SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[warning]
Attentie, attentie, hierna volgen enkele verzoekjes!!
In verband met de voorlopig op 23 april geplande Radio 49 meet het volgende:
Info:
• Afhankelijk van de grootte van de groep gaan we met de reguliere rondleiding mee of probeer ik een 'besloten' rondleiding te regelen.
Zie de website van Staatsbosbeheer of van Radio Kootwijk voor meer informatie, ook m.b.t. toegang tot het gebouw (naar de top alleen trappen e.d.)
• De rondleiding bij Radio Kootwijk kost rond de 19 euro, waarbij je halverwege de rondleiding koffie, thee en een koekje krijgt.
Als je je aanmeldt voor de meet dan zijn er dus kosten aan verbonden, die vooraf voldaan moeten worden. Als je om wat voor reden ook moet afzeggen wordt verwacht dat je de gemaakte kosten evengoed betaald. Mocht dat later gerestitueerd kunnen worden, dan zal ik dat uiteraard in orde maken.
• Wegens het vooraf aan moeten melden, kan last minute aanmelden dus niet...
• Naast deze kosten zijn alle overige kosten die je maakt voor eigen rekening.
Vragen:
• Geef s.v.p. per PM aan of je per auto reist of met het OV.
• Reis je met de auto en kan je onderweg of in de buurt van Radio Kootwijk (nabij gelegen stations zijn ongeveer 20 minuten rijden!!) mensen ophalen van een station, geef dat dan s.v.p. ook aan.
• Reis je met het openbaar vervoer, geef dan in je PM s.v.p. aan waar vandaan je vertrekt en op welk station je uitstapt, zodat we kunnen proberen je langs dat traject ergens op te pikken.
• Geef s.v.p. vóór 14 maart as. per PM aan of je aanwezig zal zijn.
Heb je nog vragen, dan kan je die bij mij kwijt.
En dan nu verder met de uitzending...
[/warning]
Ja, zeker jammer. Maar ja, mijn ouders hebben gelukkig nog mensen die hen kunnen brengen. Er zijn ook ouderen die echt niemand hebben. Dat lijkt me zo triest.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:06 schreef just me het volgende:
[..]
Toch jammer dat de huisarts niet wilde komenMaar fijn dat het zo geregeld kon worden
Dit was echt een leuk nummerquote:Op maandag 14 maart 2022 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Zijn nieuwe album komt er echt bijna aan nu. Ik heb wat snippertjes gehoord en die klinken veelbelovend...Charlie Winston - Lately
Klinkt prima. Ik ken deze zanger en heb je een DM gestuurd met een tipquote:Op maandag 14 maart 2022 20:14 schreef livelink het volgende:
Sorry, beetje onbekend. Maar ik ben fan van deze zanger.
Goedenavond. Zwols kwartiertje?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was echt een leuk nummer![]()
Bonsoir
Goedenavond Symphonicquote:Op maandag 14 maart 2022 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was echt een leuk nummer![]()
Bonsoir
We moesten nog even wat dingen doen hier.quote:
Geen punt hoor. Ik heb de volgorde van de te draaien muziek gewoon subtiel een beetje aangepast.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We moesten nog even wat dingen doen hier.
Binnenkort wel een Zwols kwartiertje i.c.m. Vloeren
Was mooiquote:Op maandag 14 maart 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Het eten is inmiddels een beetje afgekoeld, maar dat heb je soms...Rufus Wainwright - Dinner At Eight
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die zou precies om 20:00 uur klinken
Jij hebt een glazen bolquote:Op maandag 14 maart 2022 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
In het noorden lopen de klokken wat langzamer
Ik moet bij Regina Spektor ook aan Spijkerbroek denken. Was dit geen zangeres waar hij ook fan van was?quote:Op maandag 14 maart 2022 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Omdat -ie zo goed in de smaak viel laatst. De nieuwe single van:Regina Spektor - Becoming All Alone
Zou kunnen. Doedezemaar geloof ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet bij Regina Spektor ook aan Spijkerbroek denken. Was dit geen zangeres waar hij ook fan van was?
Ik ken dit wel, mooi liedjequote:Op maandag 14 maart 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
The Dream Academy - Life In A Northern Town
Symph wist dit gewoon, natuurlijk...
Oh met die knappe manquote:Op maandag 14 maart 2022 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik vertel vast wat ik hierna draai, want ik ben zeer enthousiast. Vorig jaar stond Sam Ryder in de top-10 van mijn jaarlijst met het prachtige The Sun's Gonna Rise. Een paar uitzendingen geleden draaide ik de opvolger daarvan: ook weer een fijn liedje.
Maar nu blijkt dat liedje dus de Engelse inzending voor het Songfestival te zijn....
Nee dat was een andere zangeres, en ik ben nu aan het knarsen om te bedenken wie dat ook alweer was.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet bij Regina Spektor ook aan Spijkerbroek denken. Was dit geen zangeres waar hij ook fan van was?
Ik niet. Gaat denk ik niet hoog eindigen. En dat staat los van wat ik van het nummer vind.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een geweldige keuze van de Britten, ik ben er 100 procent van overtuigd![]()
Sam Ryder - Space Man
Top 10 moet lukken, lijkt me.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet. Gaat denk ik niet hoog eindigen. En dat staat los van wat ik van het nummer vind.
opgezocht hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik heb verder nog eigenlijk niks gehoord. Alleen onze eigen inzending.quote:
Ik vrees het ook, puur om die oorlog. Jammer. Het festival zou om muziek moeten draaien. Ik heb de Zweedse inzending eerder vanavond gedraaid. En eerder ook al de Finse en Noorse.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb verder nog eigenlijk niks gehoord. Alleen onze eigen inzending.
OekraÏne de gedoodverfde winnaar denk ik.
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
opgezocht hè
niet mijn knap hoor maar zijn hoofd heeft wel watHier valt het wel mee, inderdaad. Maar ik zag deze foto als eerste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vond hem zo'n Jezus-figuur zo. Plus dat ik niet zo van baarden hou
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Eens hoor dat het om de muziek moet gaan. De Zweedse inzending heb ik net gemist.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, puur om die oorlog. Jammer. Het festival zou om muziek moeten draaien. Ik heb de Zweedse inzending eerder vanavond gedraaid. En eerder ook al de Finse en Noorse.
En later deze uitz.... ach, wacht ook maar af
Ik heb ook niets met mannen met baardenquote:Op maandag 14 maart 2022 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee, inderdaad. Maar ik zag deze foto als eerste:
[ afbeelding ]
En vond hem zo'n Jezus-figuur zo. Plus dat ik niet zo van baarden hou
Nee. Tijdens de eerste corona-lockdown eens een paar weken laten staan, maar dat was geen poremquote:
Oh pff dat hoef ik me ook net verontschuldigen voor mijn uitspraakquote:Op maandag 14 maart 2022 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Tijdens de eerste corona-lockdown eens een paar weken laten staan, maar dat was geen porem
Het heeft inderdaad wel iets hypnotischquote:Op maandag 14 maart 2022 20:41 schreef DJ11 het volgende:
En zo stuiteren we weer heen en weer. Nu in de 80s aangekomen:My Mine - Hypnotic Tango (original 7-inch version)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |