Opgelostquote:Op maandag 14 maart 2022 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Deze had toch wel stobbenfrees mogen heten, ter ere van het heuglijke feit![]()
We hebben al eens een stobbenfreesbankje gehad toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Deze had toch wel stobbenfrees mogen heten, ter ere van het heuglijke feit![]()
Ja, maar toen omdat het zo'n leuk woord is en nu om te vieren dat @exode het in een gesprek heeft kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
We hebben al eens een stobbenfreesbankje gehad toch?
Edit:
OUD / [OUD SC] Stobbenfrees.
Ik deed ook zo'n poging (bij een omgezaagde boom nav de stormen..) maar mijn zoon snapte er niets vanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, maar toen omdat het zo'n leuk woord is en nu om te vieren dat @:exode het in een gesprek heeft kunnen gebruiken.
Mijn man blijft maar roepen: dat kan niet hoor zo snel.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:16 schreef Phaidra het volgende:
Ach jeetje hilliebillie, wat rot! Dat soort sneeën zijn pijnlijk. Hopelijk geneest het snel idd.
Hier corona - de tweede ronde. De oudste had een knalpositieve test. Nog geen 8 weken na de eerste besmetting, maar de rest test negatief. En omdat hij echt al na 2 sec uitsloeg, zal het wel een nieuwe besmetting zijn.
Gelukkig testte ik zelf negatief, vanmiddag heb ik een afspraak bij de kno-arts omdat ik nog steeds oorpijn heb en nauwelijks iets hoor. De huisarts kon niks voor me doen omdat er te veel oorsmeer in de gehoorgang zit en dat bij mij niet uitgespoten kan worden. Ik was al bang dat ik nog een week zo door moest.
Maar thuisblijven bij klachten, is dat dan om elke snottebel thuis blijven of gewoon weer als voor corona... met snot naar school, echt ziek is thuisblijven?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:06 schreef LeSage het volgende:
Wat zou het toch fijn zijn als dat hele testen ook overboord gegooid zou gaan worden. Gewoon lekker thuis blijven bij klachten, verder weer door.
Het blijft bij ons op school ook moeilijk met leerkrachten en zo zat S. vrijdag weer thuis. Gelukkig voor deze week wel vervanging.
Dit klinkt op alle fronten als een puik planquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:36 schreef exode het volgende:
Ik heb gisteren een filmpje gekeken van een stobbenfrees en het lijkt me voor iedereen het beste dat ik dat ding niet ga bedienen. De buurman gaat het met een kettingzaag en schep proberen. Ik ga toekijken en steeds roepen 'ik kan een stobbenfrees huren'.
Mijnheer poep komt vrijdag, eigenlijk kon ie pas volgende week. Echt niet he. En hij maakt de kruipruimte ook schoon.
Ik mag hopen dat snot en een hoestje heel snel gewoon weer snot met een hoestje worden, waar niemand voor thuisblijft. Toevallig heb in hier een gevalletje veel snot maar geen corona, maar het kind durft bijna niet naar school omdat hij bang is dat mensen denken dat hij corona heeft. Zelfs een negatieve zelftest heeft hem niet kunnen overtuigen dat hij echt geen corona heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:11 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar thuisblijven bij klachten, is dat dan om elke snottebel thuis blijven of gewoon weer als voor corona... met snot naar school, echt ziek is thuisblijven?
Nou ja, we gaan zien wat ze besluiten natuurlijk...
Classicquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:20 schreef Vlinder het volgende:
En de kinderen proberen dus continu dichtbij te komen want ze willen ook ziek worden en thuis blijven van school
Niet leuk, en eenzaam! Sterkte met de hoofdpijnquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:19 schreef Vlinder het volgende:
Wat sneu Hillie!
Sinds vrijdag ben ik alleen op de slaapkamer. Man en kinderen hebben geen corona en ik wel dus ik zit alleen dit keer.
Die hoofdpijn is zo klote![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |