Vroeeeeeg.quote:
De morgenstond heeft een flinke lading tering sterke koffie achterover gekiept of hoe ging dat spreek woord ook alweer?quote:
Nog 20 min. en ik zit ook aan de koffiezuip.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De morgenstond heeft een flinke lading tering sterke koffie achterover gekiept of hoe ging dat spreek woord ook alweer?
Hey SBE ik zit er al aanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 20 min. en ik zit ook aan de koffiezuip.
#werkleeftquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 20 min. en ik zit ook aan de koffiezuip.
Nog 10 min en dan heb ik ook.quote:
Lekker hoor, wat ben je vroeg vanmorgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 10 min en dan heb ik ook.
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
@:ToT
voor het geval je ons niet kan vinden
Hey ToTquote:
@Deisyy heeft ons zomaar verhuisd!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lees dagelijks mee hoor ha ha, maar niet altijd de fut om mee te posten
Wat is er ?quote:
niksquote:
Hoooooooooo eens even! Ik zie het nu ook. Waarom zijn we verhuisd? Moeten we ons nu inschrijven op een nieuw adres? Kaartjes sturen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks
had je even gementioned omdat een mod(weliswaar een hele lieve ons heeft opgepakt en gedropt in GC)
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks
had je even gementioned omdat een mod(weliswaar een hele lieve ons heeft opgepakt en gedropt in GC)
Milfquote:
Hey jijquote:
ik had een algemene wijziging verstuurdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoooooooooo eens even! Ik zie het nu ook. Waarom zijn we verhuisd? Moeten we ons nu inschrijven op een nieuw adres? Kaartjes sturen?
Spannend allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een algemene wijziging verstuurd
met de kanttekening dat het nog niet defenitief is
Oh echt? Topic stond nog gewoon in My Atquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Deisyy heeft ons zomaar verhuisd!!!!
Present!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
nog geen zonnetje hier maar ik ga er van uit dat hij zij wel komt
Hey, koffie?quote:
O jee, mak an dan maar!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
Bah, was gisteren en vannacht zwaar ziek. Nu eindelijk weer wat opgeknapt.
Ik hou het deeltje waar ik gebleven ben altijd gewoon open als ik de pc afsluit en klik dan op de reeksnaam om naar het meest recente deeltje te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh echt? Topic stond nog gewoon in My At
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh echt? Topic stond nog gewoon in My At
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
Deed ik ook, dus mij viel het ook niet op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou het deeltje waar ik gebleven ben altijd gewoon open als ik de pc afsluit en klik dan op de reeksnaam om naar het meest recente deeltje te kunnen gaan.
Klinkt heel ingewikkeldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou het deeltje waar ik gebleven ben altijd gewoon open als ik de pc afsluit en klik dan op de reeksnaam om naar het meest recente deeltje te kunnen gaan.
quote:
Das niet zo mooi, fijn dat je weer wat opknapt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
werk zequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt heel ingewikkeld![]()
![]()
Ik ga gauw werken, tot laterssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |