Ik neem dan meteen de complete dag mee, ik ben de hele dag totaal nutteloos en niet alleen in de ochtendquote:Op maandag 14 maart 2022 19:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Jij neemt gewoon de ochtend vrij natuurlijk - niet tegen jezelf liegen!
quote:Op maandag 14 maart 2022 17:37 schreef Gezicht het volgende:
Wie is toch die Hamilton waar jullie het over hebben? Ik ken alleen ene Sir Lewis Hamilton Larbalestier.La Ballen van een Stier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon Bollocks dus. Niks nieuws.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
De enige reden waarom F1 nu in de lift zit is dat er eindelijk een jaar met competitiestrijd was.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
3 races in de VS en dat lijkt toch wel het maximum is nu niet echt veel. Ik snap het gejammer over Liberty sowieso niet, de manier waarop Ecclestone de boel aan het verneuken was lijken sommigen beter te vinden maar die vergeten dan voor het gemak dat het sinds Liberty de boel overgenomen heeft F1 gewoon in de lift zit en dat is goed voor alle fans die niet alleen in Europa wonen.
Je bent me voor.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je bent me voor.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ga je toch niet vrijwillig aantrekken ook al is het Vanity Fair?
Doodeng dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 21:20 schreef BroesWillems het volgende:
Aflevering 3 DtS. Man man man. Silverstone. Als ik dan nog weer terug denk aan die race. Mercedes die de vermoorde onschuld speelt, sterk staaltje victim blaming doet en als klap op de vuurpijl. De racisme kaart. Ik werd vroeger altijd laatste gekozen bij de voetbal. Omdat ik zwart was. Daarom ram ik nu m'n concurrent van de baan.
Echt.Kwestie van interpretatie natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger was de seizoensopener in Australië om 3:00 's nachts. Lekker zaterdagnacht uit de kroeg rollen en tot 6 uur autootjes kijken.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet in de nacht van zondag op maandag tot 2-3 uur F1 kijken als er nog gewerkt moet worden. Zo knettergek ben zelfs ik niet
En daarna is spoilers ontwijken gewoon onmogelijk.
Is het ook, ik denk dat hij misschien niet zo'n leuke jongen was vroeger, maar hij denkt dat hij niet gekozen werd omdat hij zwart is.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kwestie van interpretatie natuurlijk.
De racisme kaart. Ik werd vroeger altijd laatste gekozen bij de voetbal. Omdat ik zwart was.Hij bedoelt dat hij niet kan voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
Leuk dat ze hun kleding voor de gay pride van Hamilton mogen lenen.quote:Op maandag 14 maart 2022 20:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je bent me voor.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ga je toch niet vrijwillig aantrekken ook al is het Vanity Fair?
Doodeng dit.
*4uurquote:Op maandag 14 maart 2022 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vroeger was de seizoensopener in Australië om 3:00 's nachts. Lekker zaterdagnacht uit de kroeg rollen en tot 6 uur autootjes kijken.
Mooi man
Dat waren nog eens tijden jaquote:Op maandag 14 maart 2022 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vroeger was de seizoensopener in Australië om 3:00 's nachts. Lekker zaterdagnacht uit de kroeg rollen en tot 6 uur autootjes kijken.
Mooi man
Aflevering 3 DtS. Man man man. Silverstone. Als ik dan nog weer terug denk aan die race. Mercedes die de vermoorde onschuld speelt, sterk staaltje victim blaming doet en als klap op de vuurpijl. De racisme kaart. Ik werd vroeger altijd laatste gekozen bij de voetbal. Omdat ik zwart was. Daarom ram ik nu m'n concurrent van de baan.
Echt.Inmiddels klaar met DtS. Het is dat ik wist hoe het zou aflopen en me weer heb kunnen bescheuren om een woedende Toto, maar verder was dit gewoon een door Mercedes gesponsorde circusshow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt.Ik ben bij aflevering 6 maar ik vind dit seizoen niet zo boeiend. En die Will Buxton act is weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt.Oh, wees maar niet bang, het wordt nog veel beter, wacht maar op de laatste 2 afleveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde bij een ander forum wat gejank omdat Mvr. Horner in beeld was maar het feit dat Mevr. Wolff in sommige episodes meer airtime krijgt dan iedereen behalve Toto noem ik toch wel erg triest.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2022 00:19:12 ]
Je rijdt in een Williams puur op merit achter een Mercedes en je bent sneller. Als je het dan niet probeert, ben je het misschien ook niet waard. En Bottas speelt natuurlijk de vermoorde onschuld. 'Ja, nu heb ik geen punten kunnen scoren'. Je reed 9de, pannekoek. En je was langzamer dan een Williams.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat incident met Bottas was natuurlijk niet sterk van George, zeker niet. Maar dat laat wel het vuur zien wat in hem zit, vandaar dat ik toch wel erg enthousiast ben over zijn komst.
Vreselijk om te zien, inderdaad. En zo pro-Lewis, wat hij als journalist niet moet laten doorschemeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik snap die Will Buxton sowieso niet. Je bent een serieuze journalist (oke, in dienst van F1 dus in hoeverre ben je al objectief?) en dan ga je elk jaar een acteerprestatie neerzetten waarin je gewoon een script hebt dat je een journalist speelt.
Het is moeilijk te bevatten dat F1 vooral ook een politiek spelletje is.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
'tuurlijk, joh
Zullen we wedden dat George gewoon gaat doen wat hem gezegd wordt en anders heel snel buiten de F1 staat?
Waarom zou een casual fan een race in Vegas niet kijken dan? Wat is dit nou weer voor een achterlijk hersenspinsel?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een race in Las Vegas zou ik niet eens kijken, tenzij het weer een knettergek kampioenschap is. Laat staan de meer casual fans.
Ja nogal een verschil dat je dan de hele zondag nog hebt om bij te komen of je 2u na de race weer naar je werk moet…quote:Op maandag 14 maart 2022 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mooi man
Omdat het wel aannemelijk is dat die in het donker wordt gereden en het dus maandagochtend om 1u op zijn vroegst wordt uitgezonden in europaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou een casual fan een race in Vegas niet kijken dan? Wat is dit nou weer voor een achterlijk hersenspinsel?
Oftewel nog helemaal niks zeker maar meneer 'ik kan niet tegen verandering' moet alvast z'n gal spugen. Heel vermoeiend lijkt me dat om zo'n act vol te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:25 schreef mikieu het volgende:
[..]
Omdat het wel aannemelijk is dat die in het donker wordt gereden en het dus maandagochtend om 1u op zijn vroegst wordt uitgezonden in europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |