abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195228058
Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+
pi_195228082
Heeft 1 of andere klootzak vannacht de e-Bike van mijn man gestolen. :(
Ik kwam vannacht thuis van werk en het viel mij niet eens op dat ie weg was. :')
Man appte net dat hij mijn fiets maar meegenomen heeft naar werk.
En we hebben zo’n Ring deurbel dus toen ik beelden terugkeek, zie je precies zo’n smerige dief met zijn hoodie op, dat ding uit de voortuin vissen.
Ik had geen melding gehad vannacht van beweging bij voordeur omdat ik dat uitgeschakeld had. Anders krijg je constant meldingen overdag van elke persoon of kat die voorbij loopt. }:|

Wat je zo’n persoon dan niet allemaal toewenst! :( :( :(
pi_195228093
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 06:41 schreef vencodark het volgende:
Heeft 1 of andere klootzak vannacht de e-Bike van mijn man gestolen. :(
Ik kwam vannacht thuis van werk en het viel mij niet eens op dat ie weg was. :')
Man appte net dat hij mijn fiets maar meegenomen heeft naar werk.
En we hebben zo’n Ring deurbel dus toen ik beelden terugkeek, zie je precies zo’n smerige dief met zijn hoodie op, dat ding uit de voortuin vissen.

Wat je zo’n persoon dan niet allemaal toewenst! :( :( :(
Wat brutaal :o Echt heel stom, venco :(
En wat nu, behalve aangifte doen? Zijn jullie hier voor verzekerd?
pi_195228144
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 06:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Wat brutaal :o Echt heel stom, venco :(
En wat nu, behalve aangifte doen? Zijn jullie hier voor verzekerd?
Dat wel. Maar het is gewoon kut.
Ik kijk beelden terug van 2 dagen geleden. Zie je precies diezelfde gast lopen en een wit busje in de buurt. Lijkt er zelfs op dat hij een foto maakt.
Stom dat we toch niet elke dag even kijken wat Ring heeft opgenomen. Anders hadden we dit kunnen zien aankomen wellicht. |:(
Godver. :( :r

[ Bericht 10% gewijzigd door vencodark op 24-09-2020 07:11:01 ]
  donderdag 24 september 2020 @ 07:18:32 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_195228246
:o Shit zeg! -O-
Dikke kans dar ze er meer hebben dan, met dat busje!
Ga je je beelden met de politie delen? Wie weet hebben ze er iets aan.
pi_195228255
Oh damn, die hebben de boel dus echt verkend :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195228346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:20 schreef Leandra het volgende:
Oh damn, die hebben de boel dus echt verkend :o
Bij nader inzien hebben ze 2 uur voor de diefstal gekeken. Niet de avond ervoor. Loopt net van de 23e op de 24e.
Overigens doet de verzekering niks. Alleen als ie in het schuurtje stond. -O-
Man heeft 1 oktober een afspraak voor de aangifte ivm delen van de beelden. :Y

We gaan zelf marktplaats eens doorzoeken. Wie weet komt ie voorbij.
Dure fiets dus wellicht gewild. Fietstassen weg. Regenpak weg.
Alles weg! ;(

En man is afhankelijk van de fiets want geen rijbewijs. Het is allemaal geen ramp want we hadden geld gespaard om de zolder te verbouwen maar het is gewoon klote. :{w
pi_195228349
Vervelend Venco.
pi_195228375
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zuur. Maar, dat was te verwachten eerlijk gezegd.
Waarom stond hij niet in de schuur als het zo’n dure fiets is?
Ik zet de mijne zelfs op slot in de schuur.
pi_195228500
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ook. En hij is verzekerd. Dat loont zeker bij een ebike wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195228506
Wat een geraffineerde bastards! Maar, begrijp ik nu dus goed dat jullie niets terugkrijgen van de verzekering? Mèn, dat is zuur zeg. Wisten jullie dat, dat hij in de schuur moest staan? En hoe doe je dat als je geen schuur hebt? Of bij bv de fietsenstalling op het werk? Ben je dan niet verzekerd tegen diefstal? Dat is een mooie :o Dan is het dus eigenlijk een zeer overbodige verzekering als je het mij vraagt.
pi_195228510
Maar bloedirritant natuurlijk, zulke acties :(
pi_195228528
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
Wat een geraffineerde bastards! Maar, begrijp ik nu dus goed dat jullie niets terugkrijgen van de verzekering? Mèn, dat is zuur zeg. Wisten jullie dat, dat hij in de schuur moest staan? En hoe doe je dat als je geen schuur hebt? Of bij bv de fietsenstalling op het werk? Ben je dan niet verzekerd tegen diefstal? Dat is een mooie :o Dan is het dus eigenlijk een zeer overbodige verzekering als je het mij vraagt.
Ik vermoed dat het onder inboedelverzekering valt, maar daarvoor moet je inboedel wel IN je woning staan ;) voor een fietsverzekering moet je fiets op slot staan, dat hoeft dus niet in de schuur te zijn.
pi_195228564
quote:

[..]

Inderdaad.
Tja, in de schuur past ie niet en mijn man heeft er gewoon op gegokt dat het kon. We wonen hier nu bijna 7 jaar en er hebben meerdere e-bikes met de jaren gestaan zonder diefstal.
Op den duur vertrouw je gewoon dat het kan.
Maar ik heb het meer dan eens al gezegd dat ding gewoon in de achtertuin te zetten ivm diefstal.
Het is gewoon te makkelijk, zo blijkt.
pi_195228584
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het onder inboedelverzekering valt, maar daarvoor moet je inboedel wel IN je woning staan ;) voor een fietsverzekering moet je fiets op slot staan, dat hoeft dus niet in de schuur te zijn.
Klopt, inboedel. :)
Het is laks van ons geweest geen fietsverzekering te doen maar dat is achteraf. Het staat hier alleen onbeheerd in de nacht. We gaan er verder niet stad en land mee door.

Anyway: komt goed en je leert hier ook van natuurlijk.
Kut gast. Hoop dat ie zijn tanden breekt terwijl hij ermee rijdt ofzo. :(
pi_195228615
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
De ebike van mijn collega werd op straat gestolen voor de supermarkt en ze heeft “gewoon” een nieuwe gekregen.
pi_195228662
@vencodark Heb je een foto van de fiets? Of wat erop lijkt? Wil Marktplaats vandaag wel even voor je afspeuren! :)
  donderdag 24 september 2020 @ 08:15:08 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_195228667
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Klopt, inboedel. :)
Het is laks van ons geweest geen fietsverzekering te doen maar dat is achteraf. Het staat hier alleen onbeheerd in de nacht. We gaan er verder niet stad en land mee door.

Anyway: komt goed en je leert hier ook van natuurlijk.
Kut gast. Hoop dat ie zijn tanden breekt terwijl hij ermee rijdt ofzo. :(
Het staat niet alleen in de nacht onbeheerd. Zo'n ding is in 10 seconden weg. Ik neem aan dat je er de rest van de dag niet naast zit.
Het is op zijn zachtst gezegd onhandig om zo'n dure fiets, waar je ook nog eens totaal afhankelijk van bent, onverzekerd voor je huis for grabs neer te zetten. Hopelijk is er van geleerd ;)

(En ja, ik vind absoluut dat mensen met hun poten van andermans spullen af moeten blijven hoor, het is mij ook een paar keer overkomen, en inmiddels staan ze hier altijd verzekerd op slot in de achtertuin ;))
disclaimer
pi_195228800
Ah, ik dacht dat het over een fietsverzekering ging inderdaad. Maar wel duur leergeld dan :{
pi_195228801
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Bij onze verzekering valt een afgesloten tuin ook onder inboedelverkering mits er duidelijke braaksporen zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:06 schreef amaranta het volgende:

[..]

