Doe even normaal (gewoon niks dus)!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga even in de archieven zoeken of we niet al 3 parodietopics hadden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2022 11:17 schreef Caland het volgende:
Overigens is het wel een prima locatie om meerdere pillen in je muil te stoppen onder het genot van wat harde housebeats
Bedankt maat!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef Yozzz het volgende:
TS is blijkbaar erg onzeker, dat hij een topic moet openen over iets waar 80% van dit forum het mee eens is.
Geniet van je duimpjes, en alle bevestiging die je gaat krijgen, TS!
quote:Vitesse kan nu voor het kampioenschap gaan"
16 augustus 2010 – De inmiddels oud-voorzitter van Vitesse, Maasbert Schouten, noemt de dag dat de club overgenomen wordt door de Georgier Merab Jordania een feestdag voor alle Vitesse-fans. De club zou volgens hem nu voor de titel kunnen gaan.
"Niet schrikken, maar Vitesse zal voor de landstitel gaan", vertelde hij op de persconferentie. "Er komt een nieuwe trainingsaccommodatie, alle lichten die op rood stonden staan nu op groen. Deze dag, 16 augustus is een nieuwe feestdag voor de fans van Vitesse. Dit is een geweldig moment. Voor de club, maar vooral ook voor de supporters die de laatste jaren zo veel hebben moeten doorstaan."
Schouten was zelf slechts een jaar voorzitter. "Ik ben in 2009 aantreden om de club te helpen. Op dat moment deed ik het, om een faillissement te voorkomen. Maar de club is vooral dank verschuldigd aan de Vrienden van Vitesse. Zonder hen, was deze club er al lang niet meer geweest en hadden we niets kunnen verkopen aan meneer Jordania. Tegen de fans zeg ik: er zit een mooie tijd aan te komen."
De plannen van Jordania zijn groots. Voor de titel gaan is niet alles, de Georgiër wil de boel al op korte termijn realiseren. "Binnen drie jaar moet Vitesse kampioen zijn en in de Champions League spelen. Merab rust niet, voordat die doelstelling bereikt is", aldus Schouten. Deze week wil de club al een eerste stap in de goede richting zetten. "Geef me twee dagen, dan hebben we er wat spelers bij", liet Jordania weten. Dat zullen geen spelers van middelmatig niveau zijn, benadrukte Schouten. "We hadden zelf een lijstje opgesteld, maar de spelers uit het netwerk van Jordania zijn van een ander kaliber. Een kaliber dat, tot voorkort, nooit haalbaar was voor Vitesse."
Zo dan, koekoek!quote:Op maandag 14 maart 2022 11:51 schreef Yozzz het volgende:
TS is blijkbaar erg onzeker, dat hij een topic moet openen over iets waar 80% van dit forum het mee eens is.
Geniet van je duimpjes, en alle bevestiging die je gaat krijgen, TS!
Dat jaar werd in de laatste wedstrijd van het seizoen lijfsbehoud veiliggesteld door slechts met 0-4 te verliezen van Excelsior.quote:
Logisch, als ze in Nijmegen beven stort voordat je het door hebt zo maar die halve stad in omdat ze al jarenlang geen onderhoud gepleegd hebben en de stad te pauper is om het alsnog te doen.quote:
Broeder elke ochtend als ik naar m’n werk wandel en de Sint Stevens zie word ik gelukkigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, als ze in Nijmegen beven stort voordat je het door hebt zo maar die halve stad in omdat ze al jarenlang geen onderhoud gepleegd hebben en de stad te pauper is om het alsnog te doen.
De tokkies geven de burgemeester de schuld van het eigen wangedragquote:Geen trommels en gezang tijdens wedstrijden Vitesse: harde kern staakt door stadionverboden voor 1,5 jaar
Crew 81, een supportersgroep van Vitesse die bij de harde kern hoort, laat op Instragram weten haar activiteiten in het stadion te staken voor 1,5 jaar. Dat heeft alles te maken met de stadionverboden die er de laatste tijd zijn uitgedeeld. ‘Inmiddels zijn het er zo veel dat we praktisch gezien vleugellam zijn.’
De fanatieke aanhang van Vitesse roerde zich in januari ook al. Ze voelen zich niet welkom in Gelredome. De onvrede is groot.
‘De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat we geen lieverdjes zijn. Wij doen dingen fout en sommige gedragingen zijn ronduit asociaal. Onze identiteit is er een van randjes opzoeken en daar ook overheen gaan’, schrijft Crew 81 nu op Instagram.
Niet veilig voelen
De incidenten tijdens voetbalwedstrijden stapelen zich de laatste tijd op. Met als gevolg tientallen stadionverboden. ,,Ouders van kinderen hebben mij aangeschreven’’, zegt Arnhems burgemeester Ahmed Marcouch. ,,Ik krijg veel signalen dat ze zich op de tribunes van het Gelredome niet veilig voelen. Er zijn de laatste veel heftige incidenten. Het gaat om geweld, vuurwerk en dingen op het veld gooien. De club neemt daarvoor haar verantwoordelijkheid en legt stadionverboden op, waarvoor mijn grote complimenten.’’
Als het aan de burgemeester ligt, zou een voetbalwedstrijd zonder politie-inzet moeten kunnen. ,,Daar hoort geen geweld bij, geen vechtpartijen, geen vuurwerk, dingen op het veld gooien en racistische koren. Wij gaan niet over een nacht ijs. Als je een stadionverbod krijgt, is dat terecht. Dan hoor je niet thuis op de tribune.’’
Wangedrag en de bestrijding daarvan
De supporters van Crew 18 verwijten het de burgemeester, net als de media, dat hij zo veel nadruk legt op het wangedrag en de bestrijding daarvan. En ze balen ervan dat hun club, Vitesse, zo steeds negatief in het nieuws komt. ‘De burgemeester profiteerde graag mee van de negatieve hype rondom Vitesse met populistische teksten’, schrijven ze op Instagram.
Marcouch heeft het gelezen en zegt: ,,Het zou hen sieren als ze hun frustratie richten op diegenen die zich misdragen. Steek een hand in eigen boezem en wees kritisch. Het gaat maar om een kleine minderheid van de supporters. Wij proberen juist met een stadionverbod diegene te raken die zich misdragen. En dat zijn geen echte supporters. Ze komen alleen naar het stadion om rotzooi te schoppen.’’
Deur dicht
De leden van Crew 18 willen graag met de burgemeester in gesprek maar geven aan dat zowel Vitesse als de gemeente voor hen de deur dicht trekt. Marcouch ontkent dat. Hij wil graag met de supporters in gesprek maar heeft wel een voorwaarde. ,,Er valt niet te onderhandelen over mensen die zich misdragen. Ik wil met iedereen praten maar wel vanuit gemeenschappelijke normen en waarden. Dat is veiligheid. Daar horen geen geweld, vuurwerk en racistische koren bij. Als ze het daar mee eens zijn, dan zijn de leden van Crew 18 welkom.’’
Wat een stelletje ongelooflijke kneuzen zijn die gasten. Ze zorgen er zelf nota bene voor dat er überhaupt negatief geschreven kan worden door hun vuurwerk/bier gooien. Maar oh we als je ze daarop aanspreekt. Zij zijn immers de sfeermakers toch? Ik zal ze in ieder geval niet missen!quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De tokkies geven de burgemeester de schuld van het eigen wangedrag
Het gelredome zal nooit meer hetzelfde zijn
Zijn toch weer zes supporters minderquote:Op zaterdag 9 april 2022 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
De tokkies geven de burgemeester de schuld van het eigen wangedrag
Het gelredome zal nooit meer hetzelfde zijn
Jammer genoeg zijn het er wel wat meer. Dat er sinds begin dit seizoen bijna 100 stadionverboden uitgedeeld zijn zegt ook genoeg. Maar het ligt altijd aan de autoriteiten toch? Althans, dat hoor ik jullie altijd zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn toch weer zes supporters minder
Vind je het gek als je ziet waar wij kaarten voor krijgen en waar andere clubs gewoon mee weg komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://www.transfermarkt(...)plus/?saison_id=2021
Toch mooi hun laatste plek op het Fair Play klassement gehandhaafd
Dat lijkt me sterk. Nek-uit, PEC-uit, Willem 2-uit en Go Ahead-uit waren uitverkocht. Dan zou de boycot van Groningen en het verbod van Heracles wel heel veel verschil maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse een na laatste qua uitfans @:Caland . Wat een intens dooie club is dat toch. Alleen RKC nog treuriger.
Het ligt nooit aan Vitesse inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:54 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je het gek als je ziet waar wij kaarten voor krijgen en waar andere clubs gewoon mee weg komen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Nek-uit, PEC-uit, Willem 2-uit en Go Ahead-uit waren uitverkocht. Dan zou de boycot van Groningen en het verbod van Heracles wel heel veel verschil maken.
Dat gemiddelde zegt dit seizoen heel weinig als je in carona net de grote uitvakken gemist hebtquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:11 schreef Caland het volgende:
Geloof dat Feyenoord en PSV de enige twee clubs zijn dit seizoen met een 100% bezettingsgraad in uitwedstrijden.
PSV, Feyenoord en Twente uit waren in die periode, Utrecht net erna. Heracles mocht niet. Dan dondert zo'n gemiddelde inderdaad snel in elkaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gemiddelde zegt dit seizoen heel weinig als je in carona net de grote uitvakken gemist hebt
Ik zie niet veel verschil met andere jaren.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
PSV, Feyenoord en Twente uit waren in die periode, Utrecht net erna. Heracles mocht niet. Dan dondert zo'n gemiddelde inderdaad snel in elkaar.
Een dertiende plek in 18/19 en ook zoiets qua totalen en bezettingsgraad in 19/20. Ten aanzien van de sportieve prestaties matig, maar wat anders dan onderaan bungelen. Naar de clubs die ik net noemde gaan er wel wat meer dan 300 man.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie niet veel verschil met andere jaren.
[ twitter ]
[ twitter ]
Sked legt het duidelijk uit. Vitesse 'scoort hoger' dan het seizoen daarvoor qua aantallen maar heeft 'pech' dat juist 3 grote uitvakken waar meer dan die 300 man heen gaan in de coronaperiode vielen. Daarnaast telt Heracles (wat we standaard uit verkopen) bij ons niet mee en bij sommige andere clubs wel die hen toevallig aan het begin van het seizoen troffen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
In 20/21 hadden ze gemiddeld 0 uitsupporters per wedstrijd zelfs.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Net zoveel als Feyenoord. Wat een topclub zijn we ookquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 20/21 hadden ze gemiddeld 0 uitsupporters per wedstrijd zelfs.
Past wel bij Vitesse.
Wat een treurige club zonder ziel. Hopelijk verkoopt die Rus de toko en volgen ze zwolle en Heracles snel. Al hebben die clubs zelfs meer echte fsns.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Net zulke 'echte fans' als jou? Hoeveel keer heb je jouw club Heracles dit jaar live gezien? 0 toch? En dan anderen geen echte fan noemen...quote:Op zondag 22 mei 2022 01:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat een treurige club zonder ziel. Hopelijk verkoopt die Rus de toko en volgen ze zwolle en Heracles snel. Al hebben die clubs zelfs meer echte fsns.
Nou:quote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Sked legt het duidelijk uit. Vitesse 'scoort hoger' dan het seizoen daarvoor qua aantallen maar heeft 'pech' dat juist 3 grote uitvakken waar meer dan die 300 man heen gaan in de coronaperiode vielen. Daarnaast telt Heracles (wat we standaard uit verkopen) bij ons niet mee en bij sommige andere clubs wel die hen toevallig aan het begin van het seizoen troffen.
Kan het beter? Zeker! Maar het is niet zo dramatisch als sommige mensen het hier willen laten lijken. Tel daarbij op dat clubs als Cambuur, NEC en Go Ahead natuurlijk de 'promotiebonus' hebben. Komend jaar met Volendam, Emmen en wellicht Excelsior zijn de cijfers natuurlijk ook anders
Je weet dat dit gewoon dezelfde cijfers zijn maar dan omgerekend naar 17 wedstrijden?quote:Op zondag 22 mei 2022 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou: [ twitter ]
Ook in verhouding gewoon plekkie 17. @:maxi-mus
Euhm nee. Deze cijfers zijn relatief tov de grootte van het uitvak en dat soort gedoe. Haalt het coronagedoe er uit.quote:Op maandag 23 mei 2022 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat dit gewoon dezelfde cijfers zijn maar dan omgerekend naar 17 wedstrijden?
En het verschil dat sommige wel tegen Heracles met uitsupporters mochten spelen?quote:Op maandag 23 mei 2022 12:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm nee. Deze cijfers zijn relatief tov de grootte van het uitvak en dat soort gedoe. Haalt het coronagedoe er uit.
Zij bijvoorbeeld Ajax, NEC en Willem 2 die op een andere plek staan.
“Uitsupportersverboden en (officiële) boycots zijn niet meegerekend!”quote:Op maandag 23 mei 2022 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
En het verschil dat sommige wel tegen Heracles met uitsupporters mochten spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |