abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204069747
Marcelo Bielsa als opvolger van Schmidt, bitte.
pi_204074560
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 03:38 schreef Lyrebird het volgende:
Het lijkt zo simpel he. Achterlijn halen, bal voorleggen, raak schieten. Daar valt niet tegenop te verdedigen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 14 maart 2022 @ 12:55:50 #28
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204075213
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2022 20:31 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dat kan dat er spelers zijn die het wisselbeleid bloedirritant vinden. Maar er kunnen er maar 11 opgesteld worden (dus heb je altijd spelers die het niet met de trainer eens zijn), en met jonge spelers moet je gewoon voorzichtig zijn. Het feit dat hij maar 1 keer 90 minuten heeft volgemaakt en toch nog 3 keer geblesseerd is geraakt dit seizoen is ook veelzeggend natuurlijk. Madueke speelde afgelopen wedstrijden alles behalve goed. Ik snap de keuze van Schmidt wel en natuurlijk is Madueke het er niet mee eens. Geen enkele speler vindt het leuk om gebankt te worden.
Het joch heeft waanzinnig veel talent maar moet ook nog erg veel leren.
En dat doet ie op de bank? Een klagend, weinig spelend toptalent. Hiddink gooide Aissati gewoon in de basis tegen Milan in de CL. Denk dat we toch meer die kant op mogen gaan. Hopelijk volgend jaar een trainer die het wel snapt.
Dit, dus.
pi_204075376
Schmidt blijft denk ik trainer mocht PSV kampioen worden :7
pi_204075666
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:10 schreef PSVCL het volgende:
  maandag 14 maart 2022 @ 13:39:48 #31
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_204075684
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En dat doet ie op de bank? Een klagend, weinig spelend toptalent. Hiddink gooide Aissati gewoon in de basis tegen Milan in de CL. Denk dat we toch meer die kant op mogen gaan. Hopelijk volgend jaar een trainer die het wel snapt.
Je vergelijkt nu het banken van Madueke tegen FC Utrecht met een basisplaats van Aissati in de CL tegen Milan?
Dat Madueke weinig speelt ligt in de hoofdzaak aan z’n falen van de laatste weken (dus banken) en z’n fysiek die hem al 3x dit seizoen in de steek heeft gelaten waardoor hij veel geblesseerd is geweest. Logisch dat een trainer voorzichtig is met hem op te stellen in de belangrijkste fase van het seizoen. Maar misschien zien Schmidt en de technische staf van PSV het verkeerd, en zie jij het goed? Ik betwijfel het…
  maandag 14 maart 2022 @ 13:40:08 #32
342627 tja77
pi_204075689
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:10 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon Grim toch?
pi_204075902
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:40 schreef tja77 het volgende:

[..]
Gewoon Grim toch?
Ron Jans :)
pi_204076127
POLL

Wie wens jij (als PSV- supporter) voor volgend seizoen? Eén van deze heren, of toch Boudewijn, André, Adil of Ruud? of Tony Adams...
pi_204076320
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:19 schreef Ciscus het volgende:
[poll=3887]

Wie wens jij (als PSV- supporter) voor volgend seizoen? Eén van deze heren, of toch Boudewijn, André, Adil of Ruud? of Tony Adams...
Waarom minimaal 3 namen die gewoon totaal onrealistisch zijn?
pi_204076381
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:19 schreef Ciscus het volgende:
[poll=3887]

Erik ten Hag
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 14 maart 2022 @ 14:54:53 #37
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204076516
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:39 schreef tja77 het volgende:

[..]
Je vergelijkt nu het banken van Madueke tegen FC Utrecht met een basisplaats van Aissati in de CL tegen Milan?
Dat Madueke weinig speelt ligt in de hoofdzaak aan z’n falen van de laatste weken (dus banken) en z’n fysiek die hem al 3x dit seizoen in de steek heeft gelaten waardoor hij veel geblesseerd is geweest. Logisch dat een trainer voorzichtig is met hem op te stellen in de belangrijkste fase van het seizoen. Maar misschien zien Schmidt en de technische staf van PSV het verkeerd, en zie jij het goed? Ik betwijfel het…
Ja, Aisatti bij Hiddink. Of kijk naar Ten Hag met al dat jonge talent van de afgelopen jaren. Allemaal worden ze neergezet en kunnen ze zich maximaal ontwikkelen. Maar Schmidt doet dat bewust. Niet alleen bij Madueke, maar ook bij Gakpo en Malen. En al die jongens gaven en geven aan dat ze dat kut vinden. Beetje beschermen is 1 ding, maar dit is het beleid van Schmidt voor die jonge spelers. En ik hoop dat de volgende trainer dat dus anders doet.
Dit, dus.
pi_204076965
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Waarom minimaal 3 namen die gewoon totaal onrealistisch zijn?
Omdat het kan. Je doelt op Bielsa, Klinsmann en Slot? Je weet maar nooit he, zijn sowieso trainers waar ik op voetbaltechnisch gebied wel wat mee heb (althans, minder met Jürgen....maar vind ik een toffe vent).
pi_204077644
Beste uitvak van NL de laatste 2/3 jaar , doen ze goed

twitter
  maandag 14 maart 2022 @ 16:45:05 #40
342627 tja77
pi_204077683
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, Aisatti bij Hiddink. Of kijk naar Ten Hag met al dat jonge talent van de afgelopen jaren. Allemaal worden ze neergezet en kunnen ze zich maximaal ontwikkelen. Maar Schmidt doet dat bewust. Niet alleen bij Madueke, maar ook bij Gakpo en Malen. En al die jongens gaven en geven aan dat ze dat kut vinden. Beetje beschermen is 1 ding, maar dit is het beleid van Schmidt voor die jonge spelers. En ik hoop dat de volgende trainer dat dus anders doet.
Aissati heeft in 3 seizoenen PSV 44 competitiewedstrijden gespeeld, dat is nog geen 15 per seizoen. Ondanks alle blessures en het gebrek aan presteren gaat Madueke daar overheen, dus wat wil je nu precies duidelijk maken?
Malen speelde (buiten z’n knieblessure om) gewoon 30+ competitiewedstrijden per seizoen, geen idee waar jij het over hebt.
Gakpo idem dito, speelt vrijwel alle wedstrijden, en zal tijdens een middenweeks programma (beker/Europees) misschien 2-3 keer per seizoen gespaard worden tijdens minder belangrijke wedstrijden vanwege het feit dat hij erg belangrijk is voor PSV.
Teambelang gaat voor de ontwikkeling van een talentvolle Madueke die nog steeds erg vaak balverlies lijdt.
Maar daar denk jij dus anders over?
pi_204078361
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:35 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Omdat het kan. Je doelt op Bielsa, Klinsmann en Slot? Je weet maar nooit he, zijn sowieso trainers waar ik op voetbaltechnisch gebied wel wat mee heb (althans, minder met Jürgen....maar vind ik een toffe vent).
Koeman vind ik ook niet realistisch. Die heeft al door laten schemeren dat hij terug gaat naar oranje en verder niks wil.

Ik denk sowieso dat een aantal coaches alleen interesse hebben als PSV CL binnen haalt.
pi_204078395
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Koeman vind ik ook niet realistisch. Die heeft al door laten schemeren dat hij terug gaat naar oranje en verder niks wil.

Ik denk sowieso dat een aantal coaches alleen interesse hebben als PSV CL binnen haalt.
PSV moet eerst zorgen dat de titel binnengehaald wordt

komend weekend winnen en hopen dat feyenoord wint in 020

zou leuk zijn als smidt kampioen wordt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 14 maart 2022 @ 17:52:11 #43
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204078535
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:45 schreef tja77 het volgende:

[..]
Aissati heeft in 3 seizoenen PSV 44 competitiewedstrijden gespeeld, dat is nog geen 15 per seizoen. Ondanks alle blessures en het gebrek aan presteren gaat Madueke daar overheen, dus wat wil je nu precies duidelijk maken?
Malen speelde (buiten z’n knieblessure om) gewoon 30+ competitiewedstrijden per seizoen, geen idee waar jij het over hebt.
Gakpo idem dito, speelt vrijwel alle wedstrijden, en zal tijdens een middenweeks programma (beker/Europees) misschien 2-3 keer per seizoen gespaard worden tijdens minder belangrijke wedstrijden vanwege het feit dat hij erg belangrijk is voor PSV.
Teambelang gaat voor de ontwikkeling van een talentvolle Madueke die nog steeds erg vaak balverlies lijdt.
Maar daar denk jij dus anders over?
Daar denk ik absoluut anders over. Zeker als de spelers in kwestie aangeven dat ze vaker dan eens het gevoel hebben dat ze geremd worden in hun ontwikkeling. En aangezien dat je drie grootste talenten van de afgelopen jaren zijn kan je dat wel zien als een puntje waar we hopelijk volgend jaar vanaf zijn.
Dit, dus.
  maandag 14 maart 2022 @ 19:54:12 #44
342627 tja77
pi_204080094
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Daar denk ik absoluut anders over. Zeker als de spelers in kwestie aangeven dat ze vaker dan eens het gevoel hebben dat ze geremd worden in hun ontwikkeling. En aangezien dat je drie grootste talenten van de afgelopen jaren zijn kan je dat wel zien als een puntje waar we hopelijk volgend jaar vanaf zijn.
Ah, de spelers worden (naar eigen zeggen) geremd….
En denk je dat “de spelers” daar rationeel over kunnen beslissen, of zou iedere speler het liefste willen spelen denk je? Misschien, heel misschien heeft PSV een technische staf die al jaren met jonge spelers werkt en kan bogen op ervaring en expertise.
Madueke is dit seizoen al 3 keer geblesseerd geraakt, en als je hem door ‘m 60 minuten te banken fit kunt houden, dan kan hij netto meer minuten maken omdat hij niet voor de 4e keer hoeft te revalideren. Want niet Schmidt is verantwoordelijk voor de weinige speelminuten die Madueke dit seizoen kan maken, daar is Madueke zelf voor verantwoordelijk. En dan laat ik z’n matige spel nog even buiten beschouwing.
  maandag 14 maart 2022 @ 20:19:54 #45
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204080491
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:54 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ah, de spelers worden (naar eigen zeggen) geremd….
En denk je dat “de spelers” daar rationeel over kunnen beslissen, of zou iedere speler het liefste willen spelen denk je? Misschien, heel misschien heeft PSV een technische staf die al jaren met jonge spelers werkt en kan bogen op ervaring en expertise.
Madueke is dit seizoen al 3 keer geblesseerd geraakt, en als je hem door ‘m 60 minuten te banken fit kunt houden, dan kan hij netto meer minuten maken omdat hij niet voor de 4e keer hoeft te revalideren. Want niet Schmidt is verantwoordelijk voor de weinige speelminuten die Madueke dit seizoen kan maken, daar is Madueke zelf voor verantwoordelijk. En dan laat ik z’n matige spel nog even buiten beschouwing.
Ja, dat argument dat als ie speelt geblesseerd raakt is nogal onzin. Dat was bij Malen en Gakpo ook niet het geval en die kregen dezelfde behandeling. Ook als ze niet van een blessure terugkwamen. Dit is het beleid van Schmidt met jonge spelers, ik vind dat doodzonde van het talent.
Dit, dus.
pi_204082918
twitter

Wat een baas die Maat _O- _O- _O_

twitter

twitter

_O_
pi_204083289
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook inderdaad.

Koeman gokt verder op Oranje, maar als dat niets wordt heeft hij wellicht trek in een seizoentje psv, met Ruud als protégé.
Zou niet mijn voorkeur hebben.

Jonk heeft het vanavond ook niet laten zien met Volendam, helaas.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 07:23:07 #48
342627 tja77
pi_204084035
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja, dat argument dat als ie speelt geblesseerd raakt is nogal onzin. Dat was bij Malen en Gakpo ook niet het geval en die kregen dezelfde behandeling. Ook als ze niet van een blessure terugkwamen. Dit is het beleid van Schmidt met jonge spelers, ik vind dat doodzonde van het talent.
Nee, jij vindt dat onzin maar het is geen onzin. Madueke krijgt dit seizoen meer speeltijd in het eerste dan vorig seizoen. Loopt vervolgens 4 keer een blessure op, volgens mij ook nog eens allemaal spierblessures door eigen toedoen.
Ieder lichaam is anders en reageert dan ook anders op belasting. Vergelijk Messi met Robben, de ene speelde moeiteloos 40+ wedstrijden per seizoen en de ander viel al uit elkaar als je ernaar keek.
Spelers kun je niet met elkaar vergelijken op die manier, in het stukje van VI staat dan ook dat Madueke een aangepast schema krijgt.
Dat kun jij onzin vinden maar een inspanningsfysioloog bij PSV zal het echt wel weten toch?
  dinsdag 15 maart 2022 @ 07:29:39 #49
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_204084054
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 07:23 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nee, jij vindt dat onzin maar het is geen onzin. Madueke krijgt dit seizoen meer speeltijd in het eerste dan vorig seizoen. Loopt vervolgens 4 keer een blessure op, volgens mij ook nog eens allemaal spierblessures door eigen toedoen.
Ieder lichaam is anders en reageert dan ook anders op belasting. Vergelijk Messi met Robben, de ene speelde moeiteloos 40+ wedstrijden per seizoen en de ander viel al uit elkaar als je ernaar keek.
Spelers kun je niet met elkaar vergelijken op die manier, in het stukje van VI staat dan ook dat Madueke een aangepast schema krijgt.
Dat kun jij onzin vinden maar een inspanningsfysioloog bij PSV zal het echt wel weten toch?
Precies. Als hij nu weer een blessure oploopt, is het weer de schuld van psv.
Krijgt hij rust, is het ook weer niet goed.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_204084302
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Wat een baas die Maat _O- _O- _O_

[ twitter ]

[ twitter ]

_O_
wat een waus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: