Wat brutaalquote:Op donderdag 24 september 2020 06:41 schreef vencodark het volgende:
Heeft 1 of andere klootzak vannacht de e-Bike van mijn man gestolen.![]()
Ik kwam vannacht thuis van werk en het viel mij niet eens op dat ie weg was.![]()
Man appte net dat hij mijn fiets maar meegenomen heeft naar werk.
En we hebben zo’n Ring deurbel dus toen ik beelden terugkeek, zie je precies zo’n smerige dief met zijn hoodie op, dat ding uit de voortuin vissen.
Wat je zo’n persoon dan niet allemaal toewenst!![]()
![]()
Dat wel. Maar het is gewoon kut.quote:Op donderdag 24 september 2020 06:44 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat brutaalEcht heel stom, venco
En wat nu, behalve aangifte doen? Zijn jullie hier voor verzekerd?
Bij nader inzien hebben ze 2 uur voor de diefstal gekeken. Niet de avond ervoor. Loopt net van de 23e op de 24e.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:20 schreef Leandra het volgende:
Oh damn, die hebben de boel dus echt verkend
Zuur. Maar, dat was te verwachten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens doet de verzekering niks. Alleen als ie in het schuurtje stond.![]()
Ik ook. En hij is verzekerd. Dat loont zeker bij een ebike wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zuur. Maar, dat was te verwachten eerlijk gezegd.
Waarom stond hij niet in de schuur als het zo’n dure fiets is?
Ik zet de mijne zelfs op slot in de schuur.
Ik vermoed dat het onder inboedelverzekering valt, maar daarvoor moet je inboedel wel IN je woning staanquote:Op donderdag 24 september 2020 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat een geraffineerde bastards! Maar, begrijp ik nu dus goed dat jullie niets terugkrijgen van de verzekering? Mèn, dat is zuur zeg. Wisten jullie dat, dat hij in de schuur moest staan? En hoe doe je dat als je geen schuur hebt? Of bij bv de fietsenstalling op het werk? Ben je dan niet verzekerd tegen diefstal? Dat is een mooieDan is het dus eigenlijk een zeer overbodige verzekering als je het mij vraagt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt, inboedel.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het onder inboedelverzekering valt, maar daarvoor moet je inboedel wel IN je woning staanvoor een fietsverzekering moet je fiets op slot staan, dat hoeft dus niet in de schuur te zijn.
De ebike van mijn collega werd op straat gestolen voor de supermarkt en ze heeft “gewoon” een nieuwe gekregen.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat een geraffineerde bastards! Maar, begrijp ik nu dus goed dat jullie niets terugkrijgen van de verzekering? Mèn, dat is zuur zeg. Wisten jullie dat, dat hij in de schuur moest staan? En hoe doe je dat als je geen schuur hebt? Of bij bv de fietsenstalling op het werk? Ben je dan niet verzekerd tegen diefstal? Dat is een mooieDan is het dus eigenlijk een zeer overbodige verzekering als je het mij vraagt.
Het staat niet alleen in de nacht onbeheerd. Zo'n ding is in 10 seconden weg. Ik neem aan dat je er de rest van de dag niet naast zit.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, inboedel.![]()
Het is laks van ons geweest geen fietsverzekering te doen maar dat is achteraf. Het staat hier alleen onbeheerd in de nacht. We gaan er verder niet stad en land mee door.
Anyway: komt goed en je leert hier ook van natuurlijk.
Kut gast. Hoop dat ie zijn tanden breekt terwijl hij ermee rijdt ofzo.
Bij onze verzekering valt een afgesloten tuin ook onder inboedelverkering mits er duidelijke braaksporen zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het onder inboedelverzekering valt, maar daarvoor moet je inboedel wel IN je woning staanvoor een fietsverzekering moet je fiets op slot staan, dat hoeft dus niet in de schuur te zijn.
Was dat dan geen losse fietsverzekering?quote:Op donderdag 24 september 2020 08:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
De ebike van mijn collega werd op straat gestolen voor de supermarkt en ze heeft “gewoon” een nieuwe gekregen.
Je hebt helemaal gelijk hoor! Dus het geeft niets dat je dat zegt. Man is daar zelf ook gewoon nuchter onder.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Het staat niet alleen in de nacht onbeheerd. Zo'n ding is in 10 seconden weg. Ik neem aan dat je er de rest van de dag niet naast zit.
Het is op zijn zachtst gezegd onhandig om zo'n dure fiets, waar je ook nog eens totaal afhankelijk van bent, onverzekerd voor je huis for grabs neer te zetten. Hopelijk is er van geleerd
(En ja, ik vind absoluut dat mensen met hun poten van andermans spullen af moeten blijven hoor, het is mij ook een paar keer overkomen, en inmiddels staan ze hier altijd verzekerd op slot in de achtertuin)
Was de fiets zelf niet verzekerd?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij nader inzien hebben ze 2 uur voor de diefstal gekeken. Niet de avond ervoor. Loopt net van de 23e op de 24e.
Overigens doet de verzekering niks. Alleen als ie in het schuurtje stond.![]()
Man heeft 1 oktober een afspraak voor de aangifte ivm delen van de beelden.![]()
We gaan zelf marktplaats eens doorzoeken. Wie weet komt ie voorbij.
Dure fiets dus wellicht gewild. Fietstassen weg. Regenpak weg.
Alles weg!![]()
En man is afhankelijk van de fiets want geen rijbewijs. Het is allemaal geen ramp want we hadden geld gespaard om de zolder te verbouwen maar het is gewoon klote.
Mijn fiets staat ook op slot in de berging idd.quote:Op donderdag 24 september 2020 07:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |