Traumas van vorig jaar herhalen, niets mis meequote:Op zondag 13 maart 2022 20:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
even ademhalen voor de zomer
en dan in de herfst weer dicht
genot
In dat geval heeft hij gelijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zijn toch die ielige sukkeltjes die denken dat ze leuk zijn
Doe zelf rustig.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even rustig man. Utrecht - PSV was kut dit niet.
geen smolders?quote:Op maandag 14 maart 2022 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We kunnen weer stemmen.
User @:maxi-mus en ik gaan op de VVD stemmen.
Ik dacht het niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We kunnen weer stemmen.
ik ga niet stemmen denk ikquote:Op maandag 14 maart 2022 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Ik zeg toch dat ik VVD ga stemmen.
Oh, ik had jou niet ingeschat als een zwevende kiezer. Excuses.quote:
Ik ben ook niet zwevend, ik stem gemeentelijk altijd lokaal.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik had jou niet ingeschat als een zwevende kiezer. Excuses.
Op welke partij ga je stemmen?
Lokaal PvdA nationaal SPquote:Op maandag 14 maart 2022 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We kunnen weer stemmen.
Daarom snap ik nooit dat mensen in de bijstand ook vaak op van die rechtse partijen stemmen. Dan ben je toch wel een beetje een dief van je eigen portemonnee.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ik. Iemand moet die taxi naar de tandarts en fysio betalen.
komt ook omdat rechts en links niet echt handig zijn om politieke partijen in een categorie te stoppenquote:Op maandag 14 maart 2022 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom snap ik nooit dat mensen in de bijstand ook vaak op van die rechtse partijen stemmen. Dan ben je toch wel een beetje een dief van je eigen portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |