Hm... lastige keuze....
Zal ik de Alpine motor inruilen voor McLaren motor? (en chassis Williams houden)
Of Williams chassis inruilen voor Aston Martin, Haas, of Alfa Romeo (en motor Alpine behouden)
Ik heb op zich Alpine hoog zitten, maar de laatste paar races (op de laatste na) hebben ze het wel een beetje verkloot - maar was dat dan de Renault motor... of de driving skills van de coureurs...
Balen voor mijn manager dat Alonso alsnog die straf kreeg (ergens terecht natuurlijk want je hoort met 2 spiegels te rijden - wel zo veilig; maar wel lullig dat het niet TIJDENS de race al bekeken en uitgedeeld werd...

En des te lulliger dat de straf terug gedraaid werd bij deze volgende race - al was dat vanwege Procedurele Fouten Niet-ontvankelijk verklaard...)
Maar ik leg me neer bij de regels van deze FOK! Formule 1-manager: de uitslag maandag na de race aanhouden
----
Ga ik voor chassis Aston Martin, met Vettel en Stroll - de 1e kan een potje racen maar heeft vaak pech. De 2e kan eigenlijk niet altijd racen en/of heeft pech en/of veroorzaakt her en der
mayhem all over als hij crasht of ergens tegenaan rijdt

Of ga ik voor mijn eerdere favoriete goedkope darkhorse Alfa Romeo, dat met de nieuwe updates de weg terug / omhoog weer gevonden lijkt te hebben. Maar... Zhou maakt er soms ook een potje van, net als Stroll (te onervaren?) en mn andere favoriete goedkoopje Valtteri Bottas... de laatste tijd de pech van slechte wagen...?
Haas.... Eh. Haas.... toch maar niet om punten te scoren? Sorry aan K-Mag en ehm, M-Schumi.
Sorry Gunter...
---
Ik denk dat ik TOCH maar Alpine motor houd, McLaren is 'nice' maar RIC te onvoorspelbaar. Lando zie ik in de toekomst zeker wel een goede, betere coureur worden

In een betere auto - al doet ook McLaren nog mee voor de punten.
Nog enkele uurtjes tot D-hour om te bepalen welk chassis het wordt
[b] Op
maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: [/b]
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@