Mensonterend ja, voetbal is verrot tot op het botquote:Op zondag 13 maart 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als er vuurwerk naar spelers wordt gegooid gewoon affluiten. Klaar hiermee.
Woedendquote:Op zondag 13 maart 2022 18:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er enige frustratie aanwezig is
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
scheidrechters worden door dat joden clubje in zeist geinstrueerd om feyenoord en psv te naaien zodat 020 makkelijke kampioen kan worden
kaart kokcu is naaien bewust
het zijn honden bij dat tering knjb in zeist
Koekoek.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
scheidrechters worden door dat joden clubje in zeist geinstrueerd om feyenoord en psv te naaien zodat 020 makkelijke kampioen kan worden
Zeg het ze!!!!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Heb nooit gesnapt op basis waarvan die man ooit aangesteld is ja, dat is echt met afstand de allerslechtste scheidsrechter die ik ooit heb zien fluiten.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:27 schreef Scrummie het volgende:
Dat hele scheidsrechterskorps mag je wel ontbinden, die Van Egmond is een oude fossiel die al niet kon fluiten maar leiding geven aan scheidsrechters al he-le-maal niet.
Achterlijke tyfusbende.
Het is ook de derde wedstrijd op rij waarin Feyenoord benadeeld wordt, en waar het tegen AZ en Groningen nog uit te leggen viel slaat dit echt nergens op. Dan speelt de frustratie wat de overhand want ik ben er ook goed klaar mee.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel rood denk ik maar die bizarre overacting van Slot en Pulic inclusief theatraal boos naar iPads kijken is ook erg vermoeiend.
En terechtquote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef RvLaak het volgende:
Op RRijnmond wordt de VAR & scheids ff vakkundig gefileerd
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is natuurlijk niet de eerste keer dit seizoen dus ik denk gewoon veel frustratie. Best begrijpelijk al stoor ik me het meest aan het matige spel.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel rood denk ik maar die bizarre overacting van Slot en Pulic inclusief theatraal boos naar iPads kijken is ook erg vermoeiend.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ters-over-van-egmondquote:Op zondag 13 maart 2022 18:30 schreef Haringkop het volgende:
Ik geloof niet in complotten, maar de enige andere optie die overblijft is dat ze compleet incompetent zijn. Al een heel het seizoen lang. Het is bijna een prestatie.
Mensen die de VAR willen afschaffen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:32 schreef Scrummie het volgende:
Err is gewoon geen weekend waarin er geen gezeik is over een scheidsrechter dan wel VAR (die je sowieso wel mag afschaffen).
ziedendquote:Op zondag 13 maart 2022 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat mij betreft alleen gebruiken voor objectieve dingen zoals buitenspel of niet, bal over de lijn of niet etc. Blijkbaar zit in zo'n handsbal teveel subjectiviteit of het geel of rood moet zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mensen die de VAR willen afschaffen.![]()
Het probleem ligt niet bij de VAR an sich, maar bij de incompetente teringdebielen die er achter zitten.
Naja, het ligt niet aan de spelopvatting van PEC dat het zo’n frustrerende middag is, dat komt gewoon door die dubieuze beslissingen van de scheids en het gepruts van Feyenoord aan de bal. Die paar idioten in het publiek, tja, dat slaat nergens op maar het lijkt het spel van PEC weinig goed te doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Binge-watch het volgende:
Heerlijk. Tyfusclub, degradeer lekker.
Akkoordquote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef Binge-watch het volgende:
Heerlijk. Tyfusclub, degradeer lekker.
Je staat nu niet in vak S te brullen, doe 's rustig joh.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
VUILE TERING HONDEN DAT KNJB
HELAAS VANDAAG MISLUKT
Wat heb ik hiermee te maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |