Je bent precies op tijd voor het nieuwe vlaggenschipquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoi @:onlogisch
Ik zoek binnenkort een nieuwe telefoon, kun jij nog een leuke Xinomie adviseren?
Die ginger wordt uiteindelijk door z’n kop geschossenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Band of Brothers weer eens op gezet.
Ter info.
@:Caland
Dat weet ik. En dat is zijn verdiende loonquote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die ginger wordt uiteindelijk door z’n kop geschossen
Heb je iets tegen mensen met rood haar?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik. En dat is zijn verdiende loon
@onlogisch blijf maar even weg daar, jij hebt wel weer genoeg gedaan vandaag!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoord topic is grimmig.
meer dan de helft die niet in Rotterdam woont tsja.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
De sfeer in het Feyenoord topic is grimmig.
Toch niet mijn grote vriend, de Godvrezende @KingRoland ?quote:
Ik heb vandaag heel veel woeste fvd mensen gezien aan de hand van Marcel zijn column.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:35 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FvD gemeente Geleen (?) Zeg het maar.
We moeten vandaag een keer voor hem bidden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch niet mijn grote vriend, de Godvrezende @:KingRoland ?
Oké, nog niet gezien die column.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel veel woeste fvd mensen gezien aan de hand van Marcel zijn column.
Ik zou haar troosten.
Oei, dat klinkt niet goed, maar voor @KingRoland ga ik dat zeker doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
We moeten vandaag een keer voor hem bidden.
Ik ook niet voornamelijk boze tweets en nu.nl reacties die hem voor de tribunalen willen vanwege haatzaaierij en oproepen tot geweld.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |