Haha ben benieuwd of ze de Fuchsrohre doorkomen, of überhaupt voorbij Hatzenbach.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:56 schreef Dauthi het volgende:
Volgend jaar kan de Nordschleife op de F1 kalender
https://www.planetf1.com/(...)a-1-safety-approved/
Helder en goed verweer. Vind jij van niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:
het verweer van Red Bull (any does not mean all, serieus wtf?) kan niet meer.
Ricciardo durft de baan niet eens opquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd of ze de Fuchsrohre doorkomen, of überhaupt voorbij Hatzenbach.
Nee, in de context van die zin is het compleet onzin. Het verweer had moeten zijn dat dat bericht niet was verstuurd en 48.12 dus niet gevolgd hoefde te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Helder en goed verweer. Vind jij van niet?
T13? Dat is goed en wel de 2e bocht bij Nordschleife, en de eerste die niet op de GP strecke is in de VLN variantquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:07 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ricciardo durft de baan niet eens op
De laatste keer dat ze op de Nurburgring waren mochten ze wat rondjes rijden op de Nordschleife, Daniel scheet na bocht 13 al in zijn broek
Mercedes maakte er geen zaak van omdat dat hoe dan ook kansloos zou zijn dus dat verband zie ik niet zo, neemt niet weg dat dit een cosmetische verandering is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Zoethoudertje...
AD is met deze 'wijziging' nog steeds mogelijk, alleen het verweer van Red Bull (any does not mean all, serieus wtf?) kan niet meer. Het ECHTE probleem is niet aangepakt, omdat Mercedes er geen zaak van maakte. Dat probleem is dat 48.12 twee vereisten kent voor alle auto's in laten halen, of een bericht sturen dat inhalen niet toegestaan wordt, en die kunnen allebei niet waar zijn. En dan zit je alsnog in een grijs gebied waarbij gebruik gemaakt kan worden van andere reglementen om een 1-op-1 herhaling van Abu Dhabi te krijgen.
Ik maak met wingcars vooral zorgen om Flugplatz. Daar kwam de Nissan Gt3 al met zijn voorwielen los en Yann Mardenborough crashte daar met een Dumbreck salto achteroverquote:Op woensdag 16 maart 2022 10:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha ben benieuwd of ze de Fuchsrohre doorkomen, of überhaupt voorbij Hatzenbach.
Nee, ze waren juist nog bezig de baan vrij te geven. Daarom zijn ook niet alle auto's doorgelaten, want dat zou te lang duren. In plaats daarvan is besloten slechts enkele auto's zich te laten unlappen, zodat ze het laatste rondje nog echt konden racen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:42 schreef shiz het volgende:
Het probleem was ook dat de track gewoon al een tijdje 'clear' was en er gewoon geen beslissing gemaakt werd/actie kwam. Ok, dan laat je die lapped cars ertussen, laat ze weer flink eerder starten in ieder geval?
Ja, daarom was het zo grappig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
T13? Dat is goed en wel de 2e bocht bij Nordschleife, en de eerste die niet op de GP strecke is in de VLN variant
Niet meer. Ergens rond 2012 gewijzigd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Rode vlag in de laatste rondes is toch ook einde race?
Het verweer van Red Bull (dat als interested party sowieso weinig te zeggen had) is al direct verworpen. Any betekende all. Wat dat betreft was de verduidelijking toen al genoeg.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Zoethoudertje...
AD is met deze 'wijziging' nog steeds mogelijk, alleen het verweer van Red Bull (any does not mean all, serieus wtf?) kan niet meer. Het ECHTE probleem is niet aangepakt, omdat Mercedes er geen zaak van maakte. Dat probleem is dat 48.12 twee vereisten kent voor alle auto's in laten halen, of een bericht sturen dat inhalen niet toegestaan wordt, en die kunnen allebei niet waar zijn. En dan zit je alsnog in een grijs gebied waarbij gebruik gemaakt kan worden van andere reglementen om een 1-op-1 herhaling van Abu Dhabi te krijgen.
Uhmm, nee hoor. 'Any' en 'All' kunnen iets anders betekenen. Het toont in ieder geval aan dat Masi correct de regels heeft toegepast.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:09 schreef TagForce het volgende:
Nee, in de context van die zin is het compleet onzin.
quote:Any: used to refer to one or some of a thing or number of things, no matter how much or how many.
quote:All: used to refer to the whole quantity or extent of a particular group or thing.
COTA is wel echt een prachtig circuit dus prima.quote:Op maandag 14 maart 2022 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat er in heel dat land maar één circuit is waar de F1 kan racen, dus ze moeten naar dit soort onzinoplossingen grijpen om het mogelijk te maken. En dan heiligt het doel de middelen dus totaal niet, zeker niet als je bedenkt dat we twee prachtige circuits hebben in Duitsland die nog altijd geen plek op de kalender hebben.
Ja klopt. Ik denk ook dat de huidige F1 auto's niet geschikt zijn voor de Nordschleife. Ze zijn te laag, misschien zelfs te stijf.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik maak met wingcars vooral zorgen om Flugplatz. Daar kwam de Nissan Gt3 al met zijn voorwielen los en Yann Mardenborough crashte daar met een Dumbreck salto achterover
En waarom hebben ze nu specifiek dat dan veranderd?quote:
Ambiguous: open to more than one interpretation; not having one obvious meaning.quote:Formula 1: Safety Car rules amended to avoid Abu Dhabi repeat
The FIA has spelled out in a revised edition of the 2022 sporting regulations that 'all', rather than the more ambiguous 'any', lapped cars must un-lap themselves before a re-start;
De afstelling kun je wel kiezen per team waarbij de ene dus meer of minder risico neemt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens de regels moeten de klant motoren toch dezelfde specs hebben? Mogelijk weet Mercedes er meer uit te halen of nemen ze meer risico met de afstelling. Gelet op het aantal gebruikte motoren in 2021 lijkt het daar sterk op in elk geval.
dit, was toch een Masi in de wetquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En waarom hebben ze nu specifiek dat dan veranderd?
[..]
Ambiguous: open to more than one interpretation; not having one obvious meaning.
Hoezo? Any is toch gewoon niet hetzelfde als all?quote:
dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoezo? Any is toch gewoon niet hetzelfde als all?
Als ze allemaal bedoelen, moeten ze dat opschrijven. En niet "enige".
Blijkbaar zijn er users hier die dat nog niet inzagen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoezo? Any is toch gewoon niet hetzelfde als all?
Als ze allemaal bedoelen, moeten ze dat opschrijven. En niet "enige".
quote:
Nou daarom dus.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat probleem met any/all zie ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik snap ook niet waarom ze die 6 of 7 andere achterblijvers niet ook voorbij lieten. Dat had toch niks uitgemaakt en makkelijk gekund op dat 2e rechte stuk? Het probleem zat m veel meer in dat de SC daarna nog een ronde buiten had moeten blijven.
Er was ook een regel die zei dat de race director altijd mocht afwijken van de regels mocht diegene dat nodig achten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat probleem met any/all zie ik eerlijk gezegd helemaal niet. Ik snap ook niet waarom ze die 6 of 7 andere achterblijvers niet ook voorbij lieten. Dat had toch niks uitgemaakt en makkelijk gekund op dat 2e rechte stuk? Het probleem zat m veel meer in dat de SC daarna nog een ronde buiten had moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |