Sangare lijkt zijn vorm weer te hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Overtreding op Gakpo was vlak voor onder m’n neus en in het stadion leek het een schandalige overtreding in ieder geval, mooi dat dat bevestigt wordt hier. Wat een debiel.
Erg mooi om eindelijk weer eens PSV live aan het werk te zienNog mooier dat het dan 1 van de beste wedstrijden van het seizoen is. Sangare was weer eens aan het beesten
Ook de enige die snapte dat je die Kopenhagiers moest vervelenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sangare lijkt zijn vorm weer te hebben.
Maar ik blijf me vooral verbazen over Mauro. Wat een baas is dat. Toegegeven, hij gaat nooit bij Bayern of PSG spelen, maar hoe hij zich als back ontwikkelt zou het me niet meer verbazen als hij echt Oranje gaat halen.
Inmiddels terug gezien maar erg lomp inderdaad. Ik heb niet het gevoel dat hij daar weet wat hij doet. Lijkt zelfs een beetje te schrikken.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, van achteren met 0 intentie om de bal te spelen.
Dat is altijd zijn grote kracht geweest. Vol er op en dan in het gerotzooi meestal met de bal er uit komen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook de enige die snapte dat je die Kopenhagiers moest vervelen
Zal wel de enige zijn die het mee vond vallen. Was niet op de enkel en niet met de noppen vooruit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inmiddels terug gezien maar erg lomp inderdaad. Ik heb niet het gevoel dat hij daar weet wat hij doet. Lijkt zelfs een beetje te schrikken.
Maaruh even over die Gotze he?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Complimenten mannen, wat een topprestatie.
Echt zo mee eens, hij speelt verfrissend en toch taakgericht. Als ik terugdenk aan zijn eerste potjes als linksback (onder v bommel), dan is dat echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sangare lijkt zijn vorm weer te hebben.
Maar ik blijf me vooral verbazen over Mauro. Wat een baas is dat. Toegegeven, hij gaat nooit bij Bayern of PSG spelen, maar hoe hij zich als back ontwikkelt zou het me niet meer verbazen als hij echt Oranje gaat halen.
Ah ze wisten niet het goede hotel te vinden, maar helaas wel de goede busquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:58 schreef RipCity het volgende:
Domper op PSV-feestvreugde, ruiten van supportersbussen in Denemarken ingegooid
https://www.ed.nl/psv/dom(...)-ingegooid~ac8cc90f/
Winderig ritje terug
Of zoals jij zou zeggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ze wisten niet het goede hotel te vinden, maar helaas wel de goede bus
quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
haha prachtig, mooi die Denen, heerlijk volk
Ook soort van goed wisselbeleidquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:55 schreef Gutanoth het volgende:
Ik lees zojuist dat Götze heeft gezegd dat ze hun eigen bus expres bij een ander hotel neergezet hebben, zodat ze een goede nachtrust zouden krijgen![]()
![]()
Ik denk (hoop) dat hij nu echt snap dat hij dat niet kan..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Snap wel dat Teze een oproep krijgt. Doet het prima. Vreemd dat die jongen ooit heeft gedacht dat hij rechtsback zou moeten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |