SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Dus Tobias bepaald wanneer het bier van Kristof gedronken gaat worden. Wat een lef die gozerquote:Op maandag 14 maart 2022 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias nu over het speciaal bier van kristof dat hij wil dat ze die vanavond met een stukje kaas gaan proeven .
Hebben ze weer wat privileges gekregen?quote:Op maandag 14 maart 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus Tobias bepaald wanneer het bier van Kristof gedronken gaat worden. Wat een lef die gozer
tja, hij gebruikt alles om zijn kaas er bij te kunnen promoten...quote:Op maandag 14 maart 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus Tobias bepaald wanneer het bier van Kristof gedronken gaat worden. Wat een lef die gozer
heb je misschien een linkje ben em kwijtquote:Op maandag 14 maart 2022 14:38 schreef Kinga het volgende:
Ben dat gesprek van kristof en tobi terug aan het luisteren... holy shit, kon tobi nog lager zakken? Ja dus.
Kristof![]()
![]()
Salar
![]()
![]()
![]()
De enige echte finalisten. De rest mag per direct ophoepelen.
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:39 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
heb je misschien een linkje ben em kwijt
waar zou dat vandaan komenquote:Op maandag 14 maart 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind vooral Grace hierin erg agressief
echt he, ik heb echt heel diep respect voor Kristoff. Hij blijft rustig, netjes, zegt wel dat hij de woordkeuze (over lijken gaan en voor de bus gooien) niet echt prettig vindt .quote:Op maandag 14 maart 2022 14:40 schreef Kinga het volgende:
Wat is Tobias toch vreselijk hypocriet. En wat blijft Kristof rustig en netjes!
Heel begrijpelijk, ik heb het live gehoord en kan er nog steeds niet over uit.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:44 schreef Kinga het volgende:
Sorry dat ik als spuit 11 commentaar geef op dat gesprek... maar ik verbaas me over die uitspraken van Tobias.
Hij praat toch hele dag tegen kinderen daar moet je ook geduld voor hebben 😳quote:Op maandag 14 maart 2022 14:42 schreef Verida het volgende:
[..]
echt he, ik heb echt heel diep respect voor Kristoff. Hij blijft rustig, netjes, zegt wel dat hij de woordkeuze (over lijken gaan en voor de bus gooien) niet echt prettig vindt .
dit is niet te vergelijken met het geduld hebben met kinderen. Tobi was op een hele gemene manier bezig en Kris heeft het heel netjes afgehandeld,quote:Op maandag 14 maart 2022 14:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Hij praat toch hele dag tegen kinderen daar moet je ook geduld voor hebben 😳
Al was je spuit 12quote:Op maandag 14 maart 2022 14:44 schreef Kinga het volgende:
Sorry dat ik als spuit 11 commentaar geef op dat gesprek... maar ik verbaas me over die uitspraken van Tobias.
Hier is het mwahhhhquote:Op maandag 14 maart 2022 14:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ga lekker even van het mooie weer genieten. Veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |