Brands zet alles op alles om het deze week rond te maken. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:49 schreef Ciscus het volgende:
Dus:
Coach: Van Nistelrooij/Rutten
Assistenten: Zenden & Ooijer
Keeperstrainer: vacature
Conditietrainer: Yannick van der Schee en vacature
En dan gaat Maduro jong PSV doen of ook als assistent, waarschijnlijk
Ik ook, en ik word wel blij van het vehikel Van Nistelrooij, Rutten en Hiddink. Al heb ik bij Van Nistelrooij amper een idee hoe hij het zal doen, het is in ieder geval iemand die de gunfactor heeft en die ik graag zie/hoorquote:Op maandag 28 maart 2022 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brands zet alles op alles om het deze week rond te maken. Ben benieuwd.
misschien pakt het goed uit maar blijft een gokquote:Op zaterdag 26 maart 2022 07:53 schreef tja77 het volgende:
Van Nistelpaard, volgend seizoen WEER geen kampioen.
Maar of een Frไser of Cocu (nu) goed uitpakt vraag ik me ook af.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien pakt het goed uit maar blijft een gok
Klopt inderdaad en Cocu was qua voetbal natuurlijk niet een enorm succes, qua prijzen nog wel.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maar of een Frไser of Cocu (nu) goed uitpakt vraag ik me ook af.
Misschien omdat hij bijgestaan wordt door Rutten en Hiddink, maar ook goed is met Zenden en Ooijer. En dan ook nog eens De Jong en Brands, die hij kent. Alles is wel aanwezig, zeg maar. Slot en Ten Hag hadden iets meer ervaring, maar niet zo'n netwerk om zich heen toen ze bij Feyenoord en Ajax begonnen.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt inderdaad en Cocu was qua voetbal natuurlijk niet een enorm succes, qua prijzen nog wel.
Of Van Nistelrooy het goed gaat doen weten we niet maar ik vind wel dat hij weinig bagage heeft en ook geen goed teken dat hij het kort geleden nog niet wilde maar nu toch over de streep getrokken wordt.
Ik vrees gewoon voor het scenario, met leuk en frivool voetbal beginnen, paar keer de deksel op de neus waardoor je al vroeg in het seizoen op alle fronten uitgespeeld bent, onzekerheid bij trainer en spelers, met vervolgens weer oogaids en inspiratieloos voetbal en eindeloos gebrei.quote:Op maandag 28 maart 2022 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien pakt het goed uit maar blijft een gok
Dat is precies wat ik ook verwacht. De rol van Hiddink is ook al een jaar of 10 volledig uitgespeeld trouwens, dat kan ik echt niet meer serieus nemen. Jij wel?quote:Op maandag 28 maart 2022 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon voor het scenario, met leuk en frivool voetbal beginnen, paar keer de deksel op de neus waardoor je al vroeg in het seizoen op alle fronten uitgespeeld bent, onzekerheid bij trainer en spelers, met vervolgens weer oogaids en inspiratieloos voetbal en eindeloos gebrei.
Bij Schmidt is het vaak niet echt oogstrelend voetbal (understatement), maar PSV speelt niet voor de kat z’n kut de wedstrijden, en voetbalt nog ergens om en de laatste weken is het regelmatig nog best om aan te gluren ook.
Het vertrouwen in Guus daar snap ik echt helemaal niets van. Kun je dat uitleggen?quote:Op maandag 28 maart 2022 16:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ook, en ik word wel blij van het vehikel Van Nistelrooij, Rutten en Hiddink. Al heb ik bij Van Nistelrooij amper een idee hoe hij het zal doen, het is in ieder geval iemand die de gunfactor heeft en die ik graag zie/hoor
bekijk het speelschema maar eens met de hoeveelheid CL voor het WK. Dat gaat PSV niet redden en al helemaal niet met een beginnend trainertje en nieuwe selectie.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vrees gewoon voor het scenario, met leuk en frivool voetbal beginnen, paar keer de deksel op de neus waardoor je al vroeg in het seizoen op alle fronten uitgespeeld bent, onzekerheid bij trainer en spelers, met vervolgens weer oogaids en inspiratieloos voetbal en eindeloos gebrei.
Bij Schmidt is het vaak niet echt oogstrelend voetbal (understatement), maar PSV speelt niet voor de kat z’n kut de wedstrijden, en voetbalt nog ergens om en de laatste weken is het regelmatig nog best om aan te gluren ook.
Hij is d้ ultieme peoplemanager gebleken en heeft niet-gearriveerde talenten afkomstig vanuit diverse culturen samengevoegd en haarfijn aangevoeld hoe hij het beste uit ze kon halen; een armpje hier, een knuffel daar, een tikje hier, een gebbetje daar. Iedereen voelde zich altijd gezien en fijn onder zijn 'bewind', dat is zo ontzettend knap ้n een voorwaarde voor succes. Uiteraard is hij nu oud en minder relevant oo tactisch gebied, maar op sociaal vlak (en dus samensmeden van een team met spelers uit alle continenten) kan hij veel trainers een hele hoop leren. Alleen Klopp lijkt me in de buurt komen, en Ancelotti vroeger.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het vertrouwen in Guus daar snap ik echt helemaal niets van. Kun je dat uitleggen?
Ik wel, dat was erg leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan me dit niet eens meer herinneren.
PSV had om een gemakkelijke tegenstander gevraagd vanwege de festiviteiten, toen werd het 0-0 tegen Cambuur. Het feestje viel een beetje in het water. O.a. Toivonen miste nog een enorme kans kan ik me heugen. Was echt genieten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 07:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan me dit niet eens meer herinneren.
Ah vergelijkbaar met Ajax-Twente in 2000 met dat eeuwfeest dus. Die editie (met Jan Vennegoor of Hesselink) herinnerde ik me nog wel. 0-1 dacht ik. Met die speciale shirts.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV had om een gemakkelijke tegenstander gevraagd vanwege de festiviteiten, toen werd het 0-0 tegen Cambuur. Het feestje viel een beetje in het water. O.a. Toivonen miste nog een enorme kans kan ik me heugen. Was echt genieten.
Of PSV dat onder Advocaat kampioen moest worden omdat ze als kampioen 100 jaar wilde worden. Debiele investeringen, Europa laten lopen, alles op de titel en nauwelijks tweede worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah vergelijkbaar met Ajax-Twente in 2000 met dat eeuwfeest dus. Die editie (met Jan Vennegoor of Hesselink) herinnerde ik me nog wel. 0-1 dacht ik. Met die speciale shirts.
[ afbeelding ]
ja daar was ik bij, pijnlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je kunt zo'n festiviteiten niet plannen. Vraag maar aan Cruijff, zijn afscheid was daar het allerbeste voorbeeld van.
Leuke vraag.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Weet je nog hoe mensen (publiek) vervolgens naar huis gingen, met welk gevoel enzo?
Voor een deel woedend. Althans, vader van een vriend was er bij en die raakte niet uitgefoeterd over moffen die er niets van begrepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Weet je nog hoe mensen (publiek) vervolgens naar huis gingen, met welk gevoel enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |