Vissen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:14 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 14:35 en 16:35 uur.
@:scrummie
Nee, die zou ik nooit online bestellen.quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die zou ik nooit online bestellen.
Vissenvoer(ik had vorige keer het verkeerde voer besteld, mokerdom)
Nog zo'n 2 weken denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Hoe lang nog voor je er vissen in hebt?
Koop je dan wel eten voor die vissen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog zo'n 2 weken denk ik.
Moet ook nog zo'n testding kopen
Dat wordt vandaag dus bezorgd.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Koop je dan wel eten voor die vissen?
Let even een beetje op Caland.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Koop je dan wel eten voor die vissen?
Hopelijk dan weer nieuwe foto's!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog zo'n 2 weken denk ik.
Moet ook nog zo'n testding kopen
Die mensen wonen in ieder geval niet in de frituurlucht.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zit nu voor het eerst in m'n leven iets te bekijken over tinyhouses, maar zo te zien komt het steeds neer op "Als je jarenlang oncomfortabel woont en in een veredelde emmer schijt bespaar je heel veel geld"
Ik ga maar eens aan het werk.
Zo. Hallo.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die mensen wonen in ieder geval niet in de frituurlucht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die mensen wonen in ieder geval niet in de frituurlucht.
Dit gaat @tong80 niet leuk vinden!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een rustige werkdag, dus ik heb het Klassieker-topic geopend(zodat we die andere maar niet gaan gebruiken)
Een leuk feitje: Feyenoord heeft nog nooit een Klassieker verloren waarvan ik het topic heb geopend op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |