Hopelijk denk je voortaan 2 keer na voordat je dit soort dingen roeptquote:Op maandag 14 maart 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had ik al terug genomen toen hij mij later dwars zat.
Nou niet overdrijven hoor. Maar hij las verkeerd.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:pietjepuk2000 leest Caland de les in het Feyenoord topic.
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @:yvonne
Ahaquote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Het is maandag, dus Oriente kickt """"subtiel"""" het haxballtopic
#boycotqatarquote:Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag coulance, ik wil niet dat mijn WK duomodschap in gevaar komt.
Zal dat nog doorgaan? Er zijn daar bij het bouwen van die stadions meer mensen omgekomen dan in de Oekraïne.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen zin in dat winter WK. Hinderlijke onderbreking van het seizoen.
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @:yvonne
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Het is maandag, dus Oriente kickt """"subtiel"""" het haxballtopic
Toen Lindsey Lohan nog leuk was.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.
Ik blijf het Feijenoord noemen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja Ajax-Feyenoord, dan krijgen we allemaal van die ludieke @:tong80 traumatopics over Feyenoord.
DINGEN!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk denk je voortaan 2 keer na voordat je dit soort dingen roept
Onzin ook om dat te wijzigen naar Y.quote:
Het is geen PSV ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:52 schreef Coco het volgende:
Ten eerste niemand buiten Nederland boeit Feijenoord wat.
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind een WK in de zomer horen, met mooi weer hier in NL en lekker de BBQ aan. Gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |