Zal dat nog doorgaan? Er zijn daar bij het bouwen van die stadions meer mensen omgekomen dan in de Oekraïne.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen zin in dat winter WK. Hinderlijke onderbreking van het seizoen.
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wordt hier afgemaakt als je iets van je vrouwelijke kant laat zien! Dit vind ik niet inclusief en ga dan ook anoniem mijn beklag doen bij @:yvonne
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
Het is maandag, dus Oriente kickt """"subtiel"""" het haxballtopic
Toen Lindsey Lohan nog leuk was.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebbetje, ik heb ook genoten van Mean Girls.
Ik blijf het Feijenoord noemen.quote:Op maandag 14 maart 2022 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja Ajax-Feyenoord, dan krijgen we allemaal van die ludieke @:tong80 traumatopics over Feyenoord.
DINGEN!quote:Op maandag 14 maart 2022 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk denk je voortaan 2 keer na voordat je dit soort dingen roept
Onzin ook om dat te wijzigen naar Y.quote:
Het is geen PSV ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:52 schreef Coco het volgende:
Ten eerste niemand buiten Nederland boeit Feijenoord wat.
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.quote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind een WK in de zomer horen, met mooi weer hier in NL en lekker de BBQ aan. Gewoon.
Tip: finasteridequote:Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Tip: opper dit niet elke keer, beetje vermoeiend.
Ik zie het vanzelf wel.
waka waka eeejoquote:Op maandag 14 maart 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. En ook gewoon in een land waar voetbal leeft zoals Brazilië of Zuid-Afrika. Met een of ander kutlied wat je de hele zomer hoort maar wat daarna vreemd nostalgisch wordt.
oooh ooh oooh oohquote:Op maandag 14 maart 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu heb ik Wavin' flag in mijn hoofd.
Zomer2010godquote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oooh ooh oooh ooh
Wat een nostalgie.
Leeg by de grun hunquote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.
Hielendal mei iens.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tiid hald gjin skoft zeggen we hier dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |