quote:Op zondag 24 april 2022 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga langzaam eens naar bed, truste allen!
quote:Op zondag 24 april 2022 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet te snel he!quote:Op zondag 24 april 2022 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2022 23:41 schreef Zorro het volgende:
Nou, de rest kijk ik morgen terug.
Ik zie dit nog wel tot een uur of 1 duren, mij te laat
Truste
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou hehe, ik kan weer streamen naar mijn tv. 1000 dingen geprobeerd, maar de wifi op mijn telefoon bleek gewoon uit te staan
Ja, nou ja. Sinds vorige week zondag werkt mijn afstandsbediening ook niet meer op mijn tv voor het tv-deel (ex aan/uit, geluid harder/zachter en back/home-knop. En mijn vriend krijgt het ook niet gefixed).quote:
Nou hehe, ik kan weer streamen naar mijn tv. 1000 dingen geprobeerd, maar de wifi op mijn telefoon bleek gewoon uit te staan
Batterijen vervangen?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus, nu het toch regent, iemand die weet hoe ik de afstandsbediening weer ad praat krijg?
Dat is uiteraard geprobeerd, dat helpt niet. Ook wel logisch dat dat niet werkt aangezien de aan/uitknop etc nog wél werkenquote:
Dan zal de batterij wel op zijn Of iets anders simpelsquote:Op zondag 1 mei 2022 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Sinds vorige week zondag werkt mijn afstandsbediening ook niet meer op mijn tv voor het tv-deel (ex aan/uit, geluid harder/zachter en back/home-knop. En mijn vriend krijgt het ook niet gefixed).
Dus ik ging bijna geloven dat er gewoon elke zondag onverklaarbaar iets stuk gaat wat met de tv te maken heeft
Nope, niet de batterijenquote:Op zondag 1 mei 2022 22:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal de batterij wel op zijn Of iets anders simpels
En als je dat bij Ziggo meldt hebben ze niet een minder simpel kastje voor je?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, niet de batterijen
Iets anders simpels kan wel.
We vermoeden nu dat Samsung bij een update de ondersteuning van mijn (zeer simpele) Ziggo-kastje eruit heeft gegooid. Model is niet (meer?) te vinden op de tv. Andere modellen wel.
Daar zijn ze al een jaar terug mee begonnen, met het testen dan, lees ik nu. Zal wel niks worden dus.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat zegt Tyler Reddick nou, dat ze aan het testen zijn met regenbanden op kleinere ovals? Of maakt ie nou een gebbetje?
Die zitten natuurlijk steeds te wachten tot het gaat regenen.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar zijn ze al een jaar terug mee begonnen, met het testen dan, lees ik nu. Zal wel niks worden dus.
Kan het proberen. Maar dikke kans dat ik dan ook een duurder abbo moet. Want mijn kastje was gratis en alleen bedoeld voor het "vertalen" van het digitale signaal naar iets waar een anologe tv mee om kan gaan (inmiddels dus geen analoge tv meer). Betaal maar ¤ 20,95 per maand voor mijn abbo.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
En als je dat bij Ziggo meldt hebben ze niet een minder simpel kastje voor je?
Dat is minder ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het proberen. Maar dikke kans dat ik dan ook een duurder abbo moet. Want mijn kastje was gratis en alleen bedoeld voor het "vertalen" van het digitale signaal naar iets waar een anologe tv mee om kan gaan (inmiddels dus geen analoge tv meer). Betaal maar ¤ 20,95 per maand voor mijn abbo.
Kan me nu behelpen met de afstandsbediening vd tv voor de knopjes die werken en de afstandsbediening vh Ziggo-kastje voor de rest.
Ga er eens over nadenken wat het beste isquote:Op zondag 1 mei 2022 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is minder ja.
Of zo;n programmeerbare afstandsbediening fiksen en daar alles aan leren
Succes ermeequote:Op zondag 1 mei 2022 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga er eens over nadenken wat het beste is
Mooi! Gisteren geen tijd gehad om te kijken.quote:
Not sure if serious, maar 4 voor de crew chief.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:32 schreef Zorro het volgende:
Ik zou willen dat Rick eens duidelijk zei hoeveel wedstrijden straf je dan krijgt.
quote:Op maandag 2 mei 2022 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Not sure if serious, maar 4 voor de crew chief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |