quote:
Toch goed dat je hebt doorgezet, jammer dat je er niet van hebt genoten.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De zak Croky is inmiddels leeg maar echt niet te doen.
PSV'ers hebben constant pijn...quote:Op zondag 13 maart 2022 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe heeft Gakpo hier de pijn en die Utrecht speler niet?
Bedankt, straks even kotsen.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch goed dat je hebt doorgezet, jammer dat je er niet van hebt genoten.
Leuke rubriek.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de wekelijkse blessure van Gakpo
Gok rust, en dat vind ik in zijn geval niet heel vreemd.quote:
Daar hebben ze tenminste echt gras. Dan kun je altijd nog kijken hoe dat groeit als de wedstrijd niets is.quote:
Gaat een saaie 0-2 worden oid ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo de 0-1 voor rust bij PSV en het is alweer klaar.
Je overschat de gemiddelde heracles-supporter. Dit is echt niveau 'rusthuis Sonnedach'.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien kan er weer een supporter het veld op lopen.
Dan moeten Go Ahead, Cambuur en RKC alvast gaan anticiperen op vertrekkende spelersquote:Op zondag 13 maart 2022 15:10 schreef fetX het volgende:
Balk is echt heel slecht. Maar wel tegen Ajax gescoord.
Dus Utrecht haalt ‘m.
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Misschien kan er weer een supporter het veld op lopen.
Nee, dit kan nietquote:Op zondag 13 maart 2022 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Wat een bijzondere manier om broodjes hamburger te verkopen.
Bij Heracles-Vitesse zijn het er toch echt 3quote:
Niemand kijkt daarnaarquote:Op zondag 13 maart 2022 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Bij Heracles-Vitesse zijn het er toch echt 3
Poetin ook.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:37 schreef PicoMMP het volgende:
Drommel speelt de wedstrijd van z'n leven
Utrecht-PSV is vergelijkbaar qua niveauquote:
Realistisch veld dusquote:Op zondag 13 maart 2022 15:39 schreef yats het volgende:
Toch knap dat je zelfs op kunstgras blijkbaar polletjes hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2022 15:38 schreef fetX het volgende:
Utrecht begint goed.
Dan zal zo de 0-1 wel vallen.
Het was te verwachten.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:38 schreef fetX het volgende:
Utrecht begint goed.
Dan zal zo de 0-1 wel vallen.
Oh heeft Vitesse ook gescoord?quote:
Ze laten 'm gewoon lopenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg sympathiek van FC Utrecht om niet te verdedigen.
Lijkt me duidelijk waar de 30 miljoen heen is gegaanquote:
Jammer genoeg niet. Maar heracles-Vitesse verdiend vandaag ook geen winnaar. Typisch 0-0 wedstrijd ditquote:
Het staat 0-0?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:43 schreef yats het volgende:
He, er gebeurd ook wat in Almelo. Bel de krant!
Ja, waren zowaar 2 kansen en 2 overtreding en. Dat is meer dan in de 50 minuten daarvoor bij elkaar.quote:
Ik kan daar oprecht heel slecht tegen, mokerirritantquote:Op zondag 13 maart 2022 15:46 schreef RipCity het volgende:
Oh nog zo'n malloot met luidspreker. Afgewezen bij Ajax dus dan maar bij Utrecht staan.
Hoe vaak heeft hij er al naast gezeten vandaag?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
Leo Driessen is wel echt een next-level debiel
Je kan beter de vraag andersom stellen, hoe vaak heeft hij iets goed?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij er al naast gezeten vandaag?
Moeten we dan nog doen?quote:Op zondag 13 maart 2022 15:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kan beter de vraag andersom stellen, hoe vaak heeft hij iets goed?
Ben je sneller klaar met tellen.
Zonder spits zelfsquote:Op zondag 13 maart 2022 15:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een Kopenhagen scoort hier ook gewoon vier keer tegen
0-0 is al meer dan je van te voren had verwachtquote:Op zondag 13 maart 2022 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Maar heracles-Vitesse verdiend vandaag ook geen winnaar. Typisch 0-0 wedstrijd dit
Mijn teller staat nog op 0quote:Op zondag 13 maart 2022 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeten we dan nog doen?
Leo zag weer iets verkeerd
Beide teams lijken vooral van het zonnetje te genietenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
0-0 is al meer dan je van te voren had verwacht
Dat zie je ook in veel nieuwbouwijken, allemaal architecten die hun geest de vrije loop laten.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef RipCity het volgende:
Knap hoe je zo'n lelijk flatgebouw kan ontwerpen daar naast FC Utrecht
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrewquote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin agressief te worden van dit niveau en overweeg inmiddels profvoetballer te worden.
Moeten zij wetenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef yats het volgende:
[..]
Beide teams lijken vooral van het zonnetje te genieten
Als ik dit zie overweeg ik ook mijn schoenen weer tevoorschijn te halenquote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin agressief te worden van dit niveau en overweeg inmiddels profvoetballer te worden.
Ze lijken mij te negeren.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Waar wel? Asking for a friendquote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zie je ook in veel nieuwbouwijken, allemaal architecten die hun geest de vrije loop laten.
Ik wil er dood nog niet in gevonden willen worden.
Leo is een parodie op een commentator.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leo zag weer iets verkeerd terwijl de wissel vol in beeld was.
Denk wel dat ik wat Itahhahaharan problemen heb qua rennen helaas.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik dit zie overweeg ik ook mijn schoenen weer tevoorschijn te halen
Bij Heracles-Vitesse is aanwezig zijn genoeg.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk wel dat ik wat Itahhahaharan problemen heb qua rennen helaas.
Kon erger, kon beterquote:Op zondag 13 maart 2022 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan besloten we laten je sterven te nijmegen
Een van je betere gedichten dit, lekker gewerktquote:Op zondag 13 maart 2022 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax cied leo driessen is boos
heel boos dat psv voorstaat
woedend
Ik wist niet dat je Heracles-Vitesse keek? Bij 0-0 doen beide teams al 80 minuten aan tijdrekken.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Heracles-Vitesse keek? Bij 0-0 doen beide teams al 80 minuten aan tijdrekken.
'Wil niet' tegen 'kan niet'quote:
Heerenveen moet degraderen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Vitesse, scoor ff. Dan blijft Heerenveen 11e ()
Alleen het bestuur.quote:
Ach, weer een punt dichter bij het haken van die #%%$play-offs. Maar bedankt!quote:
Nee alles, dat gaat genieten worden op de werkvloerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee alles, dat gaat genieten worden op de werkvloer
Werk jij met Friezen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee alles, dat gaat genieten worden op de werkvloer
Ik woon op de grens van Friesland/Drenthe, ik werk in Heerenveen.quote:
Ik werk in Groningen en ik heb op mijn werk 3 die-hard Cambuur-fans. Zwaar leven wel.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon op de grens van Friesland/Drenthe, ik werk in Heerenveen.
Dit gun je niemand.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk in Den Haag en heb allemaal Feyenoorders om me heen. Mag ik dan met jullie mee klagen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik werk in Groningen en ik heb op mijn werk 3 die-hard Cambuur-fans. Zwaar leven wel.
Leeuwarden is altijd apart volkquote:Op zondag 13 maart 2022 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik werk in Groningen en ik heb op mijn werk 3 die-hard Cambuur-fans. Zwaar leven wel.
Toevallig die 3 die tegen RKC kindervuurwerk het vekd op gooiden?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leeuwarden is altijd apart volk![]()
Ik werk met 3 Nieuw Noord ''hooligans''
Eigenlijk ben ik ook knettergek, ik hou enorm van Drenthe, de omgeving en de mensen.quote:
Ze weten dat jij weer meekijkt.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom beslist PSV dit gewoon niet eerder in plaats van dit lafjes op 0-1 houden waardoor we valse hoop krijgen dat de 1-1 altijd nog kan vallen terwijl die er eigenlijk niet gaat komen?
Toch instelling denk ik meegegeven door Schmidt die spelers al rust geeft voor Kopenhagenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom beslist PSV dit gewoon niet eerder in plaats van dit lafjes op 0-1 houden waardoor we valse hoop krijgen dat de 1-1 altijd nog kan vallen terwijl die er eigenlijk niet gaat komen?
Ajax is de laatste weken inderdaad ruim voor het fluitsignaal klaar ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
Nee dit zijn types die heel hard schreeuwen en ook heel snel kunnen rennenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:20 schreef yats het volgende:
[..]
Toevallig die 3 die tegen RKC kindervuurwerk het vekd op gooiden?
koekoekquote:Op zondag 13 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax is de laatste weken inderdaad ruim voor het fluitsignaal klaar ja.
Ze houden het niet op 1-0 dus dit is een hele slechte jijbakquote:Op zondag 13 maart 2022 16:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ajax is de laatste weken inderdaad ruim voor het fluitsignaal klaar ja.
Oh, dan is het vast familie van die 'Sparta-hooligans' die weg renden nadat 10 Go Ahead supporters hun kant op kwamen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee dit zijn types die heel hard schreeuwen en ook heel snel kunnen rennen
Wat gaan we nu kijken?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef R-woud93 het volgende:
Nou, deze wedstrijd was zonde van mijn tijd
Waar woon je? Mijn schoonouders hebben een boerderij bij Bakkeveenquote:Op zondag 13 maart 2022 16:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, dan is het vast familie van die 'Sparta-hooligans' die weg renden nadat 10 Go Ahead supporters hun kant op kwamen.
Iets zuidelijker, Appelscha.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waar woon je? Mijn schoonouders hebben een boerderij bij Bakkeveen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 maart 2022 16:24 schreef yats het volgende:
Nou, 0-0 tegen Heracles...wow!
Waar heb ik naar zitten kijken?
Prima wedstrijd. Bijna geen kans weggegeven.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:24 schreef yats het volgende:
Nou, 0-0 tegen Heracles...wow!
Waar heb ik naar zitten kijken?
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh well, volgende week pakt Heerenveen gewoon 3 punten
Gaat ook niet gebeuren hoorquote:
Alleen maar lof over Bakkeveen, ook mijn hele schoonfamilie zit daar gestaldquote:
Koeienstallen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen maar lof over Bakkeveen, ook mijn hele schoonfamilie zit daar gestald
En heel bosrijk, erg toeristisch net als Appelscha.quote:
Ik kom er twee keer per jaar, erg mooi inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En heel bosrijk, erg toeristisch net als Appelscha.
De bal is weer rond.
Sterkte.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alleen maar lof over Bakkeveen, ook mijn hele schoonfamilie zit daar gestald
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kom er twee keer per jaar, erg mooi inderdaad.
Blijf je daar dan weleens slapen?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben sowieso wel blij dat m'n schoonouders op twee uur rijden wonen
Ah ja.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, zaterdagmiddag die kant op en zondagmiddag terug.
Even pilsen bij De Brinkquote:Op zondag 13 maart 2022 16:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, zaterdagmiddag die kant op en zondagmiddag terug.
Ik vind het nooit zo erg. Maar het is dus ook maar twee keer in het jaarquote:Op zondag 13 maart 2022 16:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah ja.
Daar zou ik dus niet aan moeten denken. Dus wel blij met 40 minuten rijden
van den Kerkhof fluit vaak de wedstrijd doodquote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
Lichtgewicht Van den Kerkhof. Dat kan alleen maar geweldig worden.
Schrijnend slechte arbitragekorps op Makkelie na. Maar ja veel beter is het in andere landen niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
Lichtgewicht Van den Kerkhof. Dat kan alleen maar geweldig worden.
Mijne wonen op minimaal 10 uur vliegen. Prima afstand!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:41 schreef PicoMMP het volgende:
Ook ja, paar huwelijksfeesten gehad daar.quote:
Je schoonouders zijn rond de 25 en komen uit Thailand?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne wonen op minimaal 10 uur vliegen. Prima afstand!
Mijne wonen op minimaal 10 uur vliegen. Prima afstand!quote:Op zondag 13 maart 2022 16:41 schreef PicoMMP het volgende:
Een stukje ouder en een flink stuk westelijkerquote:Op zondag 13 maart 2022 16:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je schoonouders zijn rond de 25 en komen uit Thailand?
USA?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne wonen op minimaal 10 uur vliegen. Prima afstand!
[..]
Een stukje ouder en een flink stuk westelijker
Bingoquote:
Had me er ook meer van voorgesteldquote:Op zondag 13 maart 2022 17:04 schreef R-woud93 het volgende:
Mokersaai dit, wat een dramatische zondag zo
Met een normaal alternatief zeker.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:21 schreef PicoMMP het volgende:
Dessers moet je ook gewoon gebruiken als invaller
Eensquote:Op zondag 13 maart 2022 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen.
Wat een dramatische voetbaldag is dit... Uiteraard blijf ik gewoon kijken.
Gelukkig is de Euro Tour van darts een feestje!quote:Op zondag 13 maart 2022 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen.
Wat een dramatische voetbaldag is dit... Uiteraard blijf ik gewoon kijken.
Dartsquote:Op zondag 13 maart 2022 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig is de Euro Tour van darts een feestje!
@:el-stinho
Normaal zou ik dit beamen maar ik kijk als sinds 10:00 espn dus heb weinig recht van spreken over "vermaak"quote:
Parijs tegen Nice leverde anders volledig.quote:
Het is nou niet of Feyenoord bizar aandringt maar uiteraard wel het betere van het spel (zou wat zijn)quote:
Als Hendrix meedoet is het na 10 minuten rood.quote:
Maar wel 10 minuten goed gespeeld!!quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Hendrix meedoet is het na 10 minuten rood.
Ben je de overtreding van Maher op Veerman nu NOG aan het bekijken?quote:
Een leeggekocht AZquote:Op zondag 13 maart 2022 18:03 schreef LordVoldermort het volgende:
AZ gaat boven Feyenoord eindigden, lol. Slot effect
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Hendrix meedoet is het na 10 minuten rood.
Huntelaar volgens mijquote:Op zondag 13 maart 2022 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom rent (wie is dat?) zo dom tegen Hendrix op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |