abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195228058
Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+
pi_195228082
Heeft 1 of andere klootzak vannacht de e-Bike van mijn man gestolen. :(
Ik kwam vannacht thuis van werk en het viel mij niet eens op dat ie weg was. :')
Man appte net dat hij mijn fiets maar meegenomen heeft naar werk.
En we hebben zo’n Ring deurbel dus toen ik beelden terugkeek, zie je precies zo’n smerige dief met zijn hoodie op, dat ding uit de voortuin vissen.
Ik had geen melding gehad vannacht van beweging bij voordeur omdat ik dat uitgeschakeld had. Anders krijg je constant meldingen overdag van elke persoon of kat die voorbij loopt. }:|

Wat je zo’n persoon dan niet allemaal toewenst! :( :( :(
pi_195228093
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 06:41 schreef vencodark het volgende:
Heeft 1 of andere klootzak vannacht de e-Bike van mijn man gestolen. :(
Ik kwam vannacht thuis van werk en het viel mij niet eens op dat ie weg was. :')
Man appte net dat hij mijn fiets maar meegenomen heeft naar werk.
En we hebben zo’n Ring deurbel dus toen ik beelden terugkeek, zie je precies zo’n smerige dief met zijn hoodie op, dat ding uit de voortuin vissen.

Wat je zo’n persoon dan niet allemaal toewenst! :( :( :(
Wat brutaal :o Echt heel stom, venco :(
En wat nu, behalve aangifte doen? Zijn jullie hier voor verzekerd?
pi_195228144
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 06:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Wat brutaal :o Echt heel stom, venco :(
En wat nu, behalve aangifte doen? Zijn jullie hier voor verzekerd?
Dat wel. Maar het is gewoon kut.
Ik kijk beelden terug van 2 dagen geleden. Zie je precies diezelfde gast lopen en een wit busje in de buurt. Lijkt er zelfs op dat hij een foto maakt.
Stom dat we toch niet elke dag even kijken wat Ring heeft opgenomen. Anders hadden we dit kunnen zien aankomen wellicht. |:(
Godver. :( :r

[ Bericht 10% gewijzigd door vencodark op 24-09-2020 07:11:01 ]
  donderdag 24 september 2020 @ 07:18:32 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195228246
:o Shit zeg! -O-
Dikke kans dar ze er meer hebben dan, met dat busje!
Ga je je beelden met de politie delen? Wie weet hebben ze er iets aan.
pi_195228255
Oh damn, die hebben de boel dus echt verkend :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195228346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:20 schreef Leandra het volgende:
Oh damn, die hebben de boel dus echt verkend :o
Bij nader inzien hebben ze 2 uur voor de diefstal gekeken. Niet de avond ervoor. Loopt net van de 23e op de 24e.
Overigens doet de verzekering niks. Alleen als ie in het schuurtje stond. -O-
Man heeft 1 oktober een afspraak voor de aangifte ivm delen van de beelden. :Y

We gaan zelf marktplaats eens doorzoeken. Wie weet komt ie voorbij.
Dure fiets dus wellicht gewild. Fietstassen weg. Regenpak weg.
Alles weg! ;(

En man is afhankelijk van de fiets want geen rijbewijs. Het is allemaal geen ramp want we hadden geld gespaard om de zolder te verbouwen maar het is gewoon klote. :{w
pi_195228349
Vervelend Venco.
pi_195228375
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zuur. Maar, dat was te verwachten eerlijk gezegd.
Waarom stond hij niet in de schuur als het zo’n dure fiets is?
Ik zet de mijne zelfs op slot in de schuur.
pi_195228500
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ook. En hij is verzekerd. Dat loont zeker bij een ebike wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195228506
Wat een geraffineerde bastards! Maar, begrijp ik nu dus goed dat jullie niets terugkrijgen van de verzekering? Mèn, dat is zuur zeg. Wisten jullie dat, dat hij in de schuur moest staan? En hoe doe je dat als je geen schuur hebt? Of bij bv de fietsenstalling op het werk? Ben je dan niet verzekerd tegen diefstal? Dat is een mooie :o Dan is het dus eigenlijk een zeer overbodige verzekering als je het mij vraagt.
pi_195228510
Maar bloedirritant natuurlijk, zulke acties :(
pi_195228528
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat een geraffineerde bastards! Maar, begrijp ik nu dus goed dat jullie niets terugkrijgen van de verzekering? Mèn, dat is zuur zeg. Wisten jullie dat, dat hij in de schuur moest staan? En hoe doe je dat als je geen schuur hebt? Of bij bv de fietsenstalling op het werk? Ben je dan niet verzekerd tegen diefstal? Dat is een mooie :o Dan is het dus eigenlijk een zeer overbodige verzekering als je het mij vraagt.
Ik vermoed dat het onder inboedelverzekering valt, maar daarvoor moet je inboedel wel IN je woning staan ;) voor een fietsverzekering moet je fiets op slot staan, dat hoeft dus niet in de schuur te zijn.
pi_195228564
quote:

[..]

Inderdaad.
Tja, in de schuur past ie niet en mijn man heeft er gewoon op gegokt dat het kon. We wonen hier nu bijna 7 jaar en er hebben meerdere e-bikes met de jaren gestaan zonder diefstal.
Op den duur vertrouw je gewoon dat het kan.
Maar ik heb het meer dan eens al gezegd dat ding gewoon in de achtertuin te zetten ivm diefstal.
Het is gewoon te makkelijk, zo blijkt.
pi_195228584
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het onder inboedelverzekering valt, maar daarvoor moet je inboedel wel IN je woning staan ;) voor een fietsverzekering moet je fiets op slot staan, dat hoeft dus niet in de schuur te zijn.
Klopt, inboedel. :)
Het is laks van ons geweest geen fietsverzekering te doen maar dat is achteraf. Het staat hier alleen onbeheerd in de nacht. We gaan er verder niet stad en land mee door.

Anyway: komt goed en je leert hier ook van natuurlijk.
Kut gast. Hoop dat ie zijn tanden breekt terwijl hij ermee rijdt ofzo. :(
pi_195228615
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
De ebike van mijn collega werd op straat gestolen voor de supermarkt en ze heeft “gewoon” een nieuwe gekregen.
pi_195228662
@vencodark Heb je een foto van de fiets? Of wat erop lijkt? Wil Marktplaats vandaag wel even voor je afspeuren! :)
  donderdag 24 september 2020 @ 08:15:08 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_195228667
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Klopt, inboedel. :)
Het is laks van ons geweest geen fietsverzekering te doen maar dat is achteraf. Het staat hier alleen onbeheerd in de nacht. We gaan er verder niet stad en land mee door.

Anyway: komt goed en je leert hier ook van natuurlijk.
Kut gast. Hoop dat ie zijn tanden breekt terwijl hij ermee rijdt ofzo. :(
Het staat niet alleen in de nacht onbeheerd. Zo'n ding is in 10 seconden weg. Ik neem aan dat je er de rest van de dag niet naast zit.
Het is op zijn zachtst gezegd onhandig om zo'n dure fiets, waar je ook nog eens totaal afhankelijk van bent, onverzekerd voor je huis for grabs neer te zetten. Hopelijk is er van geleerd ;)

(En ja, ik vind absoluut dat mensen met hun poten van andermans spullen af moeten blijven hoor, het is mij ook een paar keer overkomen, en inmiddels staan ze hier altijd verzekerd op slot in de achtertuin ;))
disclaimer
pi_195228800
Ah, ik dacht dat het over een fietsverzekering ging inderdaad. Maar wel duur leergeld dan :{
pi_195228801
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Bij onze verzekering valt een afgesloten tuin ook onder inboedelverkering mits er duidelijke braaksporen zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

De ebike van mijn collega werd op straat gestolen voor de supermarkt en ze heeft “gewoon” een nieuwe gekregen.
Was dat dan geen losse fietsverzekering?
pi_195228810
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:15 schreef SQ het volgende:

[..]

Het staat niet alleen in de nacht onbeheerd. Zo'n ding is in 10 seconden weg. Ik neem aan dat je er de rest van de dag niet naast zit.
Het is op zijn zachtst gezegd onhandig om zo'n dure fiets, waar je ook nog eens totaal afhankelijk van bent, onverzekerd voor je huis for grabs neer te zetten. Hopelijk is er van geleerd ;)

(En ja, ik vind absoluut dat mensen met hun poten van andermans spullen af moeten blijven hoor, het is mij ook een paar keer overkomen, en inmiddels staan ze hier altijd verzekerd op slot in de achtertuin ;))
Je hebt helemaal gelijk hoor! Dus het geeft niets dat je dat zegt. Man is daar zelf ook gewoon nuchter onder.
Het is gewoon niet cool. :{w
pi_195228814
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij nader inzien hebben ze 2 uur voor de diefstal gekeken. Niet de avond ervoor. Loopt net van de 23e op de 24e.
Man heeft 1 oktober een afspraak voor de aangifte ivm delen van de beelden. :Y

We gaan zelf marktplaats eens doorzoeken. Wie weet komt ie voorbij.
Dure fiets dus wellicht gewild. Fietstassen weg. Regenpak weg.
Alles weg! ;(

En man is afhankelijk van de fiets want geen rijbewijs. Het is allemaal geen ramp want we hadden geld gespaard om de zolder te verbouwen maar het is gewoon klote. :{w
Was de fiets zelf niet verzekerd? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195228826
quote:

[..]

Mijn fiets staat ook op slot in de berging idd.
Als enige trouwens, maar dat moet ook wel, want mijn fiets is verzekerd, dus als die in de berging niet op slot staat keert de verzekering van de fiets niet uit want dan ontbreekt er een sleutel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195228860
Het is zo zonde, de verzekering van mijn E-bike kost nog geen ¤ 8,50 per maand, en dan zit er ook nog zo'n zender op.

Dat laatste had ik bij mijn vorige E-bike niet trouwens, maar nadat die gegapt was had ik echt zo iets van "Fuck you, teringhufters! :r "
Dus deze met zender, en een extra slot, zo'n 4-sterren motorslot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195228901
Misschien kun je een muuranker monteren waar een volgende fiets dan met een slot aan vastgemaakt kan worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')