Meer show en circus gericht dan de F1, met afstand. Die cringe Amerikaanse dingen er altijd om heen lol.quote:Op zondag 3 april 2022 13:37 schreef TargaFlorio het volgende:
F1 is niet geweldig maar we moeten NASCAR ook niet te veel ophemelen, het is en blijft natuurlijk ook een circus.
En ook nog Fomule 1 en Formule E.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef Burner82 het volgende:
Er is dit weekend: Nascar, IndyCar, MotoGP en IMSA, allemaal in USA. Druk weekend zo.
Maar die zijn niet in de USAquote:
En mountainbike in Brazilië, zelfde tijden ongeveerquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:31 schreef Burner82 het volgende:
Er is dit weekend: Nascar, IndyCar, MotoGP en IMSA, allemaal in USA. Druk weekend zo.
Er is toch een of andere ongeschreven helm ophouden regel tussen ruziënde coureurs? Daar heb ik ooit eens wat van meegekregen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:23 schreef heywoodu het volgende:
Knokken
Waarbij Gibbs als een überwatje zijn helm op houdt terwijl hij begint met klappen uitdelen!!
Dat is ook wel een logische regel:quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Er is toch een of andere ongeschreven helm ophouden regel tussen ruziënde coureurs? Daar heb ik ooit eens wat van meegekregen.
Maar je helm ophouden en wél uitdelen (aan iemand die geen helm op heeft) is wel een ultiem zwaktebod. Dan ben je echt, om het zo maar te zeggen, een lafaard.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een logische regel:
1: de kans op (ernstige) verwondingen aan het hoofd is een stuk kleiner als je helm op hebt.
2: zolang je de helm op hebt, kun je de helm niet als een wapen gebruiken.
Jup.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je helm ophouden en wél uitdelen (aan iemand die geen helm op heeft) is wel een ultiem zwaktebod. Dan ben je echt, om het zo maar te zeggen, een lafaard.
quote:Op zondag 10 april 2022 01:31 schreef Burner82 het volgende:
"BLUE-EMU MAXIMUM PAIN RELIEF 400" Ik vind de sponsoring af en toe toch wel moreel/ethisch op het randje...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |