 1maar ziekenhuis series zijn wel verslavend, en deze heeft wel iets
Chicago Med kijkt mijn vriend. New Amsterdam ooit aan begonnen maar mweh. Ik vind wel leuk als er een twist aan zit zoals bij House of The Good Doctor.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
The New Amsterdam is ook tof! En Chicago Med ....
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:00 schreef Rafeiro het volgende:
Corona gedoe, was meer dan 1 aflevering dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Waar staan die op ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
The New Amsterdam is ook tof! En Chicago Med ....
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:02 schreef Ama het volgende:
Als ik zo'n serie kijk heb ik altijd idee dat ik daarna ook wel arts kan worden.
Ja van Med staat de helft online en New Amsterdam 2 of 3 seizoenen volgens mij.quote:
Ja kut is dat. The Good Doctor staat gewoon meteen online.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
New Amsterdam seizoen 1 en 2 Chicago Med 1 t/m 4
Ga ze ff toevoegen aan mn lijstquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja van Med staat de helft online en New Amsterdam 2 of 3 seizoenen volgens mij.
Van sommige series doen ze elke week een nieuwe aflevering, wacht dan tot dat alle aflevering online staanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kut is dat. The Good Doctor staat gewoon meteen online.
Goudkust iedere dag een ''nieuwe''quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van sommige series doen ze elke week een nieuwe aflevering, wacht dan tot dat alle aflevering online staan
Zetten ze daar niet meteen alle seizoen er van op dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goudkust iedere dag een ''nieuwe''
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zetten ze daar niet meteen alle seizoen er van op dan?
Dat is best veel zeg, ik maar 2 a 3 aflevering in de avondquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
Kusje op je wangetje Grey. Dotteke ook trouwens en Theo Thee een boks en Maantje en Ama en aloa enweet ik veel wie verder, vergeet er vast 180 miljoen miljard.
Kusje op je wangetje Grey. Dotteke ook trouwens en Theo Thee een boks en Maantje en Ama en aloa enweet ik veel wie verder, vergeet er vast 180 miljoen miljard.
Kut en goed.quote:
dikke knuffel dan en een dansjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kut en goed.
Heel dubieus. Kan wel janken maar ook feesten,
Maar overwegend goed denk ik.
Oh ja seizoen 2 komt volgend jaar onlinequote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Shadow and Bone.
Komt nog wel een vervolg gelukkig.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kut en goed.
Heel dubieus. Kan wel janken maar ook feesten,
Maar overwegend goed denk ik.
Duurt lang nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja seizoen 2 komt volgend jaar online
* Rafeiro zwiert er op los ;Pquote:
Jaa, dan ben je vaak al de helft vergeten waar t over gingquote:
Daar heb ik weinig last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, dan ben je vaak al de helft vergeten waar t over ging![]()
welk rookvriendinnetje mop?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro zwiert er op los ;P
Ik ben zo bang voor mijn rook vriendinnetje, Zit om haar echt te huilen.
ben echt bang voor haar
Meisje uit ziekenhuis.quote:
mag je bij haar op bezoek?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meisje uit ziekenhuis.
Schatje pur sang, Ik ben ouder dan haar moeder, maar ze is zo lief.
Ik hoop dat je haar weer snel kan zien.quote:
Er zat hier de hele tijd een blije koter over me heen te stuiteren wat typen schier onmogelijk maakt!quote:
Ja echt hè? Misschien stilte voor de stormquote:
Lief klein konijntjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zat hier de hele tijd een blije koter over me heen te stuiteren wat typen schier onmogelijk maakt!Maar nu zit hij naast me watermeloen te eten en Nijntje te kijken.
Die ontstaan spontaan hier.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt hè? Misschien stilte voor de storm
Haha schattigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hem er eens deftig bij zitten zeg!
Maar hij moet z'n gordel wel normaal dragen hoor!
Dat zal best ja, mooi om te zien dat hij echt aan t veranderen isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zat vandaag bij die instantie weer echt volop te kwebbelen!Ze waren enorm verbaasd!
Meneer de directeur.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Jep.quote:
quote:
Mini zal het niet van een vreemde hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Mini koekwaus
Zoontje van die papa
Wel meer haar
Die papa kan dat wel hebben denk ik.
Zou wat zijn als ik hem mini mama noemde
Hij groeit wel als kool
Groeit idd echt wel hard, maar hij eet nu ook als een debiel!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:08 schreef Rafeiro het volgende:
Mini koekwaus
Zoontje van die papa
Wel meer haar
Die papa kan dat wel hebben denk ik.
Zou wat zijn als ik hem mini mama noemde
Hij groeit wel als kool
Dat koekwaus zijn heeft hij idd niet van een vreemde; ze merkten bij die instantie al veel overeenkomsten tussen hem en mij op!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini zal het niet van een vreemde hebben.
Vooral geestelijk groeien.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat koekwaus zijn heeft hij idd niet van een vreemde; ze merkten bij die instantie al veel overeenkomsten tussen hem en mij op!
Groeien moet ik nog wel.
James, vandaag naar Brussel!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik je weer.quote:
Heb je het over mij?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
Ff een irritant mormel z'n bedje in slingeren, moment...
Avond schoonheid.quote:
Jep maar weer vroeg opstaan is nog even wennen.quote:
Hoe vroeg moet je op staan dan? Uur of 6?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar weer vroeg opstaan is nog even wennen.
6 uur moet ik al de deur uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je op staan dan? Uur of 6?
Lekker bijtijdsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
6 uur moet ik al de deur uit.
Zo dan moet je om 5 uur er al uit pff..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is een uur bezig met zijn kapselquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dan moet je om 5 uur er al uit pff..
7 uur en dan lekker om 17.00 uur thuis.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker bijtijdsHoe laat moet je beginnen?
Ik ben geen vrouw.quote:
Whehe nee Mini-ToT is vreselijk energiek vandaag, terwijl ikzelf sinds gisteren aardig ziek ben. Op dit moment gaat het wel weer, maar ik ben echt fokking moe. Ik denk dat ik zelfs over een half uurtje of zo al naar bed toe ga.quote:
Dat is dan wel lekker bijtijds weer thuisquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
7 uur en dan lekker om 17.00 uur thuis.
[..]
Ik ben geen vrouw.
Je hebt toch pas corona gehad? Is dit nog nasleep of ben je opnieuw ziek?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee Mini-ToT is vreselijk energiek vandaag, terwijl ikzelf sinds gisteren aardig ziek ben. Op dit moment gaat het wel weer, maar ik ben echt fokking moe. Ik denk dat ik zelfs over een half uurtje of zo al naar bed toe ga.
Zware werkt leeftquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is idd ook wel lekker.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan wel lekker bijtijds weer thuis
Ik hoef mijn beunbaan vd koninklijke garde nog niet over te dragen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef mijn beunbaan vd koninklijke garde nog niet over te dragen.
* Mrsloveable sluit snel alles ramen en gaat schuilen in de kelder.. joejoequote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, bij deze wil ik alvast mijn konijnlijke excuses aanbieden.![]()
Mochten jullie vanavond nog spugend boven de porseleinen troon hangen van de afschuwelijke stanklucht die door jullie woonplaats drijft, ik heb net een scheet gelaten en het is geen chemische aanval van Poetin![]()
Verstandig, zeer verstandig!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable sluit snel alles ramen en gaat schuilen in de kelder.. joejoe
De beste schuilplaats is onder mijn vleugeltje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable sluit snel alles ramen en gaat schuilen in de kelder.. joejoe
Moet je daarmee niet de stank wel wuiven?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De beste schuilplaats is onder mijn vleugeltje.
wind staat gelukkig de andere kant opquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
Mochten jullie vanavond nog spugend boven de porseleinen troon hangen van de afschuwelijke stanklucht die door jullie woonplaats drijft, ik heb net een scheet gelaten en het is geen chemische aanval van Poetin![]()
*wacht tot het luchtalarm afgaatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je daarmee niet de stank wel wuiven?
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wind staat gelukkig de andere kant op
Ga je mee de kelder inquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De beste schuilplaats is onder mijn vleugeltje.
Opnieuw, sloeg ineens gisteren toe.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt toch pas corona gehad? Is dit nog nasleep of ben je opnieuw ziek?
Arme jij. Duik er maar lekker vroeg in dan 😘quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee Mini-ToT is vreselijk energiek vandaag, terwijl ikzelf sinds gisteren aardig ziek ben. Op dit moment gaat het wel weer, maar ik ben echt fokking moe. Ik denk dat ik zelfs over een half uurtje of zo al naar bed toe ga.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je mee de kelder in [ afbeelding ]
Met jou durf ik overal heen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je mee de kelder in [ afbeelding ]
Ik heb gisteravond en vannacht al enorm zitten kotsen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ellendig zeg, wees maar een beetje lief voor jezelf en probeer je rust te pakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Opnieuw, sloeg ineens gisteren toe.Waarschijnlijk buikgroep, gecombineerd met oververmoeidheid en weet ik wat allemaal nog meer.
Blijkbaar niet, want het wilde er uitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond en vannacht al enorm zitten kotsen.
Nooit geweten dat er zo veel in m'n maag paste!
Ook in een vliegtuig?quote:
alleen jij tot?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Niemand anders ziek in huizen ToT?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha I know. Vanmiddag bij de hulp-instantie voor Mini-ToT schrokken ze zich ook lam van hoe ellendig ik er uit zag.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ellendig zeg, wees maar een beetje lief voor jezelf en probeer je rust te pakken.
Of een NL-Alert om ramen en deuren gesloten te houdenquote:
quote:
Mevrouw ToT heeft ook wel iets last van de buik, maar lang niet zo erg als ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niemand anders ziek in huizen ToT?
"Wat ziet u er rot uit meneer ToT".quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha I know. Vanmiddag bij de hulp-instantie voor Mini-ToT schrokken ze zich ook lam van hoe ellendig ik er uit zag.Normaal ben ik daar steeds met hem in de weer, maar vandaag heb ik alles aan hen overgelaten.
Tsjernobyl is weer ontploft? Ow kut, was het maar waar! Het is nog veel erger!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of een NL-Alert om ramen en deuren gesloten te houden
niet iets wat jullie hebben gegeten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw ToT heeft ook wel iets last van de buik, maar lang niet zo erg als ik.
Ik ben ook echt zwaar vermoeid, maar ik heb de halve nacht dan ook niet kunnen slapen.
M'n maag is nu nog ietsjes onrustig, maar gelukkig niet zo erg.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Wat ziet u er rot uit meneer ToT".
"Heb je al naar je eigen kop gekeken?"
Beter dan een Amber Alert voor de zoekgeraakte ruft van @DerRabbitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of een NL-Alert om ramen en deuren gesloten te houden
Nee niets vreemds gegeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet iets wat jullie hebben gegeten?
Niemand die daarnaar op zoek wil gaan hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan een Amber Alert voor de zoekgeraakte ruft van @:DerRabbit
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan een Amber Alert voor de zoekgeraakte ruft van @:DerRabbit
attentie attentiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niemand die daarnaar op zoek wil gaan hoor![]()
Omschrijving: er zit een luchtje aanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
attentie attentie
willen de heer Rabbit en mevrouw Muis
kleine Ruftje uit de ballenbak komen halen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft de deis gedaan
VF gaat dicht
Het ViV forum wordt gesloten dus we hebben hier de sc.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ViV forum wordt gesloten dus we hebben hier de sc.
Alleen nog even regelen dat de Dees onze mod blijft.quote:
dat moet wel idd!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog even regelen dat de Dees onze mod blijft.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen nog even regelen dat de Dees onze mod blijft.
Jep, ik heb vandaag een rook tuinhuisje getekend.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb vandaag een rook tuinhuisje getekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |