Eerder had je daar anders geen problemen meequote:Op maandag 14 maart 2022 21:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Klacht: Vriend wil het na dickpics "samen gezellig maken"![]()
![]()
Akkoord maatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:29 schreef Werkman het volgende:
Ik wilde een foto van mijn kontgat hier op Fok! postsen.
Maar omdat ik ernstige twijfels had over het feit of @:erasmus en @:plompzakker dat zouden waarderen houd ik het maar bij deze slagroomtaart.
[ afbeelding ]
Vind dat goed geil, zou likken bij een vrouw.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:ts en z'n vriendje doen zeker aan prolapsing ofzo...
Hmm, een creampie!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:29 schreef Werkman het volgende:
Maar omdat ik ernstige twijfels had over het feit of @:erasmus en @:plompzakker dat zouden waarderen houd ik het maar bij deze slagroomtaart.
[ afbeelding ]
Twerk man!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:29 schreef Werkman het volgende:
Maar
Ik begon er maar niet aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
OP niet gelezen maar wel veel smileys geconstateerd.
heh bah nee 😂😂 dat woord moet je ook niet echt gaan googelen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:ts en z'n vriendje doen zeker aan prolapsing ofzo...
noo is geen sketch bruur!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima sketch voor op het podium deze op heb gelachen.
Nee dat was wietsequote:Op maandag 14 maart 2022 21:07 schreef Raw85 het volgende:
Is dit die mattie die je ook per ongeluk gepijpt hebt?
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Laatst was ik met een maat van mij in de gym. Ziek gewichten pompen, chicks checken en vleesklompen vergelijken. Je kent t wel😎😎😜
Dus we zijn wat stoer aan t lullen. Onder andere over wie de grootste leuter heeft. Ik natuurlijk maar enfin. Ik overtuig hem van mn aanleg en zeg dat ik een grote pik heb.
Maar op een moment zegt die maat van mij dat ik and I quote "vast zon klein jodenpikkie heb". Not sure what thats supposed to mean😕😕
Dus ik ga naar de wc en stuur hem een picca van mn dicca 😜😜
Al snel appt hij me terug dat ik gewonnen heb en of ik ook een foto van mn anus met kontgat kan sturen
Dus ik stuur wat moet je daarmee? Hij appt daarna terug, "moet em ff hard krijgen voor picca".. geen idee wat dat betekend 🤔🤔maargoed zal wel belangrijk zijn.
Dus ik stuur een anusfoto naar mn maat. Hij appt terug of hij moet komen om het and I quote "samen gezelig te maken"![]()
Dude ben toch geen faggot
Wat een gay taaltje stuurt hij 🤔😅
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Laatst was ik met een maat van mij in de gym. Ziek gewichten pompen, chicks checken en vleesklompen vergelijken. Je kent t wel😎😎😜
Dus we zijn wat stoer aan t lullen. Onder andere over wie de grootste leuter heeft. Ik natuurlijk maar enfin. Ik overtuig hem van mn aanleg en zeg dat ik een grote pik heb.
Maar op een moment zegt die maat van mij dat ik and I quote "vast zon klein jodenpikkie heb". Not sure what thats supposed to mean😕😕
Dus ik ga naar de wc en stuur hem een picca van mn dicca 😜😜
Al snel appt hij me terug dat ik gewonnen heb en of ik ook een foto van mn anus met kontgat kan sturen
Dus ik stuur wat moet je daarmee? Hij appt daarna terug, "moet em ff hard krijgen voor picca".. geen idee wat dat betekend 🤔🤔maargoed zal wel belangrijk zijn.
Dus ik stuur een anusfoto naar mn maat. Hij appt terug of hij moet komen om het and I quote "samen gezelig te maken"![]()
Dude ben toch geen faggot
Wat een gay taaltje stuurt hij 🤔😅
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |