Je hebt gelijk. De moordenaar Jantje Mulder en de dief John de Wolf hadden er in gemoeten.quote:
Misschien kan je ook wat informatie over de wedstrijd of andere leuke teksten in je OP zetten. Anders is het allemaal wel erg karig en onvolledig.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De moordenaar Jantje Mulder en de dief John de Wolf hadden er in gemoeten.
Een keer geen zin in. Als ik het wel doe krijg ik de waardering ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien kan je ook wat informatie over de wedstrijd of andere leuke teksten in je OP zetten. Anders is het allemaal wel erg karig en onvolledig.
Dat is niet waar. We zien vaak genoeg grote, mooie en informatievolle OP's van @El-Stinho , @maxi-mus bijvoorbeeld. De waardering is er daar zeker wel voor. Wat ik nu vooral zonde vind is dat zij (of anderen) er nu 'niet voor gaan zitten' omdat er al een topic geopend is.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een keer geen zin in. Als ik het wel doe krijg ik de waardering ook niet.
Dat is echt niet waar, ik waardeer altijd de OP's van bijvoorbeeld @El-Stinho en @maxi-musquote:Op maandag 14 maart 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een keer geen zin in. Als ik het wel doe krijg ik de waardering ook niet.
Doe al 20 jaar m'n best. Nu een beetje ludieke OP. Shoot me.quote:Op maandag 14 maart 2022 11:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar, ik waardeer altijd de OP's van bijvoorbeeld @:El-stinho en @:maxi-mus
Datzelfde zal ook voor jou zijn als je er moeite insteekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |