Er komt vanzelf een leeftijd waarop je erg geen last meer van hebquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij MEN moet ik altijd aan menstruatie denken.kan er niks aan doen. Heb hier ook écht al jaren last van.
![]()
![]()
![]()
quote:
Aaah okequote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
en was aan het sneeuwruimen geweest
SBE zou hem afmaken maar is nu weer aan het werk
Rottedam-the hague airportquote:
Ik ook, gewoon Rotterdam Airport, niets met De Heek te makenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rottedam-the hague airport
Ik noem het nog altijd Rotterdam-airport of zestienhoven
Is een visburger en visstick het enige soort vis wat je eet of zo?quote:
De Hikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon Rotterdam Airport, niets met De Heek te maken
die is wel heeeeeeel deudquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is een heek, mooi he![]()
[ afbeelding ]
Schattig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Ondersteboven een glas water drinken helpt altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Vervelend altijd die heek, raak je nooit meer kwijt.
Je weet waarom het de randstad heet?quote:
Lilluk dingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
om dat het op het randje ligt van het grote verderfquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet waarom het de randstad heet?
Het zit op het randje van awesome?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die opeens tegen je begint te pratenquote:
die amerikanen met die pratende vissen op een plankjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die opeens tegen je begint te praten
Niet dat ik ooit een heek op de bbq heb gegooid.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zou wat zijn als die opeens tegen je begint te praten
Mijn zus had er jaren geleden zo'n één in de gang hangenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
die amerikanen met die pratende vissen op een plankje
Omdat de bebouwing aan de rand van het Groene Hart ligt en het Groene Hart als het ware omringt. Of is het te serieusquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er worden enkel rand debielen geborenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
om dat het op het randje ligt van het grote verderf![]()
![]()
The Owl House en Amphibia ook gezien?quote:
u zijt welkom in ons prachtige gebiedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er worden enkel rand debielen geboren![]()
[me=DerRabbit[gaat weer even snel huisje buiten de randstad zoeken voor muis vergeet wat de pil ook alweer is [/me]
Ik weet niet of dat goed of slecht isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zit op het randje van awesome?
Dat word dan wel een huis in het Groot Hertogdom, beter bekend als Het Beloofde Landquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
u zijt welkom in ons prachtige gebied
met of zonder mini rabmuisjes
Ik zit nét buiten de Randstad, dus randje Randstad is awesome.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat goed of slecht is
hmmm... ik weet niet eens of mijn geboorteplaats tot de Randstad behoort (Gorinchem)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er worden enkel rand debielen geboren![]()
* DerRabbit gaat weer even snel huisje buiten de randstad zoeken voor muis vergeet wat de pil ook alweer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |