Hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:53 schreef PSVCL het volgende:
https://rumble.com/vxb31d-gideon-op-zoek-naar-de-waarheid..html
Gideon van Meijeren gooit met eieren.zijn rol is de waarheid vertellen.
In tegenstelling dat veel andere politici heb ik Gideon nog nooit op een leugen weten te betrappen. Jij wel dus? Hoor graag voorbeelden.quote:
als je holocaustontkenning wilt toestaan ben je sowieso niet goed bij je paasei.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
In tegenstelling dat veel andere politici heb ik Gideon nog nooit op een leugen weten te betrappen. Jij wel dus? Hoor graag voorbeelden.
waarom mag je andere genocides wel ontkennen?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:18 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
als je holocaustontkenning wilt toestaan ben je sowieso niet goed bij je paasei.
Hoe is dat relevant wanneer we het over de ongekend kansloze holocaustontkenning van Van Meijeren hebben?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
waarom mag je andere genocides wel ontkennen?
gewoon n vraag maar blijkbaar heb je er geen antwoord op.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant wanneer we het over de ongekend kansloze holocaustontkenning van Van Meijeren hebben?
Dat heb ik wel, maar totdat jij kan uitleggen waarom die vraag van je relevant is ga ik daar geen antwoord op geven.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
gewoon n vraag maar blijkbaar heb je er geen antwoord op.
wie zegt dat het relevant is? ik zeg toch gewoon een vraag.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar totdat jij kan uitleggen waarom die vraag van je relevant is ga ik daar geen antwoord op geven.
waar doel je precies op? Deze ontkenning is 1. Strafbaar en 2, belachelijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:25 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
waarom mag je andere genocides wel ontkennen?
het is heel relevant gezien gideon en zijn kameraden er het voortouw in nemen. Dat zegt al genoeg wat je kan verwachten van die docuquote:Op maandag 14 maart 2022 18:36 schreef PSVCL het volgende:
De holocaust kaart wordt al vroeg getrokken om van het onderwerp af te wijken
Dat zal en is kwalijk idd. Maar wat heeft het met zijn docu over corona te maken dan?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
het is heel relevant gezien gideon en zijn kameraden er het voortouw in nemen. Dat zegt al genoeg wat je kan verwachten van die docu
het ging om de geloofwaardigheid van die vent. Relevant genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal en is kwalijk idd. Maar wat heeft het met zijn docu over corona te maken dan?
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:47 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
het is heel relevant gezien gideon en zijn kameraden er het voortouw in nemen. Dat zegt al genoeg wat je kan verwachten van die docu
Overheidsdrollquote:Op maandag 14 maart 2022 20:00 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik weet gelukkig van wie dit komt
Zo te lezen zijn mensen het niet met Gideon eens maar inhoudelijk kunnen ze geen antwoord geven. Gideon is tenminste eerlijk in zijn spraak ook al leidt dit tot weerstand. Prachtige vent is het, hadden we maar meer van dit soort helden.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:31 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
In tegenstelling dat veel andere politici heb ik Gideon nog nooit op een leugen weten te betrappen. Jij wel dus? Hoor graag voorbeelden.
Ik weet niet waar ik moet beginnen. Het enige dat die man wil is polariseren en zijn (veelal niet al te slimme) achterban trapt overal in.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:23 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn mensen het niet met Gideon eens maar inhoudelijk kunnen ze geen antwoord geven. Gideon is tenminste eerlijk in zijn spraak ook al leidt dit tot weerstand. Prachtige vent is het, hadden we maar meer van dit soort helden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |