Als je een topic kaapt dan heb je geen tijd voor dit soort details.quote:
De druk was niet echt hoogquote:Op zondag 13 maart 2022 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je een topic kaapt dan heb je geen tijd voor dit soort details.
Hij is al aangepast.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit iets beangstigends hebben maar desalniettemin ben ik erg blij
quote:
Wow, @onlogisch Jij kunt morgen in ieder geval zeggen dat je niet hebt stilgezeten dit weekend.quote:
Ik was het (uiteraard) niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, @:onlogisch Jij kunt morgen in ieder geval zeggen dat je niet hebt stilgezeten dit weekend.
quote:
Heb jij eigenlijk al een keer corona gehad?quote:
https://youtube.com/playl(...)JbnKpu03J8HUtWgSIjnRquote:Op zondag 13 maart 2022 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een keer corona gehad?
Ik zit nu midden in Leon VS The killifish, dat is een veelbelovend begin.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://youtube.com/playl(...)JbnKpu03J8HUtWgSIjnR
Dit is echt zeer goede content.
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeftquote:Op zondag 13 maart 2022 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zit nu midden in Leon VS The killifish, dat is een veelbelovend begin.
Oh, dan ga ik die hierna kijken.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden.
quote:Op zondag 13 maart 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je verkeerd begonnen. Het begint hoe hij de kreeft in de supermarkt koopt om hem te redden en zelfs fysiotherapie geeft
Lobster Leon > Eredivisiequote:Op zondag 13 maart 2022 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die ook gezien
3 of 4 video's
leongod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |