drugs are bad m'kayquote:Op maandag 14 maart 2022 21:12 schreef roos94 het volgende:
Sluipschutters op het dak klaar voor die sniper
Had het wat te maken met die Joint Strike Fighter
Hoe kwam Mat Herben aan de macht? Hij was niet hoog gelijst
Omdat een vliegtuigspotter niet naar vogels kijkt
En hij de laatste was het plan tegen te houden
Om een mede Nederlands gevechtsvliegtuig te bouwen
En ik maak het niet te bont ik wil geen mens of dier kwetsen
Maar de moord op Pim Fortuyn had niks te maken met die nertsen!
Ik denk idd het laatste. (Geen commentaar)quote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Tot ziens ??
Wat bedoelde hij daarmee, of zei hij dat tegen de reporter ipv geen commentaar ?
Ik ben wel benieuwd of Nederland ook haar luchtmacht gaat vergroten. En zo ja, of dat met F-35s is of dat ze een goedkoper, eenvoudiger Europees toestel ernaast aanschaffen. Het argument was eerst dat Nederland alleen F-35s zou kopen, omdat de luchtmacht te klein is om 2 verschillende toestellen in de lucht te houden. Maar als Nederland en Duitsland samenwerken, dan zou dat minder een bezwaar moeten zijn. Het oorspronkelijke idee was immers dat 138 F-16s door 100 F-35s vervangen zouden worden, maar door de hoge prijs zijn dat er veel minder geworden.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:01 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Deze komen blijkbaar in plaats van de eerder gekozen F-18 Super Hornets, die zouden nog gecertificeerd moeten worden om kernbommen te dragen. Ze kopen ook 15 Eurofighter Typhoons extra in een Electronic Warfare rol, naast dat Duitsland onlangs een ander contract voor ruim 35 Typhoons heeft getekend. De F-35s zijn puur voor de nucleaire taak.
Standbeeldquote:Op maandag 14 maart 2022 22:06 schreef TLC het volgende:
Protestactie Russische in tv-journaal
Een medewerkster van het journaal van het eerste Russische tv-kanaal heeft live in de uitzending geprotesteerd tegen de oorlog in Oekrane. Een paar seconden was te zien dat ze een poster omhooghield, met daarop onder meer 'stop de oorlog' en 'jullie worden hier voorgelogen'. Ook riep ze "stop de oorlog".
De vrouw heet Marina Ovsiannikova en werkt al jaren voor het eerste kanaal. In een vooraf opgenomen video, die via sociale media is verspreid, stelt ze dat ze zich schaamt. Ze roept mensen op om te gaan demonstreren. "Ze kunnen ons niet allemaal opsluiten."
"Dit is een bijzondere actie, die alleen kon worden uitgevoerd door iemand die daar werkt", zegt correspondent Geert Groot Koerkamp vanuit Moskou. "Van buitenaf kom je daar zomaar niet binnen. Ze had eerder een petitie getekend tegen het Russische optreden in Oekrane en gezegd dat ze zich schaamt dat ze zo lang bij de Russische staatstelevisie heeft meegewerkt aan de verspreiding van propaganda. Ze is na het incident aangehouden."
Het gebeurt volgens Groot Koerkamp maar zelden dat tv-medewerkers zelf in de studio actie ondernemen. "We hebben dat een paar maal gezien in de nadagen van de Sovjet-Unie. En in 2011 weigerde een presentator van zender NTV het nieuws voor te lezen als er geen aandacht kwam voor de massale demonstraties die toen in Moskou plaatsvonden."
(liveblog nos.nl)
---
---
Heldinnu de rest nog laten ontwaken uit hun hersenspoeling
Als Mart de Kruif gelijk had zouden de Russen al een week geleden Kyiv hebben ingenomenquote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Mart de Kruif zei bij VI weer dat Rusland gestaag de doelen wel haalt.
Verovering Kiev zou de key zijn als uitgangspositie voor de onderhandelingen.
Ik bedoel de man heeft wel de recentste en accurate informatie.
De man wil zelf niet in problemen komen, iemand moet voor de kinderen zorgen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Tot ziens ??
Wat bedoelde hij daarmee, of zei hij dat tegen de reporter ipv geen commentaar ?
Hij noemde de blitzkrieg, een gebied van 30% van Oekrane en in 4 weken veroverd, als voorbeeld. Rusland is pas 3 weken bezig.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als Mart de Kruif gelijk had zouden de Russen al een week geleden Kyiv hebben ingenomen.
Waarom zou die.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hij haalt zijn informatie van Fok.
Alleen F35's lijkt me handiger voor de KLu. Misschien wat licht spul als trainers/light attack erbij, maar die kun je niet inzetten alser vijandelijke jagers in de buurt zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of Nederland ook haar luchtmacht gaat vergroten. En zo ja, of dat met F-35s is of dat ze een goedkoper, eenvoudiger Europees toestel ernaast aanschaffen. Het argument was eerst dat Nederland alleen F-35s zou kopen, omdat de luchtmacht te klein is om 2 verschillende toestellen in de lucht te houden. Maar als Nederland en Duitsland samenwerken, dan zou dat minder een bezwaar moeten zijn. Het oorspronkelijke idee was immers dat 138 F-16s door 100 F-35s vervangen zouden worden, maar door de hoge prijs zijn dat er veel minder geworden.
Hangt er vanaf waar je woont hoor. Tegenwoordig heb je gewoon american style suburbs bijna met metro en shopping malls.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
India is het grootste stronthol ter wereld, ik ga liever languit op de a10 liggen dan daar wonen
Idioten. Hoe kunnen ze hier nog mee doorgaan? Hier valt niets meer mee te winnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:14 schreef Ulx het volgende:
Mooi zo. Nu nog harder de duimschroeven aandraaien.
[ twitter ]
VI.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Mart de Kruif zei bij VI weer dat Rusland gestaag de doelen wel haalt.
Verovering Kiev zou de key zijn als uitgangspositie voor de onderhandelingen.
Ik denk dat hij wel veel inside info heeft en dat de landmacht hem gebruikt om informatie te delen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Maar het leger is niet als in een film, dat omdat je generaal bent geweest alle deuren voor je open blijven. Hij is uit dienst en weet dus niet meer dan jij en ik.
Nou nou nou.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
India is het grootste stronthol ter wereld, ik ga liever languit op de a10 liggen dan daar wonen
Dat twitter account staat op mijn blocklist.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef polderturk het volgende:
Dit is heel extreem en kan dat confrontaties leiden. Zelfs Noord-Korea wordt niet zo hard aangepakt.
[ twitter ]
Jij woonde tegenwoordig in Zuid-Korea toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont hoor. Tegenwoordig heb je gewoon american style suburbs bijna met metro en shopping malls.
Echt??quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dat twitter account staat op mijn blocklist.
Die hebben al te vaak bullshit verkondigd..
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont hoor. Tegenwoordig heb je gewoon american style suburbs bijna met metro en shopping malls.
Op zich wel mooie gelegenheid hun marine te testen. Echt zuinig zijn ze niet op hun spullen/enige vliegdekschip.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef polderturk het volgende:
Dit is heel extreem en kan dat confrontaties leiden. Zelfs Noord-Korea wordt niet zo hard aangepakt.
[ twitter ]
quote:As of July 2021, Admiral Kuznetsov is out of service for a refit. In November 2018, it was damaged by a falling 70-ton crane from the floating dry dock PD-50 and a fire that killed two during the refit. The dry dock, which sank due to a power outage while holding Admiral Kuznetsov,[10] was vital to repairing the carrier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |