Vroeeeeeg.quote:
De morgenstond heeft een flinke lading tering sterke koffie achterover gekiept of hoe ging dat spreek woord ook alweer?quote:
Nog 20 min. en ik zit ook aan de koffiezuip.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De morgenstond heeft een flinke lading tering sterke koffie achterover gekiept of hoe ging dat spreek woord ook alweer?
Hey SBE ik zit er al aanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 20 min. en ik zit ook aan de koffiezuip.
#werkleeftquote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 20 min. en ik zit ook aan de koffiezuip.
Nog 10 min en dan heb ik ook.quote:
Lekker hoor, wat ben je vroeg vanmorgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 06:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog 10 min en dan heb ik ook.
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
@:ToT
voor het geval je ons niet kan vinden
Hey ToTquote:
@Deisyy heeft ons zomaar verhuisd!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lees dagelijks mee hoor ha ha, maar niet altijd de fut om mee te posten
Wat is er ?quote:
niksquote:
Hoooooooooo eens even! Ik zie het nu ook. Waarom zijn we verhuisd? Moeten we ons nu inschrijven op een nieuw adres? Kaartjes sturen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks
had je even gementioned omdat een mod(weliswaar een hele lieve ons heeft opgepakt en gedropt in GC)
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks
had je even gementioned omdat een mod(weliswaar een hele lieve ons heeft opgepakt en gedropt in GC)
Milfquote:
Hey jijquote:
ik had een algemene wijziging verstuurdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoooooooooo eens even! Ik zie het nu ook. Waarom zijn we verhuisd? Moeten we ons nu inschrijven op een nieuw adres? Kaartjes sturen?
Spannend allemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had een algemene wijziging verstuurd
met de kanttekening dat het nog niet defenitief is
Oh echt? Topic stond nog gewoon in My Atquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Deisyy heeft ons zomaar verhuisd!!!!
Present!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
nog geen zonnetje hier maar ik ga er van uit dat hij zij wel komt
Hey, koffie?quote:
O jee, mak an dan maar!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
Bah, was gisteren en vannacht zwaar ziek. Nu eindelijk weer wat opgeknapt.
Ik hou het deeltje waar ik gebleven ben altijd gewoon open als ik de pc afsluit en klik dan op de reeksnaam om naar het meest recente deeltje te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh echt? Topic stond nog gewoon in My At
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh echt? Topic stond nog gewoon in My At
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
Deed ik ook, dus mij viel het ook niet op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou het deeltje waar ik gebleven ben altijd gewoon open als ik de pc afsluit en klik dan op de reeksnaam om naar het meest recente deeltje te kunnen gaan.
Klinkt heel ingewikkeldquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hou het deeltje waar ik gebleven ben altijd gewoon open als ik de pc afsluit en klik dan op de reeksnaam om naar het meest recente deeltje te kunnen gaan.
quote:
Das niet zo mooi, fijn dat je weer wat opknapt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef ToT het volgende:
werk zequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt heel ingewikkeld![]()
![]()
Ik ga gauw werken, tot laterssss
maar andere bacterieen wil ik ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]Wij hebben onlangs al corona gehad.
Ik denk dat ik oververmoeid en overprikkeld was. Gisteren was ook een zeer emotionele dag.
Ach ging o.a. over Mini-ToT. Van die speciale instantie waar we lopen zijn ze ook bij zijn speelzaal geweest, en daar zien ze weer dat autistische kleine jongetje dat helemaal in zijn eigen bubbletje leeft, alsof alle therapie voor niets is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar andere bacterieen wil ik ook niet![]()
whatskebeurt dan ToT
ik drink geen koffiequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ging o.a. over Mini-ToT. Van die speciale instantie waar we lopen zijn ze ook bij zijn speelzaal geweest, en daar zien ze weer dat autistische kleine jongetje dat helemaal in zijn eigen bubbletje leeft, alsof alle therapie voor niets is.
Gelukkig merken we daarbuiten juist wel veel vooruitgang, maar de moed zakte me echt zo in de schoenen en ik vond het zo zielig voor hem. Hij scheen meer dan een uur gewoon stilletjes rondjes en met een levenloos gezichtje te hebben gereden op zo'n loop-autootje zonder dat iemand naar hem omkeek of dat andere kinderen met hem speelden.
En er is nog van alles daarbuiten gebeurd wat niets met Mini-ToT te maken heeft, maar dit had echt de meeste impact op me.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik drink geen koffie
ik heb sap, is dat ook goed?
klinkt kut ouwequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ging o.a. over Mini-ToT. Van die speciale instantie waar we lopen zijn ze ook bij zijn speelzaal geweest, en daar zien ze weer dat autistische kleine jongetje dat helemaal in zijn eigen bubbletje leeft, alsof alle therapie voor niets is.
Gelukkig merken we daarbuiten juist wel veel vooruitgang, maar de moed zakte me echt zo in de schoenen en ik vond het zo zielig voor hem. Hij scheen meer dan een uur gewoon stilletjes rondjes en met een levenloos gezichtje te hebben gereden op zo'n loop-autootje zonder dat iemand naar hem omkeek of dat andere kinderen met hem speelden.
En er is nog van alles daarbuiten gebeurd wat niets met Mini-ToT te maken heeft, maar dit had echt de meeste impact op me.
Het advies is nu ook om hem met zijn 4e levensjaar niet direct naar een basisschool te sturen, maar een tussenstap doen bij een school voor gehandicapte kinderen.
ach als dat mijn enige minpunt is.quote:
Wordt vanmiddag besproken.quote:
Ik ga de naam even googlen die ze noemden. Het was alleen even een suggestie tijdens een onofficieel gesprek dus ik weet er nog niet veel van. Ze had het over gehandicapte kinderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
waarom een school voor gehandicapte kinderen?
of bedoelen ze gewoon speciaal onderwijs?
hmmquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga de naam even googlen die ze noemden. Het was alleen even een suggestie tijdens een onofficieel gesprek dus ik weet er nog niet veel van. Ze had het over gehandicapte kinderen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet een verlaten SC waar @:deisyy ook mod is
quote:
Ja leuk, doe!quote:Op maandag 14 maart 2022 23:02 schreef greysbones het volgende:
@:Deisyy kun je ons verhuizen naar MEN
quote:
Ja deze "school" is kleinschalig: 10 kinderen met 2 begeleiders en het zit bij dezelfde instantie in het gebouw als waar hij nu al loopt. Ze zeggen dat veel kinderen die tussenstap maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
vreemd
doe zelf ook onderzoek naar waar je hem als dit de beste optie is voor nu
zou willen hebben
er is een enorm verschil in deze scholen
goed zoquote:
Ja jullie moeten me ook niet mentionen in een dicht topicquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
@:Deisyy zit je nu weer te posten in een geloten topic!
ik stuur je zo even een berichtjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze "school" is kleinschalig: 10 kinderen met 2 begeleiders en het zit bij dezelfde instantie in het gebouw als waar hij nu al loopt. Ze zeggen dat veel kinderen die tussenstap maken.
ik kan (nog ) niet door een slotje heen postenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jullie moeten me ook niet mentionen in een dicht topic
Geloof me, dat wil je niet, door een slotje posten is stomquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan (nog ) niet door een slotje heen posten
als je mij nu die superkrachten geeft
jawelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet, door een slotje posten is stom
Sterkte met de situatie ToT, doe vooral wat voor jullie goed voelt, want autisme is voor elke kind/mens weer anders en jullie kennen mini als geen anderquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze "school" is kleinschalig: 10 kinderen met 2 begeleiders en het zit bij dezelfde instantie in het gebouw als waar hij nu al loopt. Ze zeggen dat veel kinderen die tussenstap maken.
Dank je!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterkte met de situatie ToT, doe vooral wat voor jullie goed voelt, want autisme is voor elke kind/mens weer anders en jullie kennen mini als geen ander
alle vervelende posts vegenquote:
ik hou mijn hart vast of ik fatsoenlijk kan kijken met viaplayquote:
Ik ook. Bij mij thuis werkt het perfect, bij mijn ouders thuis met horten en stoten. Hetzelfde accountje, en een goede verbindingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou mijn hart vast of ik fatsoenlijk kan kijken met viaplay
anders gaan wij samen gewoon in een dicht topic postenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja jullie moeten me ook niet mentionen in een dicht topic
ik doe het soms omdat ik te lui ben om te copy pasten naar het nieuwe topicquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet, door een slotje posten is stom
dan moet je norrit halenquote:
via laptop gekekenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:57 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik ook. Bij mij thuis werkt het perfect, bij mijn ouders thuis met horten en stoten. Hetzelfde accountje, en een goede verbinding
In veel mensen schuilt wel een beetje autismequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja hij heeft gelukkig geen zware autisme, maar gisteren kreeg ik te horen dat Mini-ToT wel heel erg veel op mij lijkt in doen en laten!
Dan valt het wel mee he?quote:
GreysModGodquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:59 schreef greysbones het volgende:
Maar @:Deisyy deisje allerliefste deis
blijf je hier wel onze mod?
nu het in gc staat valt het onder @Fok-it en @Erasmusquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:59 schreef greysbones het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In veel mensen schuilt wel een beetje autisme
Aan de andere kant is het fijn dat het op jonge leeftijd ontdekt wordt, want dan kan er beter op ingespeeld worden. Bij mijn zoon is het pas rond zijn 15e vast gesteld, hallo autisme, hallo puberteit, hallo grote drama's wat leidde tot opnames en alles.
ja vind ik van welquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
anders gaan wij samen gewoon in een dicht topic posten
[..]
ik doe het soms omdat ik te lui ben om te copy pasten naar het nieuwe topic
meestal omdat ik niet door heb dat het topic dicht is. maar soms....
[..]
dan moet je norrit halen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik reageer op posts en vergeet dan te copy/pasten, reuze irritant en dan hoop ik dat niemand het heeft gemerkt, maar ja @:greysbones merkt alles.
Fok-itquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu het in gc staat valt het onder @:fok-it en @:erasmus
Ik ben officieel geen gc-mod, maar ik wil graag bij jullie blijven en een beetje voor jullie zorgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:59 schreef greysbones het volgende:
Ja, dus niet de boel afbreken of je gaat een hele nare tijd tegemoetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die zijn ook liefquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang jij bij ons blijftquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben officieel geen gc-mod, maar ik wil graag bij jullie blijven en een beetje voor jullie zorgen![]()
En anders allemaal naar Deisyy in MEN / [MEN SC] #4 - Welkom in de zomer!
Dat was het, maar nu, na 10 jaar, gaat het prima met hem, heeft een vaste baan als kok in een restaurant, vandaag komt het huurcontract van het appartement waar hij woont officieel op zijn naam, mijlpalen, trotsquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dus niet de boel afbreken of je gaat een hele nare tijd tegemoetwe hebben net verbouwd heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we gaan niet weer afbreken![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik heb heul veul sc'squote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang jij bij ons blijft![]()
en mocht het niet bevallen zijn we zo in jou topic![]()
![]()
alleen maar omdat het van viv naar gc is verhuisd wil niet zeggen dat er van alles verandertquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang jij bij ons blijft![]()
en mocht het niet bevallen zijn we zo in jou topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was het, maar nu, na 10 jaar, gaat het prima met hem, heeft een vaste baan als kok in een restaurant, vandaag komt het huurcontract van het appartement waar hij woont officieel op zijn naam, mijlpalen, trots
ik heb ook nog een scquote:
en jij blijft onze bonusmodquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen maar omdat het van viv naar gc is verhuisd wil niet zeggen dat er van alles verandert
Ahumquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen maar omdat het van viv naar gc is verhuisd wil niet zeggen dat er van alles verandert
quote:
pasen pinksterenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ook al anderhalve maand dicht zou zijn maar prima, ik plak de andere feestdagen er ook allemaal wel aan vast
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar dan heb je wel een pittige tijd gehad
en wat ik al wel wist, je bent een sterke vrouw
Omdat dud zegt dat er iets verandert, behalve de modquote:
st patricks day, koningsdag, bevrijdingsdag, pasen, pinksteren. ALLESquote:
Dat sluiten is blijkbaar een dingetje, maar Pasen komt er bijna aanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat ook al anderhalve maand dicht zou zijn maar prima, ik plak de andere feestdagen er ook allemaal wel aan vast
Bij mij is het pas een jaartje of 10 geleden ontdekt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In veel mensen schuilt wel een beetje autisme
Aan de andere kant is het fijn dat het op jonge leeftijd ontdekt wordt, want dan kan er beter op ingespeeld worden. Bij mijn zoon is het pas rond zijn 15e vast gesteld, hallo autisme, hallo puberteit, hallo grote drama's wat leidde tot opnames en alles.
ehh hij zegt toch dat er niks verandert???quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat dud zegt dat er iets verandert, behalve de mod
Dat geloof ik, dat is echt ellendigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij is het pas een jaartje of 10 geleden ontdekt.Hele hoop ellende meegemaakt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh hij zegt toch dat er niks verandert???
Ow die houden @tong80 hier wel weg!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sluiten is blijkbaar een dingetje, maar Pasen komt er bijna aan
Waar is de kuikensmiley gebleven?![]()
Ik moet aan deze denken als ik jouw usernaam ziequote:
Als je een post quote staat dat kuiken niet in het rijtjequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een post quote staat dat kuiken niet in het rijtje
jawel. want ik heb 'm ook uit het rijtjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je een post quote staat dat kuiken niet in het rijtje
neem je puddingbroodjes voor me mee?quote:
Terechtquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet aan deze denken als ik jouw usernaam zie
quote:
Je kan het ook vaker krijgen hequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]Wij hebben onlangs al corona gehad.
Ik denk dat ik oververmoeid en overprikkeld was. Gisteren was ook een zeer emotionele dag.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me hier niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja vind ik van wel
en gelukkig compenseert mijn monsterlijke sexyheid dat minpuntje wel
Bij MEN moet ik altijd aan menstruatie denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben officieel geen gc-mod, maar ik wil graag bij jullie blijven en een beetje voor jullie zorgen![]()
En anders allemaal naar Deisyy in MEN / [MEN SC] #4 - Welkom in de zomer!
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan me hier niets bij voorstellen.
Staat het er zo vol met kuttopics dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij MEN moet ik altijd aan menstruatie denken.kan er niks aan doen. Heb hier ook écht al jaren last van.
![]()
![]()
![]()
ja. anders schop ik @Fok-it gewoonquote:
Ik doe zulke dingen nooitquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet?
dan moet je toch maar eens de foto's van mij opzoeken.
Zoukunnennnnquote:
Wat een wantrouwen allemaal, jeetje mina. Even in de foetushouding liggenquote:
Nee hoor schatje.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een wantrouwen allemaal, jeetje mina. Even de foetushouding liggen
Ik denk er altijd 'MENs erger je niet' bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij MEN moet ik altijd aan menstruatie denken.kan er niks aan doen. Heb hier ook écht al jaren last van.
![]()
![]()
![]()
maar nu welquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik dacht al, deze stond toch heul niet in GC.
Sinds gisteravond..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik let er niet eens op, deze staat in de MyAT en daar klik ik dan op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Snap het wel hoor, met een mod die in een andere slowchat post en een andere mod die onzichtbaar isquote:
Ik zag ineens gc er voor staan, toen ik op mijn mobiel topic aankliktequote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik let er niet eens op, deze staat in de MyAT en daar klik ik dan op.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap het wel hoor, met een mod die in een andere slowchat post en een andere mod die onzichtbaar is
Daar zweeft 'ie bij mij ook inderdaad, maar ook dit:quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik let er niet eens op, deze staat in de MyAT en daar klik ik dan op.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag ineens gc er voor staan, toen ik op mijn mobiel topic aanklikte
Ik mis hemquote:
Ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet je @:greysbones maar op haar woord geloven en @:mickytjuh op haar ondertitel
Wat een vervelende situatie ToT. Maar hadden ze het echt over'gehandicapte' kinderen? Dan vraag ik me af of ze wel verstand van zaken hebben. Vind dat zo raar klinken. Meestal hebben ze het over beperking. Maar ook zo'n conclusie trekken puur op observatie zonder gedegen onderzoek is echt heel raar. Zou een second opinion waardevol kunnen zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah jee, kan mij voorstellen dat je je daar beroerd door voelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Het advies is nu ook om hem met zijn 4e levensjaar niet direct naar een basisschool te sturen, maar een tussenstap doen bij een school voor gehandicapte kinderen.
Ja het was vooralsnog een suggestie in een 1 op 1 gesprek, we zitten nog redelijk vroeg in het traject.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een vervelende situatie ToT. Maar hadden ze het echt over'gehandicapte' kinderen? Dan vraag ik me af of ze wel verstand van zaken hebben. Vind dat zo raar klinken. Meestal hebben ze het over beperking. Maar ook zo'n conclusie trekken puur op observatie zonder gedegen onderzoek is echt heel raar. Zou een second opinion waardevol kunnen zijn?
De kans dat dat gaat lukken lijkt wel behoorlijk groot te zijn, en na het uitleggen van het hele verhaal aan de basisschool die we voor hem willen hebben, zeggen zij ook dat hij daar van harte welkom is zodra hij er aan toe is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ah jee, kan mij voorstellen dat je je daar beroerd door voelt.
Dit is niet wat je voor je kind wilt.
Willen ze hem dan wel met 5 naar de basisschool laten gaan?
Aloaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aloa
Mij maakt het niet zoveel uit waar deze SC staat, zolang er maar niet getrold wordt hier
Even een klein beetje teruggelezen: klinkt in ieder geval als een goed voorlopig plan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
De kans dat dat gaat lukken lijkt wel behoorlijk groot te zijn, en na het uitleggen van het hele verhaal aan de basisschool die we voor hem willen hebben, zeggen zij ook dat hij daar van harte welkom is zodra hij er aan toe is.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Aloa
Mij maakt het niet zoveel uit waar deze SC staat, zolang er maar niet getrold wordt hier
Op zich was t ook onzinnig dat een sub er maar bleef staan, terwijl er niks mee gedaan werd na dat viva mensen weg waren gegaan en wij ( klein groepje) later hebben over genomenquote:
Compleet subforum voor alleen nog een SC was wat overdreven ja.quote:
de mannen voelden zich geintimideerd door al die viva vrouwenquote:
Hebben ze die niet in de bakkerijquote:
Kan ook nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
de mannen voelden zich geintimideerd door al die viva vrouwen
IJsthee...?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet zo dol op nee. Doe mij maar een ijskoud glas drinken.
Dat is sowieso ook lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet zo dol op nee. Doe mij maar een ijskoud glas drinken.
Matcht wel leuk met de thee/koffie-vraag.quote:
ja maar die heb ik de laatste tijd niet meer gezienquote:
Niet alleen maar colaquote:
Hoezo?quote:
Snacksquote:
Oh, ik ken hem niet met z'n kloonsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere kloontjes he, maar idd moet hij hier wel vaker komen!
@Rafeiroquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ik ken hem niet met z'n kloons
Okayquote:
aah al een poos niet meer gesproken inderdaadquote:
Daar is die ook nog niet weer geweest sinds dat het dicht was...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah al een poos niet meer gesproken inderdaad
maar ja kom ik bijna niet in DTS
aaahquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is die ook nog niet weer geweest sinds dat het dicht was...
Hij zit in het Radio49-topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah al een poos niet meer gesproken inderdaad
maar ja kom ik bijna niet in DTS
beetje vroeg haagsquote:
ah okquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit in het Radio49-topic.Daar ken ik hem van.
Wehehequote:
dan koffie of thee of een sapje met iets te snackenquote:
ik noem het pre-lunchquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan koffie of thee of een sapje met iets te snacken
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik noem het pre-lunch
Ik moet tot 23u vandaag, ik wil gewoon voer.
Liefquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zolang!!!!
![]()
![]()
![]()
dikke respect voor jou
en kitten dan? moet die helemaal zielig alleen blijven tot zo laat?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lief
Ja, want overleggen en dingen en zo.
dat is echt lang!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lief
Ja, want overleggen en dingen en zo.
Die is bij opa en omaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
en kitten dan? moet die helemaal zielig alleen blijven tot zo laat?
oh gezelligquote:
Ja, mensen met kantoortijden hebben een overleg ingepland voor mijn avonddienstquote:
Jaquote:
ik dacht een baby poesjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
Na school gaat ze naar een gastouder. ( soms ook voor school )
En als ik dan later dan 5u thuis ben, halen mijn ouders haar daar op. En dan kom ik haar na mijn werk weer halen. Ze slaapt gewoon door.
oh wel fijn dat ze gewoon door slaapt. als die kleine van mij 's avonds naar opa en oma gaat dan blijft hij daar ook slapen. brengen zij hem de volgende dag naar school.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
Na school gaat ze naar een gastouder. ( soms ook voor school )
En als ik dan later dan 5u thuis ben, halen mijn ouders haar daar op. En dan kom ik haar na mijn werk weer halen. Ze slaapt gewoon door.
Oh ja, maar als ik dat doe, zie ik haar een week nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh wel fijn dat ze gewoon door slaapt. als die kleine van mij 's avonds naar opa en oma gaat dan blijft hij daar ook slapen. brengen zij hem de volgende dag naar school.
quote:
ah ja dat is niet optimaal danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja, maar als ik dat doe, zie ik haar een week niet
Overigens zijn mijn ouders oud en bijna seniel, mijn moeder heeft echt slaap nodig, dus logeren is nooit een optie. TENZIJ er ernstige dingen zijn, en dat is pas 1x geweest. Maar dat was ook écht ernstig.
het is nu nog langer, ongeveer tot haar knieholte. Maar heb geen recente foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Neuh, maar geeft niet. Ze slaapt ook liever in haar eigen bedje.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is nu nog langer, ongeveer tot haar knieholte. Maar heb geen recente foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vast een enorm werk om dat elke keer goed te borstelen!!!
en slapen met een vlecht?Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is nu nog langer, ongeveer tot haar knieholte. Maar heb geen recente foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is flink lang jaDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ja, dat is wel echt een ding ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vast een enorm werk om dat elke keer goed te borstelen!!!
en slapen met een vlecht?
poehhquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt een ding ja.![]()
Klopt, anders zit er direct een vogelnest in.
wassen is ook geen leuk klusjequote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
poehh
de luizenpluismoeders zullen er blij mee zijn
door de wasstraat ermeequote:
eens proberenquote:
je bent nog naakt?quote:
oke okequote:
klinkt alsof ik dat benquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
ik heb een meeting maar degene met wie ik die heb zie ik nog niet online verschijnen.
ga 'm zo wel bellen dan
hier ben ikquote:
Het was nog maar 2 over...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:02 schreef dud0r het volgende:
ik heb een meeting maar degene met wie ik die heb zie ik nog niet online verschijnen.
ga 'm zo wel bellen dan
Oh die was dicht om een verbouwing? Lastig.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, goddank, morgen gaat de super op de hoek weer open.
met jou zou ik wel fysiek meetenquote:
tijd is tijd!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was nog maar 2 over...
Bij ons is het heel gebruikelijk om te laat aan te haken...
Ja, bijna drie weken dicht al. En ik heb op zich zat supermarkten in de buurt, maar super op drie keer rollen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh die was dicht om een verbouwing? Lastig.
Vooral ook als je dat even vergeet en je voor een dichte deur staat. En wat je pas letterlijk doorhebt als je voor de dichtblijvende schuifdeuren staat.... Met je boodschappentassen en lege flessen..
Matig, dat is het.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer je op zondag boodschappen laat bezorgen en de helft van de versproducten maar 2 dagen houdbaar zijn.
WAT IS DIT APPIEHEIJN???![]()
![]()
![]()
![]()
Kwaad maakt het me, kwáád.quote:
bellenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kwaad maakt het me, kwáád.
Wat is dit voor kutgrap. Als of het nog niet duur genoeg is allemaal![]()
Dat is wel echt wat me nog steeds weerhoudt van het boodschappen laten bezorgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kwaad maakt het me, kwáád.
Wat is dit voor kutgrap. Als of het nog niet duur genoeg is allemaal![]()
Ik zou wel willen eigenlijk.quote:
slecht!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou wel willen eigenlijk.
Maar serieus. Dit moet toch verboden worden??
''vroeger'' toen kreeg je als je bij de appie boodschappen bestelde, lang houdbare meuk.
Waarom is nu dan de rosbief tot de 15e goed? Dat is potverdorie morgen al...
En de boodschappen kwamen hier zondag om 19:00u. Wat is dit
Ja, jumbo.. maar die had geen levermoment op zondag.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
slecht!
erg slecht
geen andere bezorgmogelijkheid als de Appie
ik kom morgen wel croissantjes met rosbief eten danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou wel willen eigenlijk.
Maar serieus. Dit moet toch verboden worden??
''vroeger'' toen kreeg je als je bij de appie boodschappen bestelde, lang houdbare meuk.
Waarom is nu dan de rosbief tot de 16e goed? Dat is potverdorie morgen al...
En de boodschappen kwamen hier zondag om 19:00u. Wat is dit
werksequote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
oke het is half 12ik ga maar eens vertrekken voordat ik zelf te laat ben...
Ik zal wel weer zen worden in de auto, dus geen zorgen lieve mensen.
adem inquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
oke het is half 12ik ga maar eens vertrekken voordat ik zelf te laat ben...
Ik zal wel weer zen worden in de auto, dus geen zorgen lieve mensen.
Ze pakken gewoon welke het snelst over de datum is die ze hebben. Beetje net als dat ze vers FiFo vullen. Ik pak dan ook altijd achterin de koelkastquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
Wanneer je op zondag boodschappen laat bezorgen en de helft van de versproducten maar 2 dagen houdbaar zijn.
![]()
![]()
![]()
Dat is ook niet echt normaalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
wellicht over 20 min om lunchgenot aan te kondigen?quote:
oke. want ik begin honger te krijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wellicht over 20 min om lunchgenot aan te kondigen?
waarom zit maanlicht in den haagquote:
ja waar ik hoi maanlicht zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |