Ja en nu heb je ook van die soort diensten waardoor je dus dat huurt maar het niet van jou is. Beetje zoals leasen maar ook dat het een soort club is.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het ooit ga meemaken, maar als je dat kunt uitgeven aan 1 vlucht kun je volgens mij ook wel een privé jet veroorloven
Gister en eergister ging iets wel door en voor volgend weekend staan er ook weer plannenquote:
Ja dat heb ik wel eens gehoord. Kennis van me die piloot is is ooit benaderd door een bedrijf dat dat aanbied om voor hen te gaan vliegen.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en nu heb je ook van die soort diensten waardoor je dus dat huurt maar het niet van jou is. Beetje zoals leasen maar ook dat het een soort club is.
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers maar waarschijnlijk zal ik dit nooit kunnen beleven zo'n luxery lifestyle. Wel een beetje maar nooit zo zo dit is pure decadentie.
Gelukkig is er youtube zodat je het een beetje kan meemakenquote:Op zondag 13 maart 2022 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het ooit ga meemaken, maar als je dat kunt uitgeven aan 1 vlucht kun je volgens mij ook wel een privé jet veroorloven
kloptquote:Op zondag 13 maart 2022 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is er youtube zodat je het een beetje kan meemaken
Ja, zal wel lucratief zijn en het image van privejets trekt een hoop mensen aan en dat maakt het meer betaalbaar dan je eigen jet hebben en nog meer voordelen wat eraan zit.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens gehoord. Kennis van me die piloot is is ooit benaderd door een bedrijf dat dat aanbied om voor hen te gaan vliegen.
Verkoop model werkt wel, alleen voor piloten schijnt het heel onregelmatige werktijden geven tov lijn vluchten.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, zal wel lucratief zijn en het image van privejets trekt een hoop mensen aan en dat maakt het meer betaalbaar dan je eigen jet hebben en nog meer voordelen wat eraan zit.
Ja en als piloot vraagt het al veel van je (qua werkdruk lange uren, sociaal gezien vaak weg dat zijn al flink wat offers wat moet je geven of maken).quote:Op zondag 13 maart 2022 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verkoop model werkt wel, alleen voor piloten schijnt het heel onregelmatige werktijden geven tov lijn vluchten.
Dat sowieso.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en als piloot vraagt het al veel van je (qua werkdruk lange uren, sociaal gezien vaak weg dat zijn al flink wat offers wat moet je geven of maken).
Slaap lekker nootje, of het morgen zwaar wordt zal ik morgen vertellen.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben slapen trouwens
Slaap lekker allemaal.
Sterkte morgen (als het zwaar word) maar het weer zit meemisschien verzacht dat de omstandigheden enigszins.
Hopelijk valt het mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaap lekker nootje, of het morgen zwaar wordt zal ik morgen vertellen.
dankjewel trouwens.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaap lekker nootje, of het morgen zwaar wordt zal ik morgen vertellen.
Gaat goed komen.quote:
Slaap lekker borrel en droom zacht/quote:Op zondag 13 maart 2022 23:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ben slapen trouwens
Slaap lekker allemaal.
Sterkte morgen (als het zwaar word) maar het weer zit meemisschien verzacht dat de omstandigheden enigszins.
Even lekker acclimatiseren voor je het bedje induiktquote:
paffert erbijquote:Op zondag 13 maart 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even lekker acclimatiseren voor je het bedje induikt
Het is immers zondag nacht (bijna over 20 minuutjes)quote:
En dan over acclimatiseren dromen. Dat is nog echt gebeurd trouwensquote:Op zondag 13 maart 2022 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even lekker acclimatiseren voor je het bedje induikt
Heb je daar serieus over gedroomdquote:Op zondag 13 maart 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan over acclimatiseren dromen. Dat is nog echt gebeurd trouwens![]()
quote:Op zondag 13 maart 2022 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je daar serieus over gedroomd
Ik heb wel ooit een keer gedroomd over Iwakneus, maar dat was omdat ik iemand op een terras in Maastricht zag zitten die precies voldeed aan het beeld van wat ik van hem had
Ik vraag me af hoe snel dat eraf word gehaald door mods op Wikiquote:Op zondag 13 maart 2022 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik droomde een keer dat ik de wikipediapagina over acclimatiseren aan het editen was met posts en foto's van Iwanius![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |