abonnement Unibet Coolblue
pi_204082031
Welkom in Het Positiviteitstopic!

De insteek van dit topic is positief. Negatieve zaken mogen elders genoemd en bediscussieerd worden. Realistische posts zijn ook welkom, ook al zijn ze niet overwegend positief. We steken onze kop niet in het spreekwoordelijke zand :)

Hierbij een link naar het Dashboard coronavirus van de Rijksoverheid.

Corona locator Nederland met heel veel cijfers: https://www.bddataplan.nl/corona/

Extra bronnen:
https://www.covidbesmettingen.nl/ic-bedden/
https://rivm.wegmetdetestwet.nl/lcps/

Cijfers over vaccinaties vind je op: https://www.coronabeeld.nl

Ben je het niet met een ander eens? Prima, maar dat hoeft niet per se hier gepost te worden. Voer dat gesprek desgewenst via DM of PM.

Iedereen die meepost, bedankt! Het is een fijn topic geworden wat gewaardeerd wordt door meerdere mensen. Samen slepen we elkaar er doorheen!

[ Bericht 11% gewijzigd door miss_sly op 24-03-2022 14:54:47 ]
pi_204082143
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:01 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Wat een verademing die Kuipers. Ik had het niet verwacht, maar ik ben zo blij met hem ten opzichte van Hugo. Waar Hugo enkel in angst en paniek kon denken is Kuipers gewoon realistisch en kijkt naar veel meer dan naar het veilig stellen van zijn eigen hachje.

Morgen wordt aangekondigd dat alles eraf gaat als ik het goed begrijp, als dat gebeurd is (zal wel een paar dagen duren) dan denk ik dat we kunnen stellen dat we in Nederland weer normaal kunnen leven. Het oude normaal is dan gewoon weer normaal, wat een heerlijk idee!
pi_204082623
Ik denk dat Kuipers op medisch gebied veel meer kennis van zaken heeft en daarom makkelijker dan Hugo afwijkt van OMT adviezen. Hij kan ze beter op waarde schatten. (En ik durf het haast niet te zeggen, maar ik vind dat Hugo het op BZK tot heden best goed doet. )
pi_204083351
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat een verademing die Kuipers. Ik had het niet verwacht, maar ik ben zo blij met hem ten opzichte van Hugo. Waar Hugo enkel in angst en paniek kon denken is Kuipers gewoon realistisch en kijkt naar veel meer dan naar het veilig stellen van zijn eigen hachje.

Morgen wordt aangekondigd dat alles eraf gaat als ik het goed begrijp, als dat gebeurd is (zal wel een paar dagen duren) dan denk ik dat we kunnen stellen dat we in Nederland weer normaal kunnen leven. Het oude normaal is dan gewoon weer normaal, wat een heerlijk idee!
Kuipers is realistischer, die weet wat ziektes doen, en hoeveel die normaal ook al voorkomen en hoe naar die kunnen zijn. Er is veel te doen om kwetsbaren, maar die zijn niet alleen kwetsbaar voor SARS-CoV-2, maar ook voor velen al eerder bestaande ziektekiemen. Waarom moeten we dan nu opeens ons anders gaan gedragen, nadat we alle medisch redelijke inspanning hebben geleverd die we kunnen leveren (door ons te laten inenten)?
Het is heel naar, vooral voor kwetsbaren, dat er een nieuwe nare ziekte bijgekomen is, maar het is niet redelijkerwijs praktisch te doen om de samenleving dermate aan te passen aan hun. Dat zou betekenen dat de kans op infectie voor iedereen flink teruggedrongen moet worden, en voor de meeste mensen is dat juist niet goed, zeker niet op de lange termijn. Af en toe blootgesteld worden, zeker voor je vijftigste, is niet erg risicovol, zeker niet na een paar vacinaties. En ik vraag me af of kinderen onder de 10-8 jaar (die nog een paar jaar te gaan hebben voor hun eerste prik) uberhaupt ooit nog wel een prik zullen krijgen, of dat natuurlijk opgebouwde immuniteit tegen de tijd dat ze aan de beurt zijn voldoende wordt geacht.
pi_204085293
Even een mooi perspectief. Ik neem jullie mee naar 15 maart 2020, exact 2 jaar geleden dus. Corona was net onder ons, al wisten de meeste mensen nog amper wat dat inhield. Voor 15 maart deden veel mensen, waaronder Mark Rutte en Jaap van Dissel nog lacherig over de hele situatie. Wie weet er niet meer de handen die geschud werden enkele dagen eerder.

Maar toen werd het 15 maart 2020, een zwarte dag voor ons sociale leven. Rond 17:00 werd er een persconferentie gegeven en werden onze vrijheden enorm ingeperkt. Scholen werden gesloten en om 18:00 moest de horeca iedereen buiten zetten. De intelligente lockdown was een feit. De dagen na 15 maart kenmerkten zich van paniek (WC papier hamsteren) tot ongeloof ("zo erg is het toch niet?") tot zoeken naar hoe we ons moesten gedragen (meters afstand als je elkaar passeerde op straat). Om met een metafoor van de overheid te spreken, we kregen toen echt een gigantische klap met de hamer.

Op 15 maart 2020 hadden we 1109 positieve testen. Voor die tijd ongekend en zeer beangstigend.

Hoe anders is het leven nu, precies 2 jaar later. Deze week gaan we waarschijnlijk helemaal terug naar normaal, maar de huidige situatie kunnen we al wel behoorlijk normaal noemen in mijn ogen. 1109 besmettingen zouden we nu smakelijk om lachen en afdoen als "nihil". We zijn ondertussen al vele maanden gewend aan 30k en meer besmettingen met pieken tot bijna 100k.

We kunnen wel stellen dat we in 2 jaar tijd ontzettend veel geleerd hebben en we hebben laten zien hoe flexibel de geest van de mens is.

Hopelijk kijken we over 2 jaar terug en lachen we om het hele Corona. "Corona, dat is echt zo 2020-2021!" zou een prachtige uitspraak zijn.

Het betekent ook dat dit topic bijna 2 jaar oud is, ongelofelijk. Al 2 jaar steunen we elkaar hier en proberen we de positieve noot erin te houden. Ik ben trots op jullie allemaal en waardeer alle bijdrages!
pi_204086927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:09 schreef GereDathan het volgende:
Even een mooi perspectief. Ik neem jullie mee naar 15 maart 2020, exact 2 jaar geleden dus. Corona was net onder ons, al wisten de meeste mensen nog amper wat dat inhield. Voor 15 maart deden veel mensen, waaronder Mark Rutte en Jaap van Dissel nog lacherig over de hele situatie. Wie weet er niet meer de handen die geschud werden enkele dagen eerder.

Maar toen...

...Hopelijk kijken we over 2 jaar terug en lachen we om het hele Corona. "Corona, dat is echt zo 2020-2021!" zou een prachtige uitspraak zijn.

Het betekent ook dat dit topic bijna 2 jaar oud is, ongelofelijk. Al 2 jaar steunen we elkaar hier en proberen we de positieve noot erin te houden. Ik ben trots op jullie allemaal en waardeer alle bijdrages!
Mooi en goed beschreven en helemaal waar! Inderdaad, al 2 jaar zijn we in dit topic actief, heel bijzonder allemaal! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_204086984
Wauw, ook wel bizar deze tijdlijn :o Die 1100 toen tov 3 miljoen in jan/feb nu.......maar inderdaad, hopelijk wordt dit eind dit jaar leuk verwerkt in een oudejaarsconferance!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2022 12:43:13 ]
pi_204087154
Tap tap tap
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:14:26 #10
2651 svann
night-hawk
pi_204087415
@GereDathan Kleine aanvulling.
In Italië stierven erg veel mensen, ook medisch personeel, dat was erg beangstigend.
Nog geen adequate medicatie of vaccin in zicht.

Dit topic werd echt de broodnodige positiviteit in donkere tijden.
In de statistieken kon je zonder ruis zien wat de stand van zaken was.
Echt heel fijn. ^O^

[ Bericht 15% gewijzigd door svann op 15-03-2022 13:21:50 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_204087646
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:14 schreef svann het volgende:
@:GereDathan Kleine aanvulling.
In Italië stierven erg veel mensen, ook medisch personeel, dat was erg beangstigend.
Nog geen adequate medicatie of vaccin in zicht.

Dit topic werd echt de broodnodige positiviteit in donkere tijden.
In de statistieken kon je zonder ruis zien wat de stand van zaken was.
Echt heel fijn. ^O^
Dat klopt, in Italië was het toen verschrikkelijk. Bijzonder verhaal is dat dat de reden is geweest om dit topic te openen. Ik analyseerde toen, als hobby bobby, de cijfers en golven in oa. Italië en daarvoor was geen plek in het andere topic. Zodoende ben ik hier begonnen.

Maar die taferelen van toen lijken 100 jaar terug in de tijd, of voelen in ieder geval zo. Mooi om te zien hoe snel we ons kunnen aanpassen en van een rot situatie iets beters kunnen maken.
pi_204087666
quote:
Helaas heel druk aan het werk, nu even wat pauze. Maar alles gaat er af toch?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:30:36 #13
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204087684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:09 schreef GereDathan het volgende:
Even een mooi perspectief. Ik neem jullie mee naar 15 maart 2020, exact 2 jaar geleden dus. Corona was net onder ons, al wisten de meeste mensen nog amper wat dat inhield. Voor 15 maart deden veel mensen, waaronder Mark Rutte en Jaap van Dissel nog lacherig over de hele situatie. Wie weet er niet meer de handen die geschud werden enkele dagen eerder.

Maar toen werd het 15 maart 2020, een zwarte dag voor ons sociale leven. Rond 17:00 werd er een persconferentie gegeven en werden onze vrijheden enorm ingeperkt. Scholen werden gesloten en om 18:00 moest de horeca iedereen buiten zetten. De intelligente lockdown was een feit. De dagen na 15 maart kenmerkten zich van paniek (WC papier hamsteren) tot ongeloof ("zo erg is het toch niet?") tot zoeken naar hoe we ons moesten gedragen (meters afstand als je elkaar passeerde op straat). Om met een metafoor van de overheid te spreken, we kregen toen echt een gigantische klap met de hamer.

Op 15 maart 2020 hadden we 1109 positieve testen. Voor die tijd ongekend en zeer beangstigend.

Hoe anders is het leven nu, precies 2 jaar later. Deze week gaan we waarschijnlijk helemaal terug naar normaal, maar de huidige situatie kunnen we al wel behoorlijk normaal noemen in mijn ogen. 1109 besmettingen zouden we nu smakelijk om lachen en afdoen als "nihil". We zijn ondertussen al vele maanden gewend aan 30k en meer besmettingen met pieken tot bijna 100k.

We kunnen wel stellen dat we in 2 jaar tijd ontzettend veel geleerd hebben en we hebben laten zien hoe flexibel de geest van de mens is.

Hopelijk kijken we over 2 jaar terug en lachen we om het hele Corona. "Corona, dat is echt zo 2020-2021!" zou een prachtige uitspraak zijn.

Het betekent ook dat dit topic bijna 2 jaar oud is, ongelofelijk. Al 2 jaar steunen we elkaar hier en proberen we de positieve noot erin te houden. Ik ben trots op jullie allemaal en waardeer alle bijdrages!
En minister Bruins had nooit geweten dat hij middelpunt van de aandacht zou zijn toen hij minister was van Medische Zorg/VWS.

[ Bericht 0% gewijzigd door hemarookworst op 15-03-2022 13:40:40 ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_204087851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Helaas heel druk aan het werk, nu even wat pauze. Maar alles gaat er af toch?
Het officiële bericht:
https://www.rijksoverheid(...)en-coronamaatregelen

In het kort:
- Bij klachten: blijf thuis en doe een test
- Het huidige thuiswerkadvies vervalt.
- De verplichting om in en rond het OV mondkapjes te dragen vervalt per woensdag 23 maart.
- Het blijft voorlopig verplicht om een mondkapje te dragen in het vliegtuig en op het vliegveld na de security.
- Vanaf 23 maart geen Testen voor Toegang (1G) meer
- Voor mensen die naar Nederland reizen van binnen de EU/Schengen vervalt vanaf 23 maart de verplichting om een test-, herstel- of vaccinatiebewijs te hebben.
pi_204087889
quote:
88s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:30 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
En minister Bruins had nooit geweten dat hij middelpunt van de aandacht zou zijn toen hij minister was van Medische Zorg/VWS.
De arme man, die werd letterlijk ziek van de stress. Was wel aandoenlijk om te zien, hoop dat het nu weer goed met hem gaat.
pi_204087902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef simonblue het volgende:

[..]
Het officiële bericht:
https://www.rijksoverheid(...)en-coronamaatregelen

In het kort:
- Bij klachten: blijf thuis en doe een test
- Het huidige thuiswerkadvies vervalt.
- De verplichting om in en rond het OV mondkapjes te dragen vervalt per woensdag 23 maart.
- Het blijft voorlopig verplicht om een mondkapje te dragen in het vliegtuig en op het vliegveld na de security.
- Vanaf 23 maart geen Testen voor Toegang (1G) meer
- Voor mensen die naar Nederland reizen van binnen de EU/Schengen vervalt vanaf 23 maart de verplichting om een test-, herstel- of vaccinatiebewijs te hebben.
Dank voor de samenvatting!

Die laatste is wel een interessante, wij laten een hoop vallen. Ik weet dat bijvoorbeeld Denemarken en de UK dat ook gedaan hebben. Benieuwd wanneer de rest van Europa volgt, dan kan de Coronacheck app lekker de mottenballen in.
pi_204087904
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat klopt, in Italië was het toen verschrikkelijk. Bijzonder verhaal is dat dat de reden is geweest om dit topic te openen. Ik analyseerde toen, als hobby bobby, de cijfers en golven in oa. Italië en daarvoor was geen plek in het andere topic. Zodoende ben ik hier begonnen.

Maar die taferelen van toen lijken 100 jaar terug in de tijd, of voelen in ieder geval zo. Mooi om te zien hoe snel we ons kunnen aanpassen en van een rot situatie iets beters kunnen maken.
Ik weet nog goed dat je mij een pm deed dat je dit topic startte, het was gelijk een goede vibe, die ik echt nodig had tussen al die overtrokken en negatieve informatie en posts. Ben je nog dankbaar! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 15 maart 2022 @ 14:02:59 #18
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_204088239
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:46 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik weet nog goed dat je mij een pm deed dat je dit topic startte, het was gelijk een goede vibe, die ik echt nodig had tussen al die overtrokken en negatieve informatie en posts. Ben je nog dankbaar! :)
Dat weet ik ook nog, je was er samen met @Federer-fan en @CherryLips vanaf het prille begin bij weet ik nog. Misschien nog meer mensen die ik nu vergeet, waarvoor excuses.

Ben blij dat het topic zoveel mensen geholpen heeft, het heeft mij ook ontzettend geholpen.
pi_204088249
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

#Laatsteweek
Toch nog wel pittig op de verpleeg, al ziet het er dankzij de uitstroom net iets zonniger uit. De huidige golf is toch weer even net wat pittiger dan de vorige. Gelukkig hebben we de booster+ (ik heb geen andere naam) dit keer wel eens op orde, hoop dat veel kwetsbaren hem gehaald hebben of gaan halen. Dan zal ook de piek in de ziekenhuizen kort zijn hoop ik.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 14:15:46 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_204088272
Goedemiddag, Hierbij mijn dagelijkse post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 32 (relatieve stijging 1,7%). Het zijn daarmee 1.952 bezette bedden in totaal, dus helaas weer verder boven de 1.900 (of, zo u wilt, gelukkig nog wel onder de 2.000.)

1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- dinsdag 15 maart: 156 (absolute stijging 5; relatieve stijging 3,3%);
- maandag 14 maart: 151 (absolute daling 1; relatieve daling 0,7%);
- zondag 13 maart: 152 (absolute daling 2; relatieve daling 1,3%);
- zaterdag 12 maart: 154 (absolute daling 6; relatieve daling 3,8%);
- vrijdag 11 maart: 160 (geen wijziging);
- donderdag 10 maart: 160 (absolute daling 10; relatieve daling 5,9%);
- woensdag 9 maart: 170 (absolute stijging 13; relatieve stijging 8,3%);
- dinsdag 8 maart: 157 (absolute daling 4; relatieve daling 2,5%).

2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET CORONA OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- dinsdag 15 maart: 1.796 (absolute stijging 27; relatieve stijging 1,5%);
- maandag 14 maart: 1.769 (absolute stijging 147; relatieve stijging 9,1%);
- zondag 13 maart: 1.622 (absolute stijging 94; relatieve stijging 6,2%);
- zaterdag 12 maart: 1.528 (absolute stijging 25; relatieve stijging 1,7%);
- vrijdag 11 maart: 1.503 (absolute stijging 5; relatieve stijging 0,3%);
- donderdag 10 maart: 1.498 (absolute stijging 38; relatieve stijging 2,6%);
- woensdag 9 maart: 1.460 (absolute stijging 31; relatieve stijging 2,2%);
- dinsdag 8 maart: 1.429 (absolute stijging 104; relatieve stijging 7,8%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_204088340
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:13 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Toch nog wel pittig op de verpleeg, al ziet het er dankzij de uitstroom net iets zonniger uit. De huidige golf is toch weer even net wat pittiger dan de vorige. Gelukkig hebben we de booster+ (ik heb geen andere naam) dit keer wel eens op orde, hoop dat veel kwetsbaren hem gehaald hebben of gaan halen. Dan zal ook de piek in de ziekenhuizen kort zijn hoop ik.
De groep voor de 2e booster werd ook wel een beetje verdeeld omdat veel mensen alsnog corona kregen en drie maanden moesten wachten en nu dus weer pas over drie maanden de 2e booster mogen gaan halen, scheelt wel in de toeloop naar de priklocaties.
pi_204088577
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
De groep voor de 2e booster werd ook wel een beetje verdeeld omdat veel mensen alsnog corona kregen en drie maanden moesten wachten en nu dus weer pas over drie maanden de 2e booster mogen gaan halen, scheelt wel in de toeloop naar de priklocaties.
Ja, het is voor het eerst allemaal een stuk relaxter. Spreiding is beter en de booster+ is beschikbaar voor een bepaalde groep mensen die zoals je zegt deels al Corona gehad hebben. Dit is wat mij betreft ook een prima situatie, je gaat deze (en eventuele volgende) halen als je daar noodzaak toe voelt. Vrij voor iedereen die er baat bij heeft, net als de griepprik.

Hopelijk blijft de QR code / 1-2-3G beleid in Nederland nu voorgoed in de kast en gaat de rest van de wereld ook snel over tot afschaling. Dan lachen we over een paar jaar om die gekke QR code die je moest laten zien voor je een happie kon gaan eten.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 15:19:19 #24
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_204088993
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 27 december 2021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 28 december t/m maandag 3 januari:
Stijging t.o.v. week ervóór: + 23,1%

dinsdag: 9.111
woensdag: 15.708
donderdag: 14.778
vrijdag: 16.607
zaterdag: 15.570
zondag: 17.531
maandag: 14.536



totaal: 103.610

Besmettingcijfers dinsdag 4 t/m maandag 10 januari:
Stijging t.o.v. week ervóór: 82,8%

dinsdag: 18.506
woensdag: 24.490
donderdag: 24.575
vrijdag: 34.871
zaterdag: 27.890
zondag: 32.484
maandag: 27.891



totaal: 190.707

Besmettingcijfers dinsdag 11 t/m maandag 17 januari:
Stijging t.o.v. week ervóór: + 26,0%

dinsdag: 29.039
woensdag: 32.043
donderdag: 33.344
vrijdag: 35.452
zaterdag: 31.853
zondag: 36.231
maandag: 42.352



totaal: 240.313

Besmettingcijfers dinsdag 18 t/m maandag 24 januari:
Stijging t.o.v. week ervóór: 42,7%

dinsdag: 31.345
woensdag: 38.200
donderdag: 39.920
vrijdag: 57.471
zaterdag: 46.057
zondag: 65.325
maandag: 64.630



totaal: 342.948

Besmettingcijfers dinsdag 25 t/m maandag 31 januari:
Stijging t.o.v. week ervóór: 39,4%

dinsdag: 54.160
woensdag: 58.616
donderdag: 64.555
vrijdag: 74.019
zaterdag: 39.444
zondag: 75.164
maandag: 112.227



totaal: 478.185

Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 februari:
Stijging t.o.v. week ervóór: 9,4%

dinsdag: 105.795
woensdag: 66.969
donderdag: 82.871
vrijdag: 68.916
zaterdag: 40.122
zondag: 80.946
maandag: 77.648



totaal: 523.267

Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 februari:
Stijging t.o.v. week ervóór: 56,7%

dinsdag: 380.338
woensdag: 86.527
donderdag: 86.779
vrijdag: 80.610
zaterdag: 70.410
zondag: 60.227
maandag: 55.116



totaal: 820.007

Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 februari:
Daling t.o.v. week ervóór: 59,9%

dinsdag: 53.548
woensdag: 63.779
donderdag: 56.390
vrijdag: 49.296
zaterdag: 33.629
zondag: 36.448
maandag: 35.987



totaal: 329.077

Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 februari:
Daling t.o.v. week ervóór: 25,8%

dinsdag: 34.683
woensdag: 40.569
donderdag: 41.177
vrijdag: 37.540
zaterdag: 32.896
zondag: 27.383
maandag: 28.854



totaal: 244.017

Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 maart:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: 67,9%

dinsdag: 36.488
woensdag: 48.489
donderdag: 58.283
vrijdag: 68.309
zaterdag: 67.208
zondag: 66.799
maandag: 64.107



totaal: 409.683

Besmettingcijfers dinsdag 8 t/m maandag 14 maart:
Stijging t.o.v. week ervóór: 8,0%

dinsdag: 66.257
woensdag: 74.325
donderdag: 74.518
vrijdag: 69.186
zaterdag: 60.043
zondag: 52.326
maandag: 45.892



totaal: 442.547

Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 maart:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: - 20,2%

dinsdag: 52.896
woensdag:
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:



totaal: 370.636 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)

pi_204089216
Al die mensen op social media: wacht maar tot de verkiezingen voorbij zijn dan komen alle maatregelen weer terug!

:+ :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')