De ebike van mijn collega werd op straat gestolen voor de supermarkt en ze heeft “gewoon” een nieuwe gekregen.
Was dat dan geen losse fietsverzekering?
pi_195228810
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:15 schreef SQ het volgende:

[..]

Het staat niet alleen in de nacht onbeheerd. Zo'n ding is in 10 seconden weg. Ik neem aan dat je er de rest van de dag niet naast zit.
Het is op zijn zachtst gezegd onhandig om zo'n dure fiets, waar je ook nog eens totaal afhankelijk van bent, onverzekerd voor je huis for grabs neer te zetten. Hopelijk is er van geleerd ;)

(En ja, ik vind absoluut dat mensen met hun poten van andermans spullen af moeten blijven hoor, het is mij ook een paar keer overkomen, en inmiddels staan ze hier altijd verzekerd op slot in de achtertuin ;))
Je hebt helemaal gelijk hoor! Dus het geeft niets dat je dat zegt. Man is daar zelf ook gewoon nuchter onder.
Het is gewoon niet cool. :{w
pi_195228814
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bij nader inzien hebben ze 2 uur voor de diefstal gekeken. Niet de avond ervoor. Loopt net van de 23e op de 24e.
Man heeft 1 oktober een afspraak voor de aangifte ivm delen van de beelden. :Y

We gaan zelf marktplaats eens doorzoeken. Wie weet komt ie voorbij.
Dure fiets dus wellicht gewild. Fietstassen weg. Regenpak weg.
Alles weg! ;(

En man is afhankelijk van de fiets want geen rijbewijs. Het is allemaal geen ramp want we hadden geld gespaard om de zolder te verbouwen maar het is gewoon klote. :{w
Was de fiets zelf niet verzekerd? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195228826
quote:

[..]

Mijn fiets staat ook op slot in de berging idd.
Als enige trouwens, maar dat moet ook wel, want mijn fiets is verzekerd, dus als die in de berging niet op slot staat keert de verzekering van de fiets niet uit want dan ontbreekt er een sleutel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195228860
Het is zo zonde, de verzekering van mijn E-bike kost nog geen ¤ 8,50 per maand, en dan zit er ook nog zo'n zender op.

Dat laatste had ik bij mijn vorige E-bike niet trouwens, maar nadat die gegapt was had ik echt zo iets van "Fuck you, teringhufters! :r "
Dus deze met zender, en een extra slot, zo'n 4-sterren motorslot.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195228901
Misschien kun je een muuranker monteren waar een volgende fiets dan met een slot aan vastgemaakt kan worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 24 september 2020 @ 08:54:43 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_195228956
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:45 schreef Leandra het volgende:
Misschien kun je een muuranker monteren waar een volgende fiets dan met een slot aan vastgemaakt kan worden?
Dit had ik bij mijn vorige huis in centrum Eindhoven inderdaad.
Hebben ze wel mijn toen onverzekerde moederfiets van losgeknipt maar hey, de drempel was iig al wat verhoogd :')
disclaimer
pi_195229101
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 08:54 schreef SQ het volgende:

[..]

Dit had ik bij mijn vorige huis in centrum Eindhoven inderdaad.
Hebben ze wel mijn toen onverzekerde moederfiets van losgeknipt maar hey, de drempel was iig al wat verhoogd :')
Darn 🤔
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195229106
Mijn oude omafiets is zelfs ooit uit de achtertuin van mijn schoonouders door de heg heen gejat. En die heg is niet eens aan de straat, maar aan een braakliggende tuin.
Echt hufterig om spullen mee te nemen of te vernielen :(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_195229316
Hier wordt ook meer ingebroken en spullen uit tuinen meegenomen. Wij zijn dus voorzichtiger geworden, fietsen staan altijd al in de schuur en op slot maar nu doen we de schuur ook op slot (ja dorp he....)

Toevallig gisteren een hele zoektocht gedaan naar wifi beveiligingscamera's. Wij gaan er 1 binnen zetten, gericht op de voortuin (wij hebben geen achterom, ja hebben we wel maar dan moet je via de voorkant van het huis zeg maar), die zetten we dan aan als we naar bed gaan of niet thuis zijn. Wel even de buren inlichten want die lopen daar ook langs.

En ik ben vandaag van de leg en volledig uit mijn ritme, mijn vriendin werkt vandaag ook thuis. Op donderdag is ze lesvrij en doet al haar management taken. Dat moeten ze voortaan thuis doen. En daardoor startten we vanochtend langzamer op en en en en en moet ik Friends zachter zetten (ik kan echt niet in stilte werken).

Eej en waarom hebben we geen stobbenfrees OP?
  Manager PR/Moderator donderdag 24 september 2020 @ 09:45:56 #30
269689 crew  Viv
pi_195229616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 09:24 schreef exode het volgende:
Eej en waarom hebben we geen stobbenfrees OP?
Oh ja! -O-
@SQ ? O-)
pi_195229655
De vorige toch ook al niet?

Edit; oh wacht, het kwam pas in het vorige topic ter sprake..... langzaam topic was dat :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195229852
Zo'n zender is wel ideaal Leandra. Op die manier zijn hier vorige week tientallen fietsen uit ons dorp teruggevonden doordat ze een vrachtwagen van de A4 konden plukken op basis van de zendergegevens van één van de fietsen. Het was gewoon een transporteur met alle benodigde papieren etc. die op weg was naar Polen, dus de daders zijn nog spoorloos. Maar wel fijn voor een boel dorpsbewoners hier dat die ene fiets een zender had, want zij hebben allemaal hun fiets terug. :Y
pi_195229937
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo'n zender is wel ideaal Leandra. Op die manier zijn hier vorige week tientallen fietsen uit ons dorp teruggevonden doordat ze een vrachtwagen van de A4 konden plukken op basis van de zendergegevens van één van de fietsen. Het was gewoon een transporteur met alle benodigde papieren etc. die op weg was naar Polen, dus de daders zijn nog spoorloos. Maar wel fijn voor een boel dorpsbewoners hier dat die ene fiets een zender had, want zij hebben allemaal hun fiets terug. :Y
Ja, dan is het lekker effectief.

Overigens verwacht ik dat mijn gestolen E-bike ook in Polen of een ander oostblokland terechtgekomen is, ik heb tot een half jaar na de diefstal automatische meldingen van marktplaats gehad voor dat model, maar er was er nooit een bij in mijn kleurstelling, en dan had ik ook nog eens een vrij forse framehoogte (59 cm), dus ik ga er vanuit dat die fiets sowieso al vrij rap uit NL verdwenen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 24 september 2020 @ 10:07:14 #34
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195229942
Zo'n zender klinkt inderdaad wel heel effectief! Toch snap ik ook wel dat 8,50 per maand niet voor iedereen een heel klein bedrag is.

Ik realiseer me ineens dat de fiets van mijn dochter wel verzekerd is, maar ze is laatst wel een fietssleutel kwijt geraakt. Dus als hij nu gestolen wordt denken ze dat hij niet op slot stond. Ik zal dit maar eens doorgeven aan de verzekering (en een sleutel bij laten maken).
in de haak.
pi_195229981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dan is het lekker effectief.

Overigens verwacht ik dat mijn gestolen E-bike ook in Polen of een ander oostblokland terechtgekomen is, ik heb tot een half jaar na de diefstal automatische meldingen van marktplaats gehad voor dat model, maar er was er nooit een bij in mijn kleurstelling, en dan had ik ook nog eens een vrij forse framehoogte (59 cm), dus ik ga er vanuit dat die fiets sowieso al vrij rap uit NL verdwenen was.
De man in kwestie leek eigenlijk ook wel op een persoon uit 1 van de Oostbloklanden.
Wie weet. :?
pi_195230018
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:07 schreef trui het volgende:
Zo'n zender klinkt inderdaad wel heel effectief! Toch snap ik ook wel dat 8,50 per maand niet voor iedereen een heel klein bedrag is.

Ik realiseer me ineens dat de fiets van mijn dochter wel verzekerd is, maar ze is laatst wel een fietssleutel kwijt geraakt. Dus als hij nu gestolen wordt denken ze dat hij niet op slot stond. Ik zal dit maar eens doorgeven aan de verzekering (en een sleutel bij laten maken).
Ja, idd melden bij de verzekering.
Of het slot vervangen (en melden bij de verzekering).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195230084
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 24 september 2020 @ 10:19:41 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195230103
Wat zuur zeg! Precies de reden dat mijn fiets altijd op slot in de garage staat, want das de enige die verzekerd is met een losse verzekering.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195230127
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:21 schreef exode het volgende:
Dank je wel Phaidre, mijn onderzoek is bij de huisarts. Geen test nodig, die vraag stelde ik toevallig bij de afspraak die gecancelled werd 2 weken geleden.
Gelukkig!

En *O* voor topictitel!

Mijn elektrische bakfiets is ook los verzekerd. Die kan echt niet in de schuur staan, of iig niet zonder heel veel gedoe (auto staat ervoor geparkeerd dus die moet dan altijd eerst weg voor je er met de bakfiets langs kan). Ik betaal ca. ¤100 per jaar, in eerst instantie voor 3 jaar, maar laatst heb ik het voor 2 jaar verlengd. Ik hoef de fiets alleen op slot te hebben, en het computertje eraf. Geen extra slot en hoeft ook niet binnen te staan. Ik krijg ook gewoon een nieuwe fiets, geen geldbedrag oid. De fiets staat ook geregeld bij het station, dus dit is een heel fijne geruststelling!

[ Bericht 29% gewijzigd door Phaidra op 24-09-2020 10:38:37 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_195230159
Toch eens kijken wat voor camera's we straks op gaan hangen aan het huis.... aan de ene kant denk ik van "joh, dorpje.... laat gaan", aan de andere kant is het wel zaak nu te regelen dat ze er kunnen komen te hangen want als je daar achteraf de aansluitingen voor moet maken is het veel lastiger.
Ik heb iig al wel bekeken wat de beste punten voor een camera zijn, maar misschien moeten we er zelfs 4 hebben :{
Of 1 die 360 graden kan, en dan de juiste plek, dan kan het wel met 3.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195230306
Hier ooit een scooter verankert aan een tegel gejat. Ze hadden de tegel eruit geschept, dus met tegel en al meegenomen (in waarschijnlijk een bestelbusje). De scooter was drie dagen oud, dus waarschijnlijk gevolgd (doodlopend straatje).

Eigenlijk wisten we voordat we aangifte gingen doen ook al waar de scooter zeer waarschijnlijk was (via via, dorpje he ;) ). Maar bij de aangifte werd er dringend verzocht dat vermoeden niet te vermelden, want die mensen stonden bekend om vermoedelijke wraakacties :o

Nieuwe scooter is er nooit meer gekomen...
pi_195230340
Sjezus wat een verhaal.... en dat je dan weet waar hij is maar niets kunt doen :(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195230367
Overigens kun je zelf de fiets ook niet traceren als je zo'n zender hebt.... om te voorkomen dat je met een honkbalknuppel je fiets terug gaat halen.
En met hoe pissig ik was toen hij gegapt was kan ik me daar wel wat bij voorstellen... ik had de eerste dagen niet eens geweten wat ik gedaan had als ik hem had zien fietsen (dat is dan weer het voordeel van een fiets in een weinig voorkomende kleurstelling; je ziet m niet 6 keer per dag langskomen :+ ).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_195230373
quote:
Kak, ik word er alleen maar feller van. :')
Op onszelf en op de dief. Even afgezien van het geld stoort het mij gewoon hoe zo’n rotzak er met je spullen vandoor gaat. Al was het een fiets van 2 tientjes, het is van jou.
Mijn fiets is weleens op het station gestolen. Oud ding maar toch. Het is van mij! :(

Ik wens zo’n dief 3 dagen diarree zonder toiletpapier. :{w
Of zitten in een bak vol brandnetels.
Of een aantal weken de hik ofzo. :')
pi_195230379
Jeetje wat een stomme verhalen van inbraken. Ik heb als 19jarige een inbreker betrapt zonder dat ik het door had. Ik woonde op kamers op de begane grond. Ineens scheen er 's nachts een zaklamp op mijn tuindeur, ik dacht dat het de huisbaas was (uhm ja 's nachts half wakker) dus ik deed mijn lamp aan. Zaklamp was meteen weg dus ik ben weer gaan slapen. Hoorde ik de volgende dag dat in het gebouw was ingebroken.

Verder verzeker ik zo min mogelijk, sinds ik me de hele dag bezighoud met verzekeringen, claims en kleine letters, heb ik wat polissen geschrapt. Maar het is voor iedereen anders, als je geen geld voor een nieuwe fiets op de plank hebt liggen, is verzekeren een goede optie.

Wel doe ik sinds een aantal maanden de achterdeur altijd op slot, ook als ik de speeltuin inga of naar de bakker loop wat beide op kijkafstand van ons huis is. De buurvrouw liet eens vallen dat wij toch nooit de achterdeur op slot deden. Haar zoon heeft een enorm strafblad en hoewel hij blijkbaar sinds een paar jaar een brave burger is, heeft hij nog steeds foute vrienden. No way dat die hoeven te horen dat wij de deur niet op slot doen.
pi_195230402
Topictitel *O*
Onze buren hebben maandag 3 mega confineren laten omzagen uit de tuin. EIndelijk, want nu is er meer zon O+ in onze tuin, en bij elke storm was ik bang dat die dingen om zouden gaan (waren echt al 50+ jaar oud en ruim 15 meter hoog). Dus nu heb ik ook echt een reden om het mooie woord stobbenfrees te gebruiken de volgende keer als ik ze spreek. Die hebben ze vast nodig om de stronken te verwijderen ^O^

Hier ook een dorp waar achterdeuren en schuren vaak open staan. Ik probeer er idd aan te denken toch alles op slot te zetten, want bij ons oude huis verdween ook vriends gammele mountainbike uit de schuur. Gelukkig vond de dief m ook te gammel, en vonden we hem een straat verder in een brandgang terug _O-
pi_195230425
Jaaaaaaaaaa stobbenfrees OP!
  Manager PR/Moderator donderdag 24 september 2020 @ 11:13:33 #48
269689 crew  Viv
pi_195230862
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:39 schreef mousemicky het volgende:
Onze buren hebben maandag 3 mega confineren laten omzagen uit de tuin. EIndelijk, want nu is er meer zon O+ in onze tuin, en bij elke storm was ik bang dat die dingen om zouden gaan (waren echt al 50+ jaar oud en ruim 15 meter hoog). Dus nu heb ik ook echt een reden om het mooie woord stobbenfrees te gebruiken de volgende keer als ik ze spreek. Die hebben ze vast nodig om de stronken te verwijderen ^O^
Wat een geluk! :D O+ Stobbenfrees *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 september 2020 @ 11:49:19 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_195231349
Toevallig vandaag mijn nieuwe fiets verzekerd. Diefstal en schade voor 54 Euro per jaar. 3 jaar 100% dekking en daarna wat afbouw.

Viel me reuze mee.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 24 september 2020 @ 12:21:04 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_195231882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 11:49 schreef Ynske het volgende:
Toevallig vandaag mijn nieuwe fiets verzekerd. Diefstal en schade voor 54 Euro per jaar. 3 jaar 100% dekking en daarna wat afbouw.

Viel me reuze mee.
Vast niet in Amsterdam :D
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